Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsWiet - Ergste Badtrip ooit.

Wiet - Ergste Badtrip ooit.

16 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
D
Dutchf4gLid
01-01-2024, 00:00
#1
2 gram voor 15 euro, vertel mij waar je je shit haalt.

Voor n beetje qualiteit haze betaal je al snel 13 tot 14 de gram.
Ik denk dat je 0.1 en 0.2 gram bedoeld, das n stuk geloofwaardiger. En geloof me ik heb mensen bad zien gaan op 3 hits van n lichte joint :P
A
AzeoxLid
01-01-2024, 00:00
#2
Goedenavond beste mede-trippers.

ik kijk al een tijdje rond op Drugsforum en had mezelf voorgenomen om nog een keer te schrijven over mijn vreselijke badtrip van een jaartje terug.

Ik was in die tijd 14 (ben nu 15).
Ik had dus met wat vrienden afgesproken om met z'n allen naar Op de toffel te gaan (Klein festival in Venray), hierop verheugde we ons natuurlijk erg op.
Na afijn, een weekje voor de grote dag kwamen we met het idee om daar te gaan blowen, ik had op die leeftijd amper/geen ervaring met wiet, afgezien van een aantal hijsjes. Maar met m'n stomme kop ging ik akkoord en betaalde mee aan het goedje.

We kwamen aan bij het festival, en het eerste wat me opviel was de lekkere muziek die er speelde en de sfeer. En uiteraard niet te vergeten het zonnetje wat lekker scheen. :mrgreen:
A. stelde voor om eerst een hapje te eten voordat we begonnen aan de eerste joint, Ik ging akkoord en snel nadat we de vette hap bij de snackbar (3,60 voor een klein kutfrietje!) op hadden begonnen we met het draaien van de eerste joint.

We hadden in totaal ong. 12 gram voor 5 mensen. iedereen had dus ongeveer 2 gram om op te roken. Afijn, ik nam voor om rustig aan te doen en begon met een jointje van een halve gram.
Ohh, wat voelde ik me toen heerlijk :hearteyes: Ik voelde me blij en warm, en kon alleen maar lieve/aardige opmerkingen maken op alles en iedereen. Mijn ogen werden langzamerhand steeds zwaarder en ik voelde me goed. 'Mijn dag kan nietmeer stuk' dacht ik dus. :wink:

En toen maakte ik een vreselijke fout, Ik stak zelfverzekerheid nog een jointje op waar ongeveer 1 á 2 gram in zat. Ik weet dat de meeste van jullie dat natuurlijk niks vinden, maar mijn gevoel zei wat anders.
Toen de joint bijna opwas voelde ik ineens een vreselijk koude rilling over me heen lopen. :openmouth: Ik werd misselijk en stond snel op en strompelde naar een hoekje om vervolgens mijn hoofd tegen een muurtje te laten rusten. Iedereen wist begod niet wat er aan de hand was en snelde naar mij toe.

Wat ik heb meegekregen was dat ik wallen had van hier naar tokio en dat ik lijkbleek was.
Ik besloot mezelf voor me kop te slaan en gewoon positief te denken. 'ik ga niet bad!' Het probleem was was dat ik op een begeven moment nietmeer kon denken.
Ik had de eerste paar stappen terug naar het podium gezet en ik viel neer. Ik heb toen ongeveer een uur gezeten met mijn hoofd tussen mijn knieeen.
Alles wat er om me heen gebeurde en gezegd werd kon me geen flikker schelen. Ik wou rust, 'Ik kan niks meer horen of zien, want dan ga ik dood' dacht ik.
Mijn vrienden boden hulp en vroegen of ze mijn moeder moesten bellen. Dat wou ik natuurlijk niet en uit angst rende ik naar de wc's toe, was toen zonder te betalen een van de hokjes binnen gestrompeld, en heb daar 2 uur met mijn kop tegen de deur aan gezeten. Ik kon niks meer, ik had het gevoel alsof ik dood ging.
Nadenken deed pijn, luisteren deed pijn, kijken deed pijn, en boven alles maakte mijn vrienden zich vreselijke zorgen en probeerde de wc deur open te krijgen.

