Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVraag voor mensen uit (omgeving) Eindhoven ivm buiten-trip.

Vraag voor mensen uit (omgeving) Eindhoven ivm buiten-trip.

5 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
w
whitewolf1088Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Dag mede psychonautjes :)

Ik heb nu een aantal keren truffels gehad, alle keren in mijn eigen woning, en wil het een keer, nu het mooi weer is, in de buitenlucht doen.

Nu vroeg ik mij af of er in, of rondom eindhoven *afgelegen* plekken zijn waar ik in alle rust en vrede zou kunnen trippen, zonder gestoord te worden door wandelaars of wat dan ook :)

Ik dacht evt aan omgeving Genneper molen/parken, of de Straberse Heide, aangezien de bossen daar doorloopen tot Geldrop.

Anyway, alvast bedankt, en ik hoop dat ik met deze vraag in het juiste Forum ben :)

-Harry

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
j
justmakepeaceLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Vraag voor mensen uit (omgeving) Eindhoven ivm buiten-tr

Heej! ik zit in eindhoven op school en woon er zelf in de buurt, heb ook ervaring met truffels (6 keer waarvan 3 keer echt super hard getript) maar ook nog nooit buiten gedaan, dus ik ben ook wel benieuwd. Ik zou zelf niet echt weten waar het in de buurt van eindhoven zou kunnen. misschien als je de trein naar helmond pakt dat je daar ergens een natuurgebied zou kunnen vinden? Ik ben zelf bang voor honden, dus heb wel een beetje schrik dat ik, wanneer ik buiten trip, honden tegen zou komen en fout kan gaan (wat ik overigens niet verwacht omdat ik het altijd goed onder controlle hou en weet wat ik moet doen) Ben benieuwd!
A
AnarchyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: Vraag voor mensen uit (omgeving) Eindhoven ivm buiten-tr

Richting best zit vrij veel bos, daar hebben ik en wat vrienden van mij toen ook getript op xtc, helemaal verlaten keihard gegaan daar! Wel effe zoeken naar een plekke daar, maar die zijn er gerust
f
funghiLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: Vraag voor mensen uit (omgeving) Eindhoven ivm buiten-tr

tgaat in ieder geval op een rustig plekje echt de moeite zijn :wink:
ik ga me binnekort aan zee een tripje wagen :) lijkt me echt fijn
j
justmakepeaceLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: Vraag voor mensen uit (omgeving) Eindhoven ivm buiten-tr

Zou er veel kans zijn dat je gepakt wordt als je een weekend in een bos een tentje opzet en dan gaat trippen? Volgens mij is het strafbaar om in het ''wild'' te kamperen zonder toestemming, maar het is wel super gaaf.
s
seamsgsLid
01-01-2024, 00:00
#6
good post

Great post, thank you very much...........................................
















-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Toronto Escorts Toronto Escort
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."