#1
Zoals gezegd, het ligt er maar net aan welke dealer je hebt.
Solidius zei:Zoals gezegd, het ligt er maar net aan welke dealer je hebt.
DonnieDark0 zei:Solidius zei:Zoals gezegd, het ligt er maar net aan welke dealer je hebt.
Ik ben voor een dealer keurmerk
nou en dat krijg ik af en toe weldavie zei:Je bent pas een goede dealer als je de "niet goed, geld terug garantie" durft te geven.![]()
furny zei:Ik gebruik de laatste tijd afwisselend coke uit zowel Rotterdam als Amsterdam en heb toch het gevoel dan Amsterdamse coke beter/sterker is.
Een dealerkwestie of meer mensen die op deze manier verschil tussen steden ontdekken?
davie zei:Ik denk dat het qua stad weinig uitmaakt. R'dam en A'dam zijn tenslotte wel de grootste steden waar het binnen komt.
Het ligt gewoon aan de dealer. De een versnijdt het met meer rommel dan de andere. Ik weet niet wat voor een dealer het is of deze in grammetjes verkoopt of ook in onsjes. Hoe hoger je zit hoe beter.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."