Uiteindelijk heeft A. mij naar het station gedragen met een andere vriend, en was toen naar huis gegaan, in bed gedoken en viel meteen in slaap.

De volgende ochtend kon ik wel janken om mezelf. Dat ik zo stom was geweest om te gaan blowen. Het was werkelijk de vreselijkste dag van mijn leven.

Heb toen voor een half jaar geen wiet meer aangeraakt, en als ik er weer mee in aanraking kwam was het eerste wat ik deed de situatie inschatten. Om te voorkomen dat ik bad kon gaan.
Dat dit alles heeft kunnen gebeuren met maar anderhalve gram snap ik tot op de dag van vandaag niet.

Hierbij sluit ik mijn (vreselijk) lange tripreport af. :wave:
C
Cosmic ControlerLid
01-01-2024, 00:00
#3
Azeox zei:
En toen maakte ik een vreselijke fout, Ik stak zelfverzekerheid nog een jointje op waar ongeveer 1 á 2 gram in zat. Ik weet dat de meeste van jullie dat natuurlijk niks vinden, maar mijn gevoel zei wat anders.
Klik om te vergroten...

rookten julli ze puur dan ofzo. 2 grap is super veel, ik denk niet dat je goed ingelicht was over de hoeveelheden :wink:
S
STONER030Lid
01-01-2024, 00:00
#4
Cosmic Controler zei:
Azeox zei:
En toen maakte ik een vreselijke fout, Ik stak zelfverzekerheid nog een jointje op waar ongeveer 1 á 2 gram in zat. Ik weet dat de meeste van jullie dat natuurlijk niks vinden, maar mijn gevoel zei wat anders.
Klik om te vergroten...

rookten julli ze puur dan ofzo. 2 grap is super veel, ik denk niet dat je goed ingelicht was over de hoeveelheden :wink:
Klik om te vergroten...
Dat lijkt me indd erg sterk, 2 gram is ongeveer 15 euro aan wiet en dat is al snel puur ja :wink:
A
AzeoxLid
01-01-2024, 00:00
#5
Dutchf4g zei:
2 gram voor 15 euro, vertel mij waar je je shit haalt.

Voor n beetje qualiteit haze betaal je al snel 13 tot 14 de gram.
Ik denk dat je 0.1 en 0.2 gram bedoeld, das n stuk geloofwaardiger. En geloof me ik heb mensen bad zien gaan op 3 hits van n lichte joint :P
Klik om te vergroten...

Ik denk in totaal had ik 1 gram opgesmoked.
Het was trouwens kutwiet van de plaatselijke turk. :wink:
D
Dutchf4gLid
01-01-2024, 00:00
#6
Azeox zei:
Dutchf4g zei:
2 gram voor 15 euro, vertel mij waar je je shit haalt.

Voor n beetje qualiteit haze betaal je al snel 13 tot 14 de gram.
Ik denk dat je 0.1 en 0.2 gram bedoeld, das n stuk geloofwaardiger. En geloof me ik heb mensen bad zien gaan op 3 hits van n lichte joint :P
Klik om te vergroten...

Ik denk in totaal had ik 1 gram opgesmoked.
Het was trouwens kutwiet van de plaatselijke turk. :wink:
Klik om te vergroten...


Als onervaren smoker kan je getalen moeilijk inschatten dat geloof ik best, maar beginnelingen horen ook niet 1gram te roken.

Jullie hadden 12 gram gehaald zij je, hoeveel heb je hier voor betaald?

en ook al is het kut wiet van een plaatselijke turk je bent ontzettend bad gegaan volgens jezelf, en neem aan dat anderen wel meer ervaring hadden als jou want iemand moet ze draaien, je hebt van 2 joints meegerookt. Heb je ook gezien hoe die gedraaid werden?
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#7
Klinkt als een klassieker: Té jong, té veel, té snel.
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#8
Dutchf4g zei:
2 gram voor 15 euro, vertel mij waar je je shit haalt.

