Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"hoi ik belde laatst naar een afkickkliniek. en ik vroeg ik wil afkicken van de ghB. maar dat moet je tog af bouwen met :GHB? of heb ik dat verkeerd? toen zij die man.: nee hier in de kliniek word NIKS gebruikt. maar dat klopt tog niet? zoals ik hier op dit forum lees. hij zei: ja die mensen gaan door een hel. volgens mij had die man die veel ervaring met GHB onprofesioneel vond ik het. gr"
"hallo! Ik heb michien een beetje een rare vraag, Maar denk er wel eens aan: Wat gebeurt er eigelijk als je byvoorbeeld buiten bewust zijn bent geraakt. (om welke reden dan ook) En je word opgehaald door de ambulance En je bent zwaar verslaafd aan GHB (om de 2 uur een dop). En op dat moment heb je dat niet bij je. Komen die mensen in het ziekenhuis er dan wel achter dat je lichaam helemaaal op tilt slaat DOOR dat je ghb nodig hebt? en hebben ze dat wel in het ziekenhuis? Als je buiten bewust zijn bent kun je dat natuurlijk niet vertellen. beetje vreemd michien maar ik vraag het me wel af. groetjes"
"- Ik gebruik 5.3 ml per 2 uur.En s,nachts om de 3 uur. Als ik probeer af te bouwen (lukt nu nog voor geen meter , maar heb me ook nog niet 100% ingezet.) dan moet ik elke dag 0,1 minder doen. dus dag 1 5,2 dag 2 5,1 dag 3 5.0 enz en dit is eigelijk al heel moeilijk... En ik durf bijna niet te typen: dat ik 2 en een halve liter gebruik in 1 en een halve maand!!! DAMN (bang voor de reacties) Ondanks dat ik vreselijk bang ben dat ik enge ziektes ofzo krijg. Ben ik nog steeds wel gelukkig als ik gG heb genomen. (top voel ik me dan = dus geen kutgevoel)) En -nee ik heb niemand om er mee over te praten .alleen mn beste vriendin. Het is een groot geheim wat ik bij me draag , en hou het dus al anderhalf jaar strikt geheim voor mn ouders en vriend en omgeving. En dat moet ook zo blijven! ( Anders heb ik mijn relaties helemaal verknalt..(< is lang verhaal) soms voel ik me echt hopeloos verloren, maar dat moet dan maar. Want Hier kies ik zelf voor. Ik ben gelukkig als ik GHB gebruik en dat ben ik al jaren niet geweest. Dan neem ik alle bijwerkingen inmiddels wel op de koop toe.. Maar stop mezelf wel elke dag vol met vitamines, veel fruit, noten verschillende soorten bessen , vitamine pillen, thee voor blaas&nieren. anti oxidantdrink enz . daarnaast drink ik heel veel (water) Ik heb er een compleet dagritueel aan. Om het maar enigigszins te composeren ( en dat MOET ook wel)/* EN dan nog een vraag : hoe ongezond is GHB nou echt? en wat doet het op lanmge termijn?? Er is zo fucking weinig info over deze misselijke\\maar ozo fijne toverdrank"
"Sublimo zei: Persoonlijk denk ik, als hij nog niet verslaafd is, hij het wel zal worden als hij op die manier doorgaat. Ergens denk ik dat hij er al verslaafd aan is, hij stopt wel twee weken maar begint daarna gewoon opnieuw voor drie weken. En hij vertoont al afkickverschijnselen. Klik om te vergroten... geestelijk is tie volgens mij wel al verslaafd denk ik maar lichamelijk niet zoals ik dat begrijp.. maar be care die gaan meestal hand in hand.. en ik kan eigelijk niet bedenken wat erger is geestelijk of lichamelijk ik denk lichamelijk.."
"Zo gelukt. Nu gelukkig?"
"Hallo, Is het mogelijk om af te kicken van de ghb, (elke dag een mililiter minder= is bij mij ongeveer 4-5 weken) Zonder medicatie?? Dus geen ook geen slaappillen of wat dan ook. Ik snap dat de afkickverschijnselen dan heftiger zijn (niet kunnen slapen ) enz. Maar is dit levensbedreigent zo zonder medicatie? ik gebruik zelf belachelijk veel . balen natuurlijk, anyone?"
"langeman zei: Uit een bloedmonster halen ze toch geen info over verslaving?! Hooguit van het aanwezig zijn van verdovende middelen in je bloed. ghbggirll zei: als je byvoorbeeld buiten bewust zijn bent geraakt. (om welke reden dan ook) Klik om te vergroten... Dus beter zorg je dat je van je verslaving afkomt voordat je in zo'n situatie terrecht komt. Bewusteloos naar het ziekenhuis moeten is op zich al vervelend genoeg lijkt me... Klik om te vergroten... ja dat had ik zelf ook al bedacht.. maar stel je voor als het morgen bij wijze van zoiets gebeurt dan? en G maakt me helaas dan gelukkig.. als ik stop word ik weer net zo als eerder.. heel onzeker enz lees ook ademstilstand"
"Dank je voor dat bericht met een briefje bij je houden. dat is wel een goed idee.. maar goed maar moet iemand net even dat briefje vinden.. poeehh maargoed dat met die stift is ook wel een idee maar als je buiten westen bent heb je natuurlijk geen tijd en besef dat je dat moet opschrijven. maar tog bedankt! ow en ook BE-Lac-HELIJK dat het ziekenhuis dat niet serieus neemt! moet je dan eerst schuimbekkend dood liggen gaan voor dat die m,ensen dat geloven ? walgelijk!"
"Gemini zei: Zorg gewoon dat je altijd genoeg bij je hebt. Voor het geval dat je in een ziekenhuis terecht komt. Dan heb je geen reden meer om je er nog zorgen over te maken. Klik om te vergroten... ja klopt.. maar als je thuis nwel word en dat G ligt bijvoorbeeld in de kast of je tas dan nem en ze dat echt niet mee tog?.. ow en elfquest: heftig! echt walgelijk dat ze je niet serieus nemen! erg onproffesioneel hoe is dat afgelopen? ze kunnen je wel volproppen met benzo,s maar zoals ik dat hier lees.is dat niet genoeg tog?.. aangezien ik al anderhalf jaar onafgebroken om de 2 uur gebruik.het is tog beter afbouwen MET ghb? dat lijkt me persoonlijk tog het prettigst"
"Is dat uberhaupt wel te doen thuis dat progamma? is het een succes?"