Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ketaensos, keta en sos samen is echt finest voor je neustussenschot. Bij mij tenminste. Letterlijk alle keren dat ik ze tegelijk heb gebruikt is m'n neus naar de. Gegaan. Zal misschien niet puur en alleen aan de coke liggen, maar wel erg toevallig. Had na anderhalf jaar dagelijks ketamine gebruik nog een perfecte intacte neus - tot de keer dat ik ze samen gebruikte en elke keer weer raak met het tussenschot. Al doorverwezen naar de KNO maar ben bang dat ze me niet (of minder goed) helpen ivm de oorzaak van het gaatje dus ben maar niet komen opdagen haha wil niet dat big brother weet dat ik er aan hang dus bedenk nog even een goede smoe.... rede voor de oorzaak heheh. En da's best limited/lastig. Raad je echt aan om te stoppen mocht je de wilskracht ervoor hebben. In ieder geval met het tegelijk gebruiken, al kan ik geen voorkeur geven op 't gebied van je leven en lichaam kapot maken. Lichaam lijd 't zwaarst onder de keta, maar eer je dat door krijgt is de schade er sowieso en geef je er waarschijnlijk niet zo heel veel meer om omdat je de hele dag onder invloed bent of slaapt. Maar iedereen is anders ofcourse!"
"AphexTwin zei: @ketaensos @SneeuwSnuiver Alle succes met het overwinnen van jullie verslavingen! Een vroegere vriend van me is ook verslaafd aan coke. Uiteindelijk veranderde z’n persoonlijkheid er helemaal door. Doodzonde en een ware hel voor zichzelf en z’n omgeving. Klik om te vergroten... Zelfde hier. Zelf ook verkocht en verslaafd geweest toen ik jonger was, maar de laatste tijd erg veel vrienden verloren door de coke. Gebruik het zelf echt nog maar zelden nu, gaat niet lekker samen met de ket en heb het er helemaal mee gehad dat wereldje."
"@acht.zes (ben trouwens groot fan van je username als dat voor de 8.6 staat waar ik denk dat het voor staat haha) acht.zes zei: Mag ik je er op wijzen dat artsen een beroepsgeheim hebben? Oftewel kan je gewoon alles zeggen zonder dat het doorgespeeld wordt naar welke instantie dan ook. Klik om te vergroten... I know, maar een vriend zei wel iets wat in m'n achterhoofd is blijven hangen en je hoort tegenwoordig ook steeds vaker gekke propaganda speculaties over verzekeraars, dus heb liever 'n andere rede dan drugsgebruik noem het paranoia maar better safe than sorry, right? Niet dat die specialisten en chirurgen dom zijn ofzo. Maar na veel Googlen weet ik ook niet echt of het nou wel een voordeel heeft om er iets aan te laten doen. Operaties mislukken vaak volgens het internet (al lees je natuurlijk vaker over mislukkingen dan successen) en las veel posts van mensen die spijt hebben dat ze er ooit iets aan lieten doen. Het ziet er alleen niet uit en is irritant bij koud weer dus twijfel nog. Stoppen is gewoon de beste oplossing. Zit nu nog maar op min. 1 tot max 3 gr per dag in tegenstelling tot een tijd geleden."
"@acht.zes Gezondheid staat zeker voorop. Mede de rede dat ik graag zou kunnen stoppen met alles en graag altijd research doe over wat ik gebruik. Moet ook toegeven dat dat ook een rede is dat ik niet ben gegaan.. witte residu enz in de neus en ik zal tot voor en na operatie niks meer moeten gebruiken. Gaat me nu echt niet lukken. Geldt die geheimhoudingsplicht ook in het geval je kinderen hebt? Die vriend van me heeft namelijk precies hetzelfde probleem maar is vader dus weer bang dat ze melding doen bij jeugdzorg en instanties. Denk wel dat ze je minder goed zullen behandelen dan iemand die niet komt vanwege lichamelijke schade door drugs, terwijl het wel een professionele ingreep is."