Voor n beetje qualiteit haze betaal je al snel 13 tot 14 de gram.
Ik denk dat je 0.1 en 0.2 gram bedoeld, das n stuk geloofwaardiger. En geloof me ik heb mensen bad zien gaan op 3 hits van n lichte joint :P
Klik om te vergroten...

In Amsterdam betaal je 9,50 per gram voor een zeer hoge kwaliteit Amnesia Haze. En dat is goddomme stoned, geloof me.
D
Dutchf4gLid
01-01-2024, 00:00
#9
Mulholland Drive zei:
Dutchf4g zei:
2 gram voor 15 euro, vertel mij waar je je shit haalt.

Voor n beetje qualiteit haze betaal je al snel 13 tot 14 de gram.
Ik denk dat je 0.1 en 0.2 gram bedoeld, das n stuk geloofwaardiger. En geloof me ik heb mensen bad zien gaan op 3 hits van n lichte joint :P
Klik om te vergroten...

In Amsterdam betaal je 9,50 per gram voor een zeer hoge kwaliteit Amnesia Haze. En dat is goddomme stoned, geloof me.
Klik om te vergroten...

Zelfs dat grenst bij mij aan de onwaarschijnlijkheid, ik weet niet precies wat de kwaliteit in Amsterdam is.. Maar iedere keer als ik daar ben en wat haal betaal ik stukken meer en is de kwaliteit minder als waar ik woon.

Maar als jij dat beweert wil ik dat best geloven :P kben natuurlijk geen echte Amsterdammer en zal ook niet alle shops etc kennen. Maar goede Amnezia haze voor 9.50 per gram klinkt voor mij als een hemel :P

Mvg,

Dutchf4g
A
AzeoxLid
01-01-2024, 00:00
#10
Dutchf4g zei:
Azeox zei:
Dutchf4g zei:
2 gram voor 15 euro, vertel mij waar je je shit haalt.

Voor n beetje qualiteit haze betaal je al snel 13 tot 14 de gram.
Ik denk dat je 0.1 en 0.2 gram bedoeld, das n stuk geloofwaardiger. En geloof me ik heb mensen bad zien gaan op 3 hits van n lichte joint :P
Klik om te vergroten...

Ik denk in totaal had ik 1 gram opgesmoked.
Het was trouwens kutwiet van de plaatselijke turk. :wink:
Klik om te vergroten...


Als onervaren smoker kan je getalen moeilijk inschatten dat geloof ik best, maar beginnelingen horen ook niet 1gram te roken.

Jullie hadden 12 gram gehaald zij je, hoeveel heb je hier voor betaald?

en ook al is het kut wiet van een plaatselijke turk je bent ontzettend bad gegaan volgens jezelf, en neem aan dat anderen wel meer ervaring hadden als jou want iemand moet ze draaien, je hebt van 2 joints meegerookt. Heb je ook gezien hoe die gedraaid werden?
Klik om te vergroten...

Ik had 1 joint zelf gedraaid, ik rook(te) altijd shag dus draaien was voor mij geen probleem.
12 gram? ik zou het begod niet meer weten, ik denk dat ik er nu zon 45 a 60 euro voor betaal.
maar ieder had op dat moment z'n eigen zakje.
D
Dutchf4gLid
01-01-2024, 00:00
#11
Het draaien van een shagie is heel wat anders als een joint though. En verder zijn de prijzen van wiet in belgie een stuk hoger als de prijzen van wiet in Nederland. Zelfs als je van iemand eigen teelt buitenwiet overkoopt krijg je nog moeilijk 12 gram voor 45-60 euro... Ik denk dat je de hoeveelheden echt beter moet leren want dit is in mijn ogen klinklare onzin :P

Mvg,

Dutchf4g
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dutchf4g zei:
Mulholland Drive zei:
Dutchf4g zei:
2 gram voor 15 euro, vertel mij waar je je shit haalt.

