Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVERVOLG ADEMSTILSTAND+mijn XTREME GEBRUIK

VERVOLG ADEMSTILSTAND+mijn XTREME GEBRUIK

11 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
g
ghbggirllLid
01-01-2024, 00:00
#1
- Ik gebruik 5.3 ml per 2 uur.En s,nachts om de 3 uur.
Als ik probeer af te bouwen
(lukt nu nog voor geen meter , maar heb me ook nog niet 100% ingezet.)
dan moet ik elke dag 0,1 minder doen.
dus dag 1 5,2 dag 2 5,1 dag 3 5.0 enz
en dit is eigelijk al heel moeilijk...

En ik durf bijna niet te typen: dat ik 2 en een halve liter gebruik
in 1 en een halve maand!!! :( DAMN
(bang voor de reacties)
Ondanks dat ik vreselijk bang ben dat ik enge ziektes ofzo krijg.
Ben ik nog steeds wel gelukkig als ik gG heb genomen.
(top voel ik me dan = dus geen kutgevoel))
En -nee ik heb niemand om er mee over te praten .alleen mn beste vriendin.
Het is een groot geheim wat ik bij me draag ,
en hou het dus al anderhalf jaar strikt geheim voor mn ouders en vriend
en omgeving. En dat moet ook zo blijven!
( Anders heb ik mijn relaties helemaal verknalt..(< is lang verhaal)

soms voel ik me echt hopeloos verloren, maar dat moet dan maar.
Want Hier kies ik zelf voor.
Ik ben gelukkig als ik GHB gebruik en dat ben ik al jaren niet geweest.
Dan neem ik alle bijwerkingen inmiddels wel op de koop toe..
Maar stop mezelf wel elke dag vol met vitamines, veel fruit, noten
verschillende soorten bessen , vitamine pillen, thee voor blaas&nieren.
anti oxidantdrink enz . daarnaast drink ik heel veel (water)
Ik heb er een compleet dagritueel aan.
Om het maar enigigszins te composeren ( en dat MOET ook wel)/*
EN dan nog een vraag : hoe ongezond is GHB nou echt?
en wat doet het op lanmge termijn??
Er is zo fucking weinig info over deze misselijke\\maar ozo fijne toverdrank
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#2
ghbggirll zei:
Sorry voor het groote lettertype, ik weet niet
hoe ik dat kan aanpassen.
Klik om te vergroten...
Waarom zijn je laatste twee zinnen dan in normaal formaat?
g
ghbggirllLid
01-01-2024, 00:00
#3
Zo gelukt.
Nu gelukkig?
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#4
ghbggirll zei:
Wordt Vervolgd
Klik om te vergroten...
:tearsofjoy:
c
clockcableLid
01-01-2024, 00:00
#5
ghbggirll zei:
- Ik gebruik 5.3 ml per 2 uur.En s,nachts om de 3 uur.
Als ik probeer af te bouwen
(lukt nu nog voor geen meter , maar heb me ook nog niet 100% ingezet.)
dan moet ik elke dag 0,1 minder doen.
dus dag 1 5,2 dag 2 5,1 dag 3 5.0 enz
en dit is eigelijk al heel moeilijk...

En ik durf bijna niet te typen: dat ik 2 en een halve liter gebruik
in 1 en een halve maand!!! :( DAMN
(bang voor de reacties)
Ondanks dat ik vreselijk bang ben dat ik enge ziektes ofzo krijg.
Ben ik nog steeds wel gelukkig als ik gG heb genomen.
(top voel ik me dan = dus geen kutgevoel))
En -nee ik heb niemand om er mee over te praten .alleen mn beste vriendin.
Het is een groot geheim wat ik bij me draag ,
en hou het dus al anderhalf jaar strikt geheim voor mn ouders en vriend
en omgeving. En dat moet ook zo blijven!
( Anders heb ik mijn relaties helemaal verknalt..(< is lang verhaal)

soms voel ik me echt hopeloos verloren, maar dat moet dan maar.
Want Hier kies ik zelf voor.
Ik ben gelukkig als ik GHB gebruik en dat ben ik al jaren niet geweest.
Dan neem ik alle bijwerkingen inmiddels wel op de koop toe..
Maar stop mezelf wel elke dag vol met vitamines, veel fruit, noten
verschillende soorten bessen , vitamine pillen, thee voor blaas&nieren.
anti oxidantdrink enz . daarnaast drink ik heel veel (water)
Ik heb er een compleet dagritueel aan.
Om het maar enigigszins te composeren ( en dat MOET ook wel)/*
EN dan nog een vraag : hoe ongezond is GHB nou echt?
en wat doet het op lanmge termijn??
Er is zo fucking weinig info over deze misselijke\\maar ozo fijne toverdrank.. :wave: :wave:

WORD VERVOLGT

Sorry voor het groote lettertype, ik weet niet
hoe ik dat kan aanpassen.
Klik om te vergroten...
Zo, nu ook beschikbaar in minder achterlijk formaat
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#6
ghbggirll zei:
Zo gelukt.
Nu gelukkig?
Klik om te vergroten...
Nee.
k
kristalman69Lid
01-01-2024, 00:00
#7
:rock:
U
UeWEclipseLid
01-01-2024, 00:00
#8
Nou erg gezond zal ghb net zoals vele andere drugs niet voor je lichaam zijn, vooral niet als je het 24/7 gebruikt.

