Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsEerste keer xtc nauwelijks effect met hele pil??

Eerste keer xtc nauwelijks effect met hele pil??

4 antwoorden
2 weergaven
18-5-2026
B
B1997Lid
01-01-2024, 00:00
#1
Gisteren voor de eerste keer xtc keer gebruikt op een festival. Vond t van te voren wel spannend maar was met ervaren mensen. Om 5 uur een halfje genomen. Na 2 uur nauwelijks effect, daarna een kwartje en drie kwartier later nog een kwartje. In totaal een hele pil dus. Was getest en een nespresso van 170 mg. Terwijl m'n vrienden helemaal goed gingen gebeurde er bij mij bijna niets. Op een gegeven moment had ik meer op dan sommige ervaren anderen. Ik had af en toe wel een golfje dat ik me prettig voelde maar dat was misschien 2 of 3 keer 5 minuten en daarna was het weer over. M'n vrienden zeiden dat dit dan wel een lichte high van dopamine was. Op een gegeven moment werd ik wel een beetje geïrriteerd dat ik niks voelde maar ik zat er ook niet panisch op te wachten. We hebben lekker rondgelopen en vond de sfeer wel gewoon leuk. Al m'n vrienden waren ook helemaal verbaasd dat het geen effect had en zeiden dat dit echt een heel kleine kans is. Heeft iemand hier ervaringen mee en zou het de volgende keer totaal anders kunnen zijn of heb ik waarschijnlijk gewoon pech met m'n lichaam? Ben 72 kilo 186cm en normaal postuur en 20 jaar en slik nooit medicijnen of iets.
f
foutjeLid
01-01-2024, 00:00
#2
Ook wel eens gehad. Iedereen dacht dat ik zat te lullen en hem had weggestopt (roze spookjes ofzo weet niet meer). Misschien net een verkeerde te pakken of te volle maag gehad.
P
PollyLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik had precies hetzelfde de eerste keer dat ik xtc gebruikte! Had ook af en toe een prettig gevoel en een tinteling in mijn lichaam, maar dit ging ook na een paar minuten al weer weg. Ik dacht ook, misschien is mijn lichaam wel helemaal niet gemaakt voor xtc. Hier hoef je waarschijnlijk niet bang voor te zijn, de tweede keer dat ik xtc gebruikte voelde ik 'm wel, het duurde iets langer bij mij dan bij mijn vrienden maar dat gaf niet. Ik nam een hogere startdosis dan de eerste keer, omdat ik het wel graag wilde voelen, dit zou jij ook kunnen proberen maar maak het niet te gek. Ik kan nog steeds geen specifieke reden aanwijzen waarom ik het niet voelde. Waarschijnlijk is de eerste keer gewoon spannend en ben je jezelf onbewust de hele tijd aan het checken, of je bent niet heel gevoelig en je startdosis was te laag en daarna zat er teveel tijd tussen het bijpakken. Mijn advies: Iets hoger beginnen en lekker gaan dansen met je vrienden zodat je er niet op aan het letten bent. Oppassen met teveel bijpakken, als het niet werkt gewoon jezelf erbij neerleggen en een leuk feest hebben met je vrienden.
K
KropSlaLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ken wel meer zulke verhalen van een eerste keer incl mijn eigen eerste (twee) ervaring(en). Maar wanhoop niet :wink: Bij mij is t goedgekomen haha. Ik moet gewoon echt heel licht eten en ruim van te voren, misschien helpt dat bij jou ook. En je lichaam moet misschien de eerste keer ook gewoon wennen aan de 'vreemde stof' ofzo?
M
MidlifeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Mijn eerste keer was ook op aanraden, een kwart, echter net zoals jij weinig tot geen effect, ook wat bij genomen maar dat werkte ook nauwelijks
de tweede keer de dosering 1,5 X lichaamsgewicht dus in jouw geval "72X1,5+ 108mg" genomen
pff zeker genoten van het volledige effect, mits je de rust periode in acht neemt qau tijdsspanne gebruik

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."