Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"1 tot 2 gram? geloof ik niets van hoor. ik ben een jaartje gestopt en ga binnekort trug beginnen, dan zou ik ook wel bad gaan..."
"hoi ! een vriend van mij wou eens trippen op paddo's en ik heb thuis wat liggen. Aangezien ik niet meer kan trippen voor nog 2 maanden ging ik opzichter zijn aangezien ze ook aanraden van een nuchter persoon erbij te zijn vooral de eerste keer. Nu had die vriend eerst 3gram gedroogde paddo's gegeten en voelde niets, en na 1.5u nog 2gr erbij maar steeds zonder echt effect. Hij voelde wel het fijne gevoel opkomen in de maag maar dat was het dan ook. What happened wrong? Hoeveel hoor je te eten? Ik heb nogthans gelezen 3gr droog voor een normale trip en 5gr voor de echte psychonauten. (wat ik zelf bitter weinig vind als je het vergelijkt met wat je vroeger nat kreeg in een doosje). Wel moet ik zeggen dat hij 0.5liter redbull ervoor gedronken had, en niet kon stilzitten en meegaan met de trip en het was al donker dus zie je ook niet veel. En de paddo's zijn iets overrijp doordat ze bij een vriend zijn thuis stonden maar dit zou geen probleem zijn heb ik gelezen. Wel ziet het er echt gortig uit in iemands mond maarja voor het effect doen we het wel e hopend op een antwoord"
"ondertussen opnieuw getript en tis gelukt zalige leerijketrip"
"ik heb eindelijk terug een tripje gehad na anderhalf jaar ! zo zalig heb weer volle energie voor door het leven te gaan!!! Deze keer heb ik ze gewogen en 4 gram ingenomen voor terug de eerste keer. Maar het was niet gelijk anders. Zalig, mooie dingen gezien en bedacht maar toch anders. Anders at ik de hele flush op... Dan kan je niet uit je trip geraken terwijl ik nu "mijn best" moest doen om erin te blijven en het was ook na 3u over ipv na 4-5 uur... het zijn ook wel de equadoriaanse ipv golden teacher enz... maar nu is mijn vraag is het teveel als ik 10-20gram gedroogd eet? ik weet niet hoeveel ik ervoor at omdat ik toen geen weegschaal had... thx!"
"Zoals de titel het al zegt? Heeft er iemand hier ervaring mee? Hoeveel zou je moeten roken voor te kunnen trippen? Want kan me moeilijk inbeelden dat je 2-5 gram moet roken... En hoelang trip je dan ongeveer? En gewoon in de blender vermalen en ertussen gooien met tabak? Of het beste met een bong of waterpijp? En de smaak, hoe ziet die? thx!"
"mmh bedankt voor de info toch maar niet roken dan"
"hoi, ik heb sinds 7maart mn growkit laten soaken en nu staan er een 40tal paddo's van een paar centimeters. Waarvan een deel met witte stippen. Zijn deze eetbaar? Of moet ik deze dringend verwijderen? Het gaat om de soort McKennaii. thx ! keeping it natural"
"er zijn tenslotte witte schimmels op gekomen en deze zijn ook eetbaar volgens mijn smarshopverkoper dus tis ok !"
"woow dat je dat gedaan hebt.. lsd en truffels zou ik niet uitproberen. Maarja ik ben dan weer meer voor natuurlijke middelen maar lijkt me toch een fijne trip! Mijn badkamer was ook zo mooi ! haha magic toilets... oooh deja vu's"
"Re: Once in a lifetime... (eerste (vermoedlijk enige ervarin naar mijn mening zeker weten truffels of paddo's vooral voor het spirituele, vroeger werden paddo's gegeten door indianen om contact te maken met de Goden. Informeer je eerst goed. Doe het eerste keer niet alleen en eet eerste keer een halve portie en als je voelt da je meer wil neem nog een kwart/ de rest. zorg voor dextro (druivensuiker) moest het naar een bad trip uitwijken. Lees trip reports, ook bad trips zodat je weet waaraan je je kan verwachten. Natuurlijk hangt dit van persoon tot persoon waarover je trip gaat Voor de rest, veel succes!"