Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Tsja dat gevoel het ik ook. Zelfs hier in R'dam. Alles behalve speed lijkt het wel...."
"Hehe interessant, Ga volgende week eindelijk eens voor het eerst speed proberen. Zou het eerst morgen al doen...zelfs al een vrije dag voor genomen...is m'n dealer ziek... dus weekje geduld dan maar :P Hoewel de meeste mensen hier nogal negatief over doen, moet je het toch echt zelf ontdekken denk ik. Daarna kan je zelf pas oordelen. Suc6 Chimera met je trip"
"Yes.....I did it!! Zoals ik vorige week al had geschreven zou ik deze week een keer speed gaan proberen.... nou dat is donderdag dan eindelijk ook gebeurd Nou ik moet zeggen dat het je wel een tering lekker gevoel geeft.. lekker opgewekt, vrolijk en alert. De hele tijd wil je maar bezig blijven...een beetje onrustig zeg maar...en maar de hele tijd lullen. Ik had het donderdagavond om 21 uur gesnoven en ben vrijdagavond om 19 uur pas eens een keertje naar bed gegaan. Totaal geen behoefte gehad om te gaan slapen. Ook in eten had ik behalve een paar bananen geen trek in. Wel de hele tijd ontzettende dorst gehad en dan ook heel veel water gedronken. En omdat ik het toch niet kon laten nog maar een biertje gedronken (waar ik DRIE UUR over heb gedaan) wat niet echt goed is gevallen...werd er misselijk van en had het gevoel dat ik te hard ging. Na 12 uur te hebben geslapen sinds vandaag weer normaal aanwezig en voel me dan ook tot nu toe best wel goed. Gewoon rustig aan doen vanavond en morgen nog de hele dag relaxen. Zo dat was mijn eerste keer speed"
"Aloha, Ik heb ze nu allebei (coke en speed) in een maand tijd voor het eerst geprobeerd...en ik weet het eigenlijk niet. Ze hebben allebei wel wat Moeilijk met elkaar te vergelijken vind ik. En ja of je verslaafd aan iets wordt heeft voornamelijk met je aanleg voor verslaafd worden te maken. Het ligt nu allebei in huis...maar ik kan me goed genoeg beheersen om er niet elk weekend (of elke dag) aan te komen."
"Hoi allemaal, Ik heb vorige week voor de eerste keer in m'n leven coke gebruikt. Na al een aantal jaren ervaring met XTC vind ik het effect van coke eigenlijk wel een beetje tegenvallen (misschien juist door het gebruik van XTC in het verleden). Wat ik me er nog van kan herinneren is dat ik een soort king-of-the-world gevoel kreeg maar dat was na een uur wel verdwenen. Toch ben ik nog wel eens van plan om coke vaker te gaan gebuiken...al is het alleen al om de voorbereiding (lijntje leggen etc)"
"Naar de dokter geweest Vandaag naar de dokter geweest voor steken bij m'n hart na vorige week weer eens coke te hebben gebruikt. Resultaat: - hartslag OK - hartkleppen OK - bloeddruk OK - zuurstofgehalte in bloed 99% Dus hart helemaal in orde. De dokter zegt dat het door onregelmatige spiersamentrekkingen komt van ribben vlakbij je hart. Syndroom van Tietze ofzo. Niets aan de hand aldus de dokter. Maar juist dat denken dat je wat aan je hart mankeert maakt je helemaal gek.. maar nu ik dus vanmiddag naar de dokter ben geweest ben ik weer helemaal gerustgesteld. Bij twijfel dus gewoon effe naar de dokter gaan!!"
"Wat zijn in hemelsnaam flakes? Ik kan dat niet zo gauw vinden op internet. Ciao Ferry"
"Wat zijn de "plezierige" effecten van de combo coke + alcohol?? Ik lees enkel maar nadelige effecten als: gevaarljke hoge bloeddruk, drinken zonder dronken te worden etc etc etc."
"Euhm tja wel in Zeeland geboren maar sinds m'n 18e verhuisd.... tja je blijft toch Zeeuw he"
"DEN HAAG - De Tweede Kamer wil dat mensen geen (soft)drugs meer gebruiken in de openbare ruimte. Een voorstel voor een verbod hierop van de ChristenUnie en de VVD kreeg dinsdag steun in de Kamer. De partijen willen met het blowverbod op straat en in openbare gelegenheden de verloedering van de openbare ruimte aanpakken. Kamerlid Rouvoet (ChristenUnie) hoopt hiermee tegelijk het drugsgebruik tegen te gaan. VVD'er Weekers vindt het wel prima dat mensen thuis of in een coffeeshop softdrugs gebruiken maar niet daarbuiten (bron: Telegraaf)"