#1
Zorg gewoon dat je altijd genoeg bij je hebt. Voor het geval dat je in een ziekenhuis terecht komt. Dan heb je geen reden meer om je er nog zorgen over te maken.
Want de waarheid lag daar ver vandaan?Elfquest zei:keken ze me aan alsof ik een junk was
Exceptional Insight zei:OT: Als je buiten bewustzijn bent, nemen ze toch wel bloedmonsters, neem ik aan. Voordat je wakker wordt, zit dat spul nog wel genoeg in je systeem, toch? Daarna kun je ze zelf uitleggen dat je een lichamelijke afhankelijkheid hebt.
ghbggirll zei:als je byvoorbeeld buiten bewust zijn bent geraakt. (om welke reden dan ook)
langeman zei:Uit een bloedmonster halen ze toch geen info over verslaving?! Hooguit van het aanwezig zijn van verdovende middelen in je bloed.
ghbggirll zei:als je byvoorbeeld buiten bewust zijn bent geraakt. (om welke reden dan ook)
Dus beter zorg je dat je van je verslaving afkomt voordat je in zo'n situatie terrecht komt. Bewusteloos naar het ziekenhuis moeten is op zich al vervelend genoeg lijkt me...
Gemini zei:Zorg gewoon dat je altijd genoeg bij je hebt. Voor het geval dat je in een ziekenhuis terecht komt. Dan heb je geen reden meer om je er nog zorgen over te maken.
ghbggirll zei:langeman zei:Uit een bloedmonster halen ze toch geen info over verslaving?! Hooguit van het aanwezig zijn van verdovende middelen in je bloed.
ghbggirll zei:als je byvoorbeeld buiten bewust zijn bent geraakt. (om welke reden dan ook)
Dus beter zorg je dat je van je verslaving afkomt voordat je in zo'n situatie terrecht komt. Bewusteloos naar het ziekenhuis moeten is op zich al vervelend genoeg lijkt me...
ja dat had ik zelf ook al bedacht.. maar stel je voor als het morgen bij wijze van zoiets gebeurt dan?
en G maakt me helaas dan gelukkig.. als ik stop word ik weer net zo als eerder.. heel onzeker enz lees ook ademstilstand

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."