Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Re: Once in a lifetime... (eerste (vermoedlijk enige ervarin naar mijn mening zeker weten truffels of paddo's vooral voor het spirituele, vroeger werden paddo's gegeten door indianen om contact te maken met de Goden. Informeer je eerst goed. Doe het eerste keer niet alleen en eet eerste keer een halve portie en als je voelt da je meer wil neem nog een kwart/ de rest. zorg voor dextro (druivensuiker) moest het naar een bad trip uitwijken. Lees trip reports, ook bad trips zodat je weet waaraan je je kan verwachten. Natuurlijk hangt dit van persoon tot persoon waarover je trip gaat Voor de rest, veel succes!"
"Re: Vraag voor mensen uit (omgeving) Eindhoven ivm buiten-tr tgaat in ieder geval op een rustig plekje echt de moeite zijn ik ga me binnekort aan zee een tripje wagen lijkt me echt fijn"
"Zoals het onderwerp het al zegt; is salvia aantoonbaar in een basic drugstest? Hoogswaarschijnlijk kunnen ze hier wel op controleren maar ik word getest op amfetaminen, THC, coke en nog iets wat ik vergeten ben thx for the help! keeping it natural"
"klinkt mooi mandragora kan niet wachten tot ik weer alleen woon en mn eerste cactus trip heb"
"Tufnut zei: (mogelijk voor een reden die maakt dat je hoe dan ook beter niets kan gebruiken), dan zou ik dat sterk afraden. Klik om te vergroten... wel ik ben opgenomen geweest in een psychiatrisch centrum maar volledig onterecht. Khad gewoon stress door allerlei gedoe. Had eigelijk gewoon een pauze nodig in het leven. En nu word ik volgespoten met chemische prul die mn trips afbreken. Behalve van salvia, dat werkt soms wel. Vind salvia persoonlijk niet zo fijn als paddo's. Maar dat kan ook door de medicatie zijn. Hoe dan ook, blijf ik het doen die dokter denkt dat hij het beter weet dan mij omdat hij hogere studies gedaan heeft. kvind nog steeds dat ik beter weet hoe ik me voel en wat goed voor mij is. En paddo's is mijn natuurlijke medicatie. 1 keer trippen in de zoveel maanden tijd is voor mij 4uurtjes tijd voor mezelf en daar ontspan ik voor een gelange tijd van. Achja.. nog een half jaartje en ik haal mijn schade wel weer trug in"
"ik heb al eens gelezen dat je van nootmuskaat tript of van gedroogde bananenschil (de witte lintjes dan toch) maar met nootmuskaat moet je enorm veel oproken en is eigelijk zeer ongezond"
"hoi allen, ik ben ondertussen wel een ervaren beginner met het kweken van paddo's in growkits. Niet veel moeilijks aan ook niet. Dus ben ik op zoek naar wat uitdagender. Ik wil alles leren over van sporen zelf maken tot kweken van paddo's mbv sporen. Maar ik vind hier maar geen boek over of informatie op internet. Dus mijn vraag is hoe maak je zelf sporen? En hoe begin je er dan aan om zelf te kweken? Ook heb ik de vraag, en wss zullen de meeste nu antwoorden er niet mee te beginnen, maar toch ga ik ervoor :P hoe moeilijk is moeilijk voor hawaiiaantjes te kweken? Heb al gelezen dat ze een constante luchtverplaatsing nodig hebben en warmte en toch vochtigheid... maar hooe begin je daar aan? Mijn beste trip (2de trip) tot nu toe was met 20gram hawaiiaantjes toen ze ze nog verkochten. + hoelang zou dat geleden zijn? Sinds wanneer zijn ze weer verboden? Thx for the help guys!"
"een vriendin van me had ook gedronken (3wijntjes en een halve liter leffe) en er salvia op gerookt voor de eerste keer. Geen problemen ondervonden. Ze lag plat van t lachen kzou alleen zeker niet meer drinken dan een paar pintjes..."
"niemand die me raad weet te geven?"
"merci voor de site maar nederlands zou wat makkelijker zijn voor mij. ik ben blijven opzoeken hier op het forum en hawaiaantjes lijken me toch wat onmogelijk voor mij.. moet ik eerlijk bekennen. Maar nog vind ik niets over sporenspuiten zelf maken? Ik weet ondertussen hoe je sporen moet maken. Door het hoedje met een steriel mesje af te snijden, op een papiertje leggen en 24u onder een glas te leggen. Maar hoe maak je hier nu een sporenspuit van? Thx"