#1
- Ik gebruik 5.3 ml per 2 uur.En s,nachts om de 3 uur.
Als ik probeer af te bouwen
(lukt nu nog voor geen meter , maar heb me ook nog niet 100% ingezet.)
dan moet ik elke dag 0,1 minder doen.
dus dag 1 5,2 dag 2 5,1 dag 3 5.0 enz
en dit is eigelijk al heel moeilijk...
En ik durf bijna niet te typen: dat ik 2 en een halve liter gebruik
in 1 en een halve maand!!!
DAMN
(bang voor de reacties)
Ondanks dat ik vreselijk bang ben dat ik enge ziektes ofzo krijg.
Ben ik nog steeds wel gelukkig als ik gG heb genomen.
(top voel ik me dan = dus geen kutgevoel))
En -nee ik heb niemand om er mee over te praten .alleen mn beste vriendin.
Het is een groot geheim wat ik bij me draag ,
en hou het dus al anderhalf jaar strikt geheim voor mn ouders en vriend
en omgeving. En dat moet ook zo blijven!
( Anders heb ik mijn relaties helemaal verknalt..(< is lang verhaal)
soms voel ik me echt hopeloos verloren, maar dat moet dan maar.
Want Hier kies ik zelf voor.
Ik ben gelukkig als ik GHB gebruik en dat ben ik al jaren niet geweest.
Dan neem ik alle bijwerkingen inmiddels wel op de koop toe..
Maar stop mezelf wel elke dag vol met vitamines, veel fruit, noten
verschillende soorten bessen , vitamine pillen, thee voor blaas&nieren.
anti oxidantdrink enz . daarnaast drink ik heel veel (water)
Ik heb er een compleet dagritueel aan.
Om het maar enigigszins te composeren ( en dat MOET ook wel)/*
EN dan nog een vraag : hoe ongezond is GHB nou echt?
en wat doet het op lanmge termijn??
Er is zo fucking weinig info over deze misselijke\\maar ozo fijne toverdrank
Als ik probeer af te bouwen
(lukt nu nog voor geen meter , maar heb me ook nog niet 100% ingezet.)
dan moet ik elke dag 0,1 minder doen.
dus dag 1 5,2 dag 2 5,1 dag 3 5.0 enz
en dit is eigelijk al heel moeilijk...
En ik durf bijna niet te typen: dat ik 2 en een halve liter gebruik
in 1 en een halve maand!!!
(bang voor de reacties)
Ondanks dat ik vreselijk bang ben dat ik enge ziektes ofzo krijg.
Ben ik nog steeds wel gelukkig als ik gG heb genomen.
(top voel ik me dan = dus geen kutgevoel))
En -nee ik heb niemand om er mee over te praten .alleen mn beste vriendin.
Het is een groot geheim wat ik bij me draag ,
en hou het dus al anderhalf jaar strikt geheim voor mn ouders en vriend
en omgeving. En dat moet ook zo blijven!
( Anders heb ik mijn relaties helemaal verknalt..(< is lang verhaal)
soms voel ik me echt hopeloos verloren, maar dat moet dan maar.
Want Hier kies ik zelf voor.
Ik ben gelukkig als ik GHB gebruik en dat ben ik al jaren niet geweest.
Dan neem ik alle bijwerkingen inmiddels wel op de koop toe..
Maar stop mezelf wel elke dag vol met vitamines, veel fruit, noten
verschillende soorten bessen , vitamine pillen, thee voor blaas&nieren.
anti oxidantdrink enz . daarnaast drink ik heel veel (water)
Ik heb er een compleet dagritueel aan.
Om het maar enigigszins te composeren ( en dat MOET ook wel)/*
EN dan nog een vraag : hoe ongezond is GHB nou echt?
en wat doet het op lanmge termijn??
Er is zo fucking weinig info over deze misselijke\\maar ozo fijne toverdrank