Maar het lijkt mij dat je hiervan toch wel problemen krijgt bij het onthouden van dingen "geheugenverlies".

Ik zou proberen professionele hulp te zoeken bij het afkicken van ghb, want het afkicken is erg gevaarlijk...

Veel suc6 :wink:
g
ghbggirllLid
01-01-2024, 00:00
#9
UeWEclipse zei:
Nou erg gezond zal ghb net zoals vele andere drugs niet voor je lichaam zijn, vooral niet als je het 24/7 gebruikt.

Maar het lijkt mij dat je hiervan toch wel problemen krijgt bij het onthouden van dingen "geheugenverlies".

Ik zou proberen professionele hulp te zoeken bij het afkicken van ghb, want het afkicken is erg gevaarlijk...

Veel suc6 :wink:
Klik om te vergroten...

dank je. hier heb ik meer aan dan sommige andere reacties
E
ElfquestLid
01-01-2024, 00:00
#10
Hey girl,
Ik herken je verhaal. Ik ben inmiddels zelf al een jaar clean van de G. Ben zelf afgekickt met behulp van een afbouwschema dat ik zelf had gemaakt. Kort erna was een zware tijd. Vooral de verveling en angst vielen me tegen, maar nu is mijn lichaam hersteld en denk ik er nooit meer aan. Jij kan het ook! Er is niks tegen zelf afbouwen, zolang je het maar verstandig doet, maar ik moet er wel bij vertellen dat ik het niet had gered zonder hulpverlening. Vooral om ook daarna op het rechte pad te blijven. Suc6!
g
ghbggirllLid
01-01-2024, 00:00
#11
Elfquest zei:
Hey girl,
Ik herken je verhaal. Ik ben inmiddels zelf al een jaar clean van de G. Ben zelf afgekickt met behulp van een afbouwschema dat ik zelf had gemaakt. Kort erna was een zware tijd. Vooral de verveling en angst vielen me tegen, maar nu is mijn lichaam hersteld en denk ik er nooit meer aan. Jij kan het ook! Er is niks tegen zelf afbouwen, zolang je het maar verstandig doet, maar ik moet er wel bij vertellen dat ik het niet had gered zonder hulpverlening. Vooral om ook daarna op het rechte pad te blijven. Suc6!
Klik om te vergroten...

heej oke maar wat herken je dan precies?
als ik mag vragen
gr
D
Dr GonzoLid
01-01-2024, 00:00
#12
ghbggirll zei:
- Ik gebruik 5.3 ml per 2 uur.En s,nachts om de 3 uur.
Als ik probeer af te bouwen
(lukt nu nog voor geen meter , maar heb me ook nog niet 100% ingezet.)
dan moet ik elke dag 0,1 minder doen.
dus dag 1 5,2 dag 2 5,1 dag 3 5.0 enz
en dit is eigelijk al heel moeilijk...

En ik durf bijna niet te typen: dat ik 2 en een halve liter gebruik
in 1 en een halve maand!!! :( DAMN
(bang voor de reacties)
Ondanks dat ik vreselijk bang ben dat ik enge ziektes ofzo krijg.
Ben ik nog steeds wel gelukkig als ik gG heb genomen.
(top voel ik me dan = dus geen kutgevoel))
En -nee ik heb niemand om er mee over te praten .alleen mn beste vriendin.
Het is een groot geheim wat ik bij me draag ,
en hou het dus al anderhalf jaar strikt geheim voor mn ouders en vriend
en omgeving. En dat moet ook zo blijven!
( Anders heb ik mijn relaties helemaal verknalt..(< is lang verhaal)

soms voel ik me echt hopeloos verloren, maar dat moet dan maar.
Want Hier kies ik zelf voor.
Ik ben gelukkig als ik GHB gebruik en dat ben ik al jaren niet geweest.
Dan neem ik alle bijwerkingen inmiddels wel op de koop toe..
Maar stop mezelf wel elke dag vol met vitamines, veel fruit, noten
verschillende soorten bessen , vitamine pillen, thee voor blaas&nieren.
anti oxidantdrink enz . daarnaast drink ik heel veel (water)
Ik heb er een compleet dagritueel aan.
Om het maar enigigszins te composeren ( en dat MOET ook wel)/*
EN dan nog een vraag : hoe ongezond is GHB nou echt?
en wat doet het op lanmge termijn??
Er is zo fucking weinig info over deze misselijke\\maar ozo fijne toverdrank
Klik om te vergroten...



ik herken je verhaal ook,en zit er midden in,pffff
ik wordt over precies een week opgenomen,heb het ook zelf geprobeerd,maar dat lukt mij gewoon niet....beter zoek je net als ik professionele hulp...heel veel succes :(

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."