"acht.zes zei: @foutje Als je nou eens begint met het verzorgen van je neus lijkt me dat een goede eerste stap. Stop er regelmatig een natgemaakt wattenstaafje in om het een beetje schoon te maken daar bijvoorbeeld. Klik om te vergroten... Kan heel goed door de wattenstaafjes komen dat er in eerste instantie (voordat er een gaatje zat) zo'n gat zit. Mijn vriendin zei dat toen al, toen 't nog een paar millimeter groot was, maar zelf niet echt bij stilgestaan. Door het dagelijks constant rollen in mn neus en drukken tegen het tussenschot.. Dat wilde ik dus ook sws al aanhalen bij de KNO, dat ik de neus vaak reinigde met wattenstaafjes. Maar dat middelste wat ik vroeger schoonveegde zit er dus niet meer, dus wattenstaafjes hebben nog weinig zin voor daarboven. Snoof wel vaak met warm water en tafelzout gemixt uit m'n handen. Nog steeds hoor, maar minder. Is erg irriterend geworden."
"@acht.zes Nope haha, blijf op zulke gebieden altijd wel goed bezig (ten alle tijden schone/nieuwe stuifbuizen of rietjes en anders geen, héél veel water en groene of brandnetel thee, karaffen water met limoen desnoods citroensap, vitamine sups en 'n hele tijd preventief cranberrysap en capsules genomen tot ik las dat dat weinig helpt tegen blaasschade van (nor)ketamine). Het is gewoon kut dat ket nog dagelijks in je neus blijft hangen of uitstoten oid. Kan je spoelen en bakken wattenstaafjes erdoorheen jagen wat je wilt.. Zal denk ik echt een week niet moeten snuiven voor ik ga. Maar dat probeer ik dus al zo'n anderhalf jaar á twee jaar @ketaensos acute schade aan je neus en hersenen is volgens mij het ergst bij gebruik van die twee samen (alleen ook natuurlijk) en krijg zelf ook meer last van hartkloppingen van de combi. Bij alleen ket geen last van."
"Zou zonder tolerantie voor pammetjes de eerste keer zeker geen 50mg (in één keer) nemen. Als 'recreatieve' dosis zou ik de tablet halveren (dus ca. 25 mg) en 'n half uurtje wachten en kijken hoe je je daaronder voelt. Mocht het niks doen wacht nog 'n ruim kwartiertje tot half uurt voor je iets bijpakt, want het zou nog aan het inwerken kunnen zijn (ligt o.a. aan je maaginhoud). Alcohol erbij versterkt het effect best heftig, maar kan je bijna garanderen dat je dan de volgende dag rare verhalen hoort waar je je waarschijnlijk niks van herinnert en veel spijt van hebt. En dat heb je het sowieso al snel bij oxazepam/pammetjes dus blijf er lekker nuchter onder, liefst altijd maar vooral de eerste keer Lees trouwens dat je een doosje hebt. Tolerantie is a bitch en bouwt fking snel op (wss. al vóór je het doosje op hebt) dus houd daar rekening mee tijdens het experimenteren. Ook met dat je snel out kan gaan. Moet daarbij wel zeggen dat ik het meestal met drank combineer dus zou zonder alcohol minder kunnen zijn maar niet rond gaan rijden, werken of uitgaan met te hoge dosissen haha."
"@Malafide Hahah goed dan. Met 'n pilske is 't wel lekkerder maar je staat echt snel ondersteboven dan en vergeet je hele 'trip' en kun je echt gekke gevaarlijke dingen doen. Zou er 2 lekker 2 koud zetten met 25 tot 50mg, vooral omdat je morgen moet werken. Kater wordt wel erger bij mij als ik oxa heb gebruikt (paar dagen geleden voor 't laatst, ben van de verslaving af gelukkig)."
"Heb altijd last van instant paranoia bij speed. Niks voor mij hahah."
"AphexTwin zei: Lijkt me een verstandig besluit jah. Klik om te vergroten... Zeker. Een half jaartje om de 5 minuten je gordijn opzij trekken, camera's constant kijken als je wegbent, denken dat alles met een rede gebeurd - om je te naaien of bestelen, stressen over je uiterlijk en of mensen je gebruik doorhebben etc. etc.. no thanks, not again heheh Ergste is nog dat je denkt van alles te gaan ondernemen en uitvoeren, maar het enige waar je mee bezig bent is drogen/plakaten uitsmeren/neus snuiten en die onzin. Maar ook dat verschilt natuurlijk zwaar per persoon! Soms werkte het wel echt, maar dan zweet je je weer de hele dag kapot of eet je dagen niks fatsoenlijks en voel je alle tekorten in je lichaam ofzo."