Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsAngstaanvallen

Angstaanvallen

10 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
A
AlexanderSupertrampLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey, iemand tips hoe je angstaanvallen door teveel amfetamine, kunt tegengaan zonder benzo's? Thx
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Je zegt het al zelf: 'teveel'.

Het enige juiste antwoord is dan ook niet meer teveel amfetamine gebruiken.

edit;
Ook slaapgebrek kan een hand hebben in zaken als angstklachten/paranoia. Dus ook de lengte van de binge heeft invloed op dit soort zaken. Dus stop op tijd, en ga geen 3 a 4 dagen door zonder slaap of zo.
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#3
foutje zei:
Heb altijd last van instant paranoia bij speed. Niks voor mij hahah.
Klik om te vergroten...
Lijkt me een verstandig besluit jah.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#4
Minder of geen Amfetamine gebruiken.
A
AcidWarriorLid
01-01-2024, 00:00
#5
Zoals @acht.zes en @De Dunne zeggen idd.

Uit jouw reactie op amfetamine blijkt toch een zekere gevoeligheid ervoor. Voorzichtigheid is dus geboden!
f
foutjeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Heb altijd last van instant paranoia bij speed. Niks voor mij hahah.
f
foutjeLid
01-01-2024, 00:00
#7
AphexTwin zei:
Lijkt me een verstandig besluit jah.
Klik om te vergroten...
Zeker. Een half jaartje om de 5 minuten je gordijn opzij trekken, camera's constant kijken als je wegbent, denken dat alles met een rede gebeurd - om je te naaien of bestelen, stressen over je uiterlijk en of mensen je gebruik doorhebben etc. etc.. no thanks, not again heheh :sneeze:

Ergste is nog dat je denkt van alles te gaan ondernemen en uitvoeren, maar het enige waar je mee bezig bent is drogen/plakaten uitsmeren/neus snuiten en die onzin.

Maar ook dat verschilt natuurlijk zwaar per persoon! Soms werkte het wel echt, maar dan zweet je je weer de hele dag kapot of eet je dagen niks fatsoenlijks en voel je alle tekorten in je lichaam ofzo.
8
8️⃣6️⃣Lid
01-01-2024, 00:00
#8
Herinneren jullie deze nog? :tongueout:

Is toch wel erg als je er zo aan toe bent...

https://drugsforum.nl/threads/door-politie-bespied-in-huis.62087/
A
AlexanderSupertrampLid
01-01-2024, 00:00
#9
acht.zes zei:
Je zegt het al zelf: 'teveel'.

Het enige juiste antwoord is dan ook niet meer teveel amfetamine gebruiken.
Klik om te vergroten...
foutje zei:
Heb altijd last van instant paranoia bij speed. Niks voor mij hahah.
Klik om te vergroten...
Ik enkel bij teveel. Heb halve xanax genomen. Zachte landing afwachten
R
RaverLid
01-01-2024, 00:00
#10
Geen amfetamine gebruiken. :wink:

Ik ben hier ook bekend mee namelijk.
D
De DunneLid
01-01-2024, 00:00
#11
Alles waar TE voor staat is niet goed, behalve tevreden.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."