#1
Hey, iemand tips hoe je angstaanvallen door teveel amfetamine, kunt tegengaan zonder benzo's? Thx
Lijkt me een verstandig besluit jah.Heb altijd last van instant paranoia bij speed. Niks voor mij hahah.
Zeker. Een half jaartje om de 5 minuten je gordijn opzij trekken, camera's constant kijken als je wegbent, denken dat alles met een rede gebeurd - om je te naaien of bestelen, stressen over je uiterlijk en of mensen je gebruik doorhebben etc. etc.. no thanks, not again hehehLijkt me een verstandig besluit jah.
Je zegt het al zelf: 'teveel'.
Het enige juiste antwoord is dan ook niet meer teveel amfetamine gebruiken.
Ik enkel bij teveel. Heb halve xanax genomen. Zachte landing afwachtenHeb altijd last van instant paranoia bij speed. Niks voor mij hahah.
"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."