#1
hoi
ik belde laatst naar een afkickkliniek.
en ik vroeg ik wil afkicken van de ghB.
maar dat moet je tog af bouwen met :GHB?
of heb ik dat verkeerd?
toen zij die man.:
nee hier in de kliniek word NIKS gebruikt.
maar dat klopt tog niet?
zoals ik hier op dit forum lees.
hij zei: ja die mensen gaan door een hel.
volgens mij had die man die veel ervaring met GHB
onprofesioneel vond ik het.
gr
ik belde laatst naar een afkickkliniek.
en ik vroeg ik wil afkicken van de ghB.
maar dat moet je tog af bouwen met :GHB?
of heb ik dat verkeerd?
toen zij die man.:
nee hier in de kliniek word NIKS gebruikt.
maar dat klopt tog niet?
zoals ik hier op dit forum lees.
hij zei: ja die mensen gaan door een hel.
volgens mij had die man die veel ervaring met GHB
onprofesioneel vond ik het.
gr