Voor n beetje qualiteit haze betaal je al snel 13 tot 14 de gram.
Ik denk dat je 0.1 en 0.2 gram bedoeld, das n stuk geloofwaardiger. En geloof me ik heb mensen bad zien gaan op 3 hits van n lichte joint :P
Klik om te vergroten...

In Amsterdam betaal je 9,50 per gram voor een zeer hoge kwaliteit Amnesia Haze. En dat is goddomme stoned, geloof me.
Klik om te vergroten...

Zelfs dat grenst bij mij aan de onwaarschijnlijkheid, ik weet niet precies wat de kwaliteit in Amsterdam is.. Maar iedere keer als ik daar ben en wat haal betaal ik stukken meer en is de kwaliteit minder als waar ik woon.

Maar als jij dat beweert wil ik dat best geloven :P kben natuurlijk geen echte Amsterdammer en zal ook niet alle shops etc kennen. Maar goede Amnezia haze voor 9.50 per gram klinkt voor mij als een hemel :P

Mvg,

Dutchf4g
Klik om te vergroten...

Er zijn veel shops in Amsterdam... Wat dat betreft zit er ook rotzooi tussen. Maar als je de plekken kent... :)
f
funghiLid
01-01-2024, 00:00
#13
1 tot 2 gram? geloof ik niets van hoor. ik ben een jaartje gestopt en ga binnekort trug beginnen, dan zou ik ook wel bad gaan...
Y
YbezLid
01-01-2024, 00:00
#14
Dutchf4g zei:
En verder zijn de prijzen van wiet in belgie een stuk hoger als de prijzen van wiet in Nederland.
Klik om te vergroten...

Venray is geen Belgie....
A
AtropaLid
01-01-2024, 00:00
#15
Wat maakt de hoeveelheid in dit geval nou nog uit? We hebben het over een kind van 14 (!) en dan kan 1 hele joint als beginner al een ontzettende killer zijn. Het feit dat die al een hele joint opkon en zich goed voelde is al best bijzonder. Meeste maagdelijke blowers van die leeftijd worden van slechts enkele trekjes al zwaar misselijk en ervaren nog niet de geestverruimende werking. Die komt pas tot stand na enkele maanden blowen en dan komen ook de inzichten over het leven, de maatschappij en doorprik je zaken die ''onecht'' zijn. En rook je wiet puur en zorg dat je geen tabaksroker bent! Anders kun je nooit de volle leerzame potentie van cannabis ervaren. Ook kleine hoeveelheden drank werken de cannabis werking sterk tegen. Zwarte koffie gaat wel heel goed samen!

Toen ik 14 was ben ik eens van 1 volle trek van een waterpijp behoorlijk misselijk geweest. Daarna lachkicks die niet ophielden. Ook echt getript van waterpijpen toendertijd.

Als ervaren psychonaut van 28 bak ik tegenwoordig een heel zakje van 3.3 gram white widow (25 euro bulldogg in Amsterdam) in 1 keer in een eitje die ik in 1 keer opeet en zelfs dan durf ik niet meer te spreken van trippen. Wel een effect dat 24 uur voelbaar is waarvan 12 uur echt stevig high. Geen greintje misselijkheid, nooit geen lachkicks en vreetkicks meer, geen discomfort alleen nog diepere gedachten waar eigenlijk de volgende dag niets meer van over is.

Maar goed, de impact van m'n allereerste ervaring op 125 µg LSD is ook nooit meer overtroffen. En dat terwijl ik daaarna nog 500 µg liquid acid heb gehad. Dat is voor mij nu de dosis waar ik gedwongen wordt om alles los te laten. Bij 375 µg is dat nog niet het geval.

