Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsOnce in a lifetime... (eerste (vermoedlijk enige ervaring))

Once in a lifetime... (eerste (vermoedlijk enige ervaring))

1 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
r
rafnLid
01-01-2024, 00:00
#1
Beste lezer,

Al sinds mijn 13e ga ik om met mensen die regelmatig een jointje roken. Toen deed het me vrij wijnig, maar nu ik bijna 18 ben heb ik de nijging om iets te gebruiken. Zoals ik al eerder heb gezegd heeft het niks te maken met mijn omgeving...

De reden waarom ik wel wil gebruiken is grotendeels spiritueel. Andere redenen zijn: Ik wil jeugd afsluiten (en enkele aanverwante zaken) en mij in een soort sjamanistische initiatie voorbereiden op mijn volwassen leven. Ik wil bepaalde dingen van vroeger los laten als een soort Tibetaans Chöd-ritueel. Bij veel (zeg gerust elke) word drugs gebruikt, of een meditatie waar bij aantoonbaar DMT in de hersenen word aangemaakt. Ik ben trouwens niet bang voor een beetje :kots:

Mijn verleden met dingen gerelateerd aan bestaat uit: verkeerd voorgeschreven psychose medicatie (ze dachten dat het hielp tegen pdd-nos), ik heb wel eens mat gedronken, maar daar werd ik moe en chagrijnig van en ik heb wel eens iets mee gekregen van een joint die naast mij werd grookt dat is een paar keer goed fout gegaan, maar dat kwam door mij eomtioneele staat van dat moment...

Wat denken jullie dat het meest geschikt is voor mij???

in afwachting van jullie reactie

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
f
funghiLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Once in a lifetime... (eerste (vermoedlijk enige ervarin

naar mijn mening zeker weten truffels of paddo's :) vooral voor het spirituele, vroeger werden paddo's gegeten door indianen om contact te maken met de Goden.
Informeer je eerst goed. Doe het eerste keer niet alleen en eet eerste keer een halve portie en als je voelt da je meer wil neem nog een kwart/ de rest. zorg voor dextro (druivensuiker) moest het naar een bad trip uitwijken. Lees trip reports, ook bad trips zodat je weet waaraan je je kan verwachten. Natuurlijk hangt dit van persoon tot persoon waarover je trip gaat :)
Voor de rest, veel succes!
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."