Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGHB in ziekenhuis?

GHB in ziekenhuis?

14 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
G
GeminiLid
01-01-2024, 00:00
#1
Zorg gewoon dat je altijd genoeg bij je hebt. Voor het geval dat je in een ziekenhuis terecht komt. Dan heb je geen reden meer om je er nog zorgen over te maken.
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#2
Elfquest zei:
keken ze me aan alsof ik een junk was
Klik om te vergroten...
Want de waarheid lag daar ver vandaan?

OT: Als je buiten bewustzijn bent, nemen ze toch wel bloedmonsters, neem ik aan. Voordat je wakker wordt, zit dat spul nog wel genoeg in je systeem, toch? Daarna kun je ze zelf uitleggen dat je een lichamelijke afhankelijkheid hebt.
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#3
Reden te meer om niet verslaafd te raken of om er iets aan te gaan doen. Tot die tijd is een s.o.s.ketting de oplossing.
F
FlameonLid
01-01-2024, 00:00
#4
Dan krijg je gewoon dikke benzo's ... en word er onderzocht waar je aan verslaafd aan bent een afbouw schema ingesteld
S
SublimoLid
01-01-2024, 00:00
#5
Exceptional Insight zei:
OT: Als je buiten bewustzijn bent, nemen ze toch wel bloedmonsters, neem ik aan. Voordat je wakker wordt, zit dat spul nog wel genoeg in je systeem, toch? Daarna kun je ze zelf uitleggen dat je een lichamelijke afhankelijkheid hebt.
Klik om te vergroten...


Ik denk dat dit inderdaad wel een standaardprocedure is. :)
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#6
Uit een bloedmonster halen ze toch geen info over verslaving?! Hooguit van het aanwezig zijn van verdovende middelen in je bloed.

ghbggirll zei:
als je byvoorbeeld buiten bewust zijn bent geraakt. (om welke reden dan ook)
Klik om te vergroten...

In zo'n geval heb je dus een probleem. Als je na een tijdje wakker wordt dan kan de G zover uit je bloed zijn dat je nare verschijnselen begint te krijgen. Afhankelijk van de situatie kun je nog proberen iets uit te leggen, maar voor je het weet krijg je idd een fikse benzo en dan ben je bezig met slecht begeleide afkick van GHB.

Dus beter zorg je dat je van je verslaving afkomt voordat je in zo'n situatie terrecht komt. Bewusteloos naar het ziekenhuis moeten is op zich al vervelend genoeg lijkt me...
g
ghbggirllLid
01-01-2024, 00:00
#7
langeman zei:
Uit een bloedmonster halen ze toch geen info over verslaving?! Hooguit van het aanwezig zijn van verdovende middelen in je bloed.

ghbggirll zei:
als je byvoorbeeld buiten bewust zijn bent geraakt. (om welke reden dan ook)
Klik om te vergroten...



Dus beter zorg je dat je van je verslaving afkomt voordat je in zo'n situatie terrecht komt. Bewusteloos naar het ziekenhuis moeten is op zich al vervelend genoeg lijkt me...
Klik om te vergroten...

ja dat had ik zelf ook al bedacht.. maar stel je voor als het morgen bij wijze van zoiets gebeurt dan?
en G maakt me helaas dan gelukkig.. als ik stop word ik weer net zo als eerder.. heel onzeker enz lees ook ademstilstand
g
ghbggirllLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dank je voor dat bericht met een briefje bij je houden. dat is wel een goed idee..
maar goed maar moet iemand net even dat briefje vinden.. poeehh
maargoed dat met die stift is ook wel een idee
maar als je buiten westen bent
heb je natuurlijk geen tijd en besef dat je dat moet opschrijven.
maar tog bedankt!
ow en ook BE-Lac-HELIJK dat het ziekenhuis dat niet serieus neemt!
moet je dan eerst schuimbekkend dood liggen gaan
voor dat die m,ensen dat geloven ? walgelijk! :angry:
g
ghbggirllLid
01-01-2024, 00:00
#9
Gemini zei:
Zorg gewoon dat je altijd genoeg bij je hebt. Voor het geval dat je in een ziekenhuis terecht komt. Dan heb je geen reden meer om je er nog zorgen over te maken.
Klik om te vergroten...

ja klopt.. maar als je thuis nwel word en dat G ligt bijvoorbeeld in de kast of je tas dan nem
en ze dat echt niet mee tog?..

ow en elfquest: heftig! echt walgelijk dat ze je niet serieus nemen! erg onproffesioneel hoe is dat afgelopen? ze kunnen je wel volproppen met benzo,s maar zoals ik
dat hier lees.is dat niet genoeg tog?.. aangezien ik al anderhalf jaar onafgebroken
om de 2 uur gebruik.het is tog beter afbouwen MET ghb?
dat lijkt me persoonlijk tog het prettigst
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#10
Zeggen dat je moet stoppen met een GHB verslaving, met als vervolg je hier geen zorgen om hoeven maken, ligt zeker te veel voor de hand?
l
langemanLid
01-01-2024, 00:00
#11
ghbggirll zei:
langeman zei:
Uit een bloedmonster halen ze toch geen info over verslaving?! Hooguit van het aanwezig zijn van verdovende middelen in je bloed.

ghbggirll zei:
als je byvoorbeeld buiten bewust zijn bent geraakt. (om welke reden dan ook)
Klik om te vergroten...



Dus beter zorg je dat je van je verslaving afkomt voordat je in zo'n situatie terrecht komt. Bewusteloos naar het ziekenhuis moeten is op zich al vervelend genoeg lijkt me...
Klik om te vergroten...

ja dat had ik zelf ook al bedacht.. maar stel je voor als het morgen bij wijze van zoiets gebeurt dan?
en G maakt me helaas dan gelukkig.. als ik stop word ik weer net zo als eerder.. heel onzeker enz lees ook ademstilstand
Klik om te vergroten...
h
hmkeyLid
01-01-2024, 00:00
#12
Het is te hopen dat er een dokter House rondloopt dan :wink:
g
ghbggirllLid
01-01-2024, 00:00
#13
hallo!
Ik heb michien een beetje een rare vraag,
Maar denk er wel eens aan:
Wat gebeurt er eigelijk als je byvoorbeeld buiten bewust zijn bent geraakt.
(om welke reden dan ook) En je word opgehaald door de ambulance
En je bent zwaar verslaafd aan GHB (om de 2 uur een dop).
En op dat moment heb je dat niet bij je.
Komen die mensen in het ziekenhuis
er dan wel achter dat je lichaam helemaaal
op tilt slaat DOOR dat je ghb nodig hebt?
en hebben ze dat wel in het ziekenhuis?
Als je buiten bewust zijn bent kun je dat natuurlijk niet vertellen.
beetje vreemd michien maar ik vraag het me wel af.
groetjes :wave:
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#14
Misschien moet je een briefje maken en dat bij je dragen?
Of je zet het met een stift op je arm?

Een soort donorcodicil dus, maar dan nét ff anders :)
M
MIA-1985Lid
01-01-2024, 00:00
#15
en vergeet 's ochtends niet een schone onderbroek en sokken zonder gaten aan te trekken voor het geval dat!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."