#1
Gisteren voor de eerste keer xtc keer gebruikt op een festival. Vond t van te voren wel spannend maar was met ervaren mensen. Om 5 uur een halfje genomen. Na 2 uur nauwelijks effect, daarna een kwartje en drie kwartier later nog een kwartje. In totaal een hele pil dus. Was getest en een nespresso van 170 mg. Terwijl m'n vrienden helemaal goed gingen gebeurde er bij mij bijna niets. Op een gegeven moment had ik meer op dan sommige ervaren anderen. Ik had af en toe wel een golfje dat ik me prettig voelde maar dat was misschien 2 of 3 keer 5 minuten en daarna was het weer over. M'n vrienden zeiden dat dit dan wel een lichte high van dopamine was. Op een gegeven moment werd ik wel een beetje geïrriteerd dat ik niks voelde maar ik zat er ook niet panisch op te wachten. We hebben lekker rondgelopen en vond de sfeer wel gewoon leuk. Al m'n vrienden waren ook helemaal verbaasd dat het geen effect had en zeiden dat dit echt een heel kleine kans is. Heeft iemand hier ervaringen mee en zou het de volgende keer totaal anders kunnen zijn of heb ik waarschijnlijk gewoon pech met m'n lichaam? Ben 72 kilo 186cm en normaal postuur en 20 jaar en slik nooit medicijnen of iets.