Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsbellen naar afkickliniek raar advies?!

bellen naar afkickliniek raar advies?!

8 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
g
ghbggirllLid
01-01-2024, 00:00
#1
hoi
ik belde laatst naar een afkickkliniek.
en ik vroeg ik wil afkicken van de ghB.
maar dat moet je tog af bouwen met :GHB?
of heb ik dat verkeerd?
toen zij die man.:
nee hier in de kliniek word NIKS gebruikt.
maar dat klopt tog niet?
zoals ik hier op dit forum lees.
hij zei: ja die mensen gaan door een hel.
volgens mij had die man die veel ervaring met GHB
onprofesioneel vond ik het.
gr
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#2
In een kliniek krijg je ook geen ghb, tenminste bij ons ook niet.
Afbouw met medicatie
M
MissMarie90Lid
01-01-2024, 00:00
#3
bij de iriszorg in arnhem (groningensingel) deden ze het wel
je krijgt gewoon medicinale ghb wat hun apotheek zelf maakt
en dat bouw je dan per dag beetje bij beetje af
en je begint op de dosis dat je thuis ook zat, al is dat om de 2 uur
gaat ook heel de nacht door, ze komen het dan gewoon naar je kamer brengen
mocht je het nog heel moeilijk vinden
kan je altijd extra medicatie erbij krijgen

ik heb hier een hele goede ervaring mee
ik kan het echt iedereen aanraden
heb er 2 keer gezeten nu
en de 2de keer bijna geen last gehad van afkick verschijnselen
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#4
Wat een taalgebruik :rolleyes:
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#5
clockcable zei:
Wat een taalgebruik :rolleyes:
Klik om te vergroten...
Ik vind het taalgebruik minder verontrustend dan het feit dat jij dit topic bumpt met gezeur over het taalgebruik.
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#6
ik kan er gewoon slegd tegen.
als mensen niet eens een beetje nomaal taal.
kunnen toepasen.
N
NasicaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik vind mieren neukers vervelender die niet ingaan op de kern en alleen maar willen trollen ^^.
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#8
Flameon zei:
In een kliniek krijg je ook geen ghb, tenminste bij ons ook niet.
Afbouw met medicatie
Klik om te vergroten...

Ik ben ook afgebouwd van de ghb ....met ghb... in een kliniek..,viel best mee...
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik ga niet op ieder taal foutje zitten hameren maar dit is wel echt erg.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."