klinkt mooi mandragora
kan niet wachten tot ik weer alleen woon en mn eerste cactus trip heb
#2
Hoi allemaal,
Heb zo een 24 uur geleden een peyote cactus naar binnen gewerkt, ik was erg benieuwd en las alleen maar succesverhalen. Nu lig ik na vanmorgen rond zes uur, ong drie uur geslapen te hebben wakker. Ben volledig uitgeput maar val niet in slaap!! Ben ook al de hele dag lichtelijk paranoide trekjes aan t vertonen. Weet iemand of dit normaal is? Heb best een heftige trip achter de rug en wil dit gevoel nu gewoon uit mijn systeem hebben, iemand advies?
Groetjes
#3
Beb zelf 2 volle dagen getript van cactus, dus blijft wss wel ff in je systeem zitten .
Morgen zal het wel over zijn, al vond ik die afterglow geweldig! Heb nog weken op roze wolkjes gelopen, niet omdat het dan nog in je systeem zit maar omdat je zo'n mooie/leerrijke ervaring hebt gehad.
grts
Een reactie plaatsen
Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.