Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumseerste keer xtc trip

eerste keer xtc trip

7 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
f
frankiedalenLid
01-01-2024, 00:00
#1
Dat heb ik de eerste keer echt heel sterk en heel lang gehad, bijna een week wel.

Lekker he
P
PsychedelibeeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat heet een afterglow inderdaad (vind nagloei een beetje gek klinken persoonlijk). Zoals anderen ook al aangeven wordt dit wel steeds minder helaas.
Z
ZweibeinerLid
01-01-2024, 00:00
#3
De eerste keer had ik dat ook heel sterk, ik was nog steeds heel blij om alles. Lichamelijk wel erg uitgeput maar ik voelde me niet down. De tweede keer was het al minder maar nog steeds heb ik de hele dag mijn vriend willen knuffelen (en dat ook gedaan)
j
jamezzzzzLid
01-01-2024, 00:00
#4
hoi allemaal,

ik heb afgelopen weekend voor het eerst xtc geprobeerd en echt een mega vette trip gehad
het waren roze rechthoekige pillen ik weet niet of iemand ervaring met deze pillen heeft en wat er precies in zit.

maar de dag na het festival hadden ik en 2 andere vrienden nog heel vaak dat we ineens weer zn golf voelde en het heel warm kregen en al is dit normaal of wat?
t
transformatedLid
01-01-2024, 00:00
#5
De vorm, kleur of logo zeggen niets over de pil.
Anders moet je ze laten testen als je wilt weten wat er in zit.
De dag of 2 dagen na xtc krijg ik soms ook nog een golf dat ik me nog goed voel. Ik denk het woord hiervoor is de nagloei.
Blij om te horen dat je een goeie eerste ervaring heb. :)
N
NarayaniLid
01-01-2024, 00:00
#6
De enige manier om te weten wat er precies in je pil zit is om 'm te laten testen :wink:

Zeker de eerste paar keer dat ik xtc gebruikte had ik die toffe nagloei ook. Ik ben alleen zoals veel mensen niet al te verantwoord met xtc om gegaan (weliswaar geen hele hoge dosissen maar wel te vaak gebruikt 1,5 jaar geleden) en ondanks dat ik nu netjes m'n pauzes houd en lager doseer zijn de dagen erna nu afzien. Ze zijn me die avond ervoor waard, maar die nagloei die heb ik niet meer. Wees gewaarschuwd, het is verleidelijk om vaker te gebruiken maar lees jezelf in en voorkom een hoop ellende!
E
Exceptional InsightLid
01-01-2024, 00:00
#7
jamezzzzz zei:
maar de dag na het festival hadden ik en 2 andere vrienden nog heel vaak dat we ineens weer zn golf voelde en het heel warm kregen en al is dit normaal of wat?
Klik om te vergroten...
Well.. het is bijna zomer..
b
benniesmittersLid
01-01-2024, 00:00
#8
Zou best kunnen dat ik die eens heb gehad, heb wel eens een roze rechthoekige pil gehad, maar dat betekent niet dat deze het zelfde zijn. Ik zou je aanraden om altijd je pillen te laten testen, rather save than sorry.

Dat nagloeien had ik ook de eerste paar keer, toen was ik die dagen er na nog zo vrolijk en opgewekt. Maar nu voel ik me de dag erna gewoon leeg. Waarsschijnlijk omdat ik er vroeger niet zo verstandig mee om ging. Beetje het omgekeerde van narayani, nam altijd voldoende pauzes (2-3maand minimaal) maar nam gewoon veel te veel op een avond, zo'n 600+mg. Gelukkig is dit altijd goed gegaan maar als ik het allemaal opnieuw kon doen had ik het anders gedaan :( .

Wees er verstandig mee, het is zo'n leuke drug en het zou jammer zijn de magie er van te verspillen.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."