Je kunt de intensiteit van trippen op entheogene middelen (LSD, mescaline, DMT, psylocibine) of middelen met traits daarvan (Cannabis, MDMA) wel opschroeven naarmate je familiairiteit ontwikkeld met de werking, maar de spirituele impact die het achterlaat als de trip voorbij is; zoals bijvoorbeeld dat blijvende gevoel van overeenstemmende vrede met de wereld met helemaal onder de indruk zijn wat je na je eerste acid trip hebt of dat gevoel na je eerste MDMA ervaring waarin je je nog tot weken geopend en liefdevol kunt voelen zal zich niet meer als vanzelfsprekendheid openbaren. Tenzij je je toelegt op meditatie, sjamanistische additieven, zweethut, vasten, een doel uitspreken of de trance trachten te teleporten naar de normale staat van bewustzijn.
W
WhoCares?Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Atropa zei:
Wat maakt de hoeveelheid in dit geval nou nog uit? We hebben het over een kind van 14 (!) en dan kan 1 hele joint als beginner al een ontzettende killer zijn. Het feit dat die al een hele joint opkon en zich goed voelde is al best bijzonder. Meeste maagdelijke blowers van die leeftijd worden van slechts enkele trekjes al zwaar misselijk en ervaren nog niet de geestverruimende werking. Die komt pas tot stand na enkele maanden blowen en dan komen ook de inzichten over het leven, de maatschappij en doorprik je zaken die ''onecht'' zijn. En rook je wiet puur en zorg dat je geen tabaksroker bent! Anders kun je nooit de volle leerzame potentie van cannabis ervaren. Ook kleine hoeveelheden drank werken de cannabis werking sterk tegen. Zwarte koffie gaat wel heel goed samen!

Toen ik 14 was ben ik eens van 1 volle trek van een waterpijp behoorlijk misselijk geweest. Daarna lachkicks die niet ophielden. Ook echt getript van waterpijpen toendertijd.


Mijn eerste keer was ik 15 , ik werd in een tentje gesleept waar ze al een volledige dag aan het smoren waren , heb 3 joints mee gedaan & 2 death blows gekregen .

Ik voelde mijn benen nietmeer , mijn ogen half toe & herinner mij bijna niks meer . Maar ik ben geen enkele moment misselijk geweest & heb nooit meer zo high gezeten
Klik om te vergroten...
W
WhoCares?Lid
01-01-2024, 00:00
#17
Atropa zei:
Wat maakt de hoeveelheid in dit geval nou nog uit? We hebben het over een kind van 14 (!) en dan kan 1 hele joint als beginner al een ontzettende killer zijn. Het feit dat die al een hele joint opkon en zich goed voelde is al best bijzonder. Meeste maagdelijke blowers van die leeftijd worden van slechts enkele trekjes al zwaar misselijk en ervaren nog niet de geestverruimende werking. Die komt pas tot stand na enkele maanden blowen en dan komen ook de inzichten over het leven, de maatschappij en doorprik je zaken die ''onecht'' zijn. En rook je wiet puur en zorg dat je geen tabaksroker bent! Anders kun je nooit de volle leerzame potentie van cannabis ervaren. Ook kleine hoeveelheden drank werken de cannabis werking sterk tegen. Zwarte koffie gaat wel heel goed samen!

Toen ik 14 was ben ik eens van 1 volle trek van een waterpijp behoorlijk misselijk geweest. Daarna lachkicks die niet ophielden. Ook echt getript van waterpijpen toendertijd.
Klik om te vergroten...
Klik om te vergroten...


Mijn eerste keer was ik 15 , ik werd in een tentje gesleept waar ze al een volledige dag aan het smoren waren , heb 3 joints mee gedaan & 2 death blows gekregen .

Ik voelde mijn benen nietmeer , mijn ogen half toe & herinner mij bijna niks meer . Maar ik ben geen enkele moment misselijk geweest & heb nooit meer zo high gezeten

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."