#1
Ja werkt heel verslavend bij mij toch bij sommige andere ook hoor..je kunt jou op andere maniere ook amuseren zonder drugs.. ![:wink:]()
tovergras zei:Hallo mensen,
Een paar maanden geleden heb ik voor het eerst pep gebruikt. Ik vond het geweldig, het is super fijn, niet duur, werkt lang door etc. etc. Sinds die keer heb ik het nooit meer gebruikt. Ik voorzie namelijk problemen. Ik ben erg verslavingsgevoelig en zie om mij heen veel mensen die problemen hebben met pep. Tot nu toe is iedereen om mij heen die er mee is begonnen verslaafd of heeft er in ieder geval veel moeite mee om er van af te blijven.
Nu blijft het alleen wel in mijn hoofd zitten... Het is gewoon super fijn.
Mijn vraag:
Is het verstandig om toch maar weer een keertje pep te doen? Alleen maar omdat het zo lekker is.
Mijn verstand zegt nee, ik zie het namelijk echt niet zitten om verslaafd te worden. Daarintegen is het wel erg fijn. Nu sta ik op een punt dat ik alles in mijn leven op orde heb, ik werk veel, ben actief, heb een fijne opleiding, goede vrienden etc. Ik wil dit dus ook niet op het spel zetten.
lotske1984- zei:maar je moet de klik kunnen maken en zegge nu heb ik er genoeg van en stoppe natuurlijk..
Ja dat zit puur tussen de twee oren..maar je moet de klik kunnen maken en zegge nu heb ik er genoeg van en stoppe natuurlijk..MeejheM zei:hoe bewuster je je ervan bent dat je verslavingsgevoelig bent, des te beter kun je je wapenen tegen afhankelijkheid van een of ander middel.
bij iedereen sluipt een gewoonte er langzaam in. de een is sneller geneigd naar de ene drugs of de andere. op zich valt speed wel mee, omdat je als beginnend gebruiker een enorme kater zou moeten ervaren.
geen enkele ervaring is volgens mij een verslaving waard, dus wees verstadig, en blijf velen hier voor.
Die tijd zal wel is kome veronderstel in..MusicIsLife zei:lotske1984- zei:maar je moet de klik kunnen maken en zegge nu heb ik er genoeg van en stoppe natuurlijk..
Gaat jou goed af lotske... Toch?
Iklotske1984- zei:Die tijd zal wel is kome veronderstel in..MusicIsLife zei:lotske1984- zei:maar je moet de klik kunnen maken en zegge nu heb ik er genoeg van en stoppe natuurlijk..
Gaat jou goed af lotske... Toch?
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."