Ik vond deze dosering Codeïnefosfaat-hemihydraat 50 mg/mlje hebt niet zozeer iets nodig van de apotheek er zijn genoeg hoestdranken met codeine bij andere winkels maar bij sommige moet je zoon heel flesje er al in pleuren ( meestal zijn die flesjes 150 ml). als je thuis 1 flesje hebt vraag ik me af hoe hoog de dosering is liggend daaraan kan je pas bepalen hoeveel hoestdrank je echt nodig hebt.
-ik mag helaas niet zeggen welke winkels en welke dosis per merk/flesje hoestdrank <3
-lean is sowieso moeilijk te doseren mensen overdoseren super snel make sure you don't.
-je kan altijd 2 doses maken. 1 met een 50/80 mg codeine bevattende hoestdrank en kijken wat je er van vindt. ( kan je prima in een thuis
setting doen. daarna voor wanneer je daadwerkelijk lean wilt gebruiken heb je een beetje een schatting van wat je lichaam aankan en hoe je der bij voelt.
-Lean is wel 1 van de meest verslavende dingen naar mijn gevoel erger dan veel acids en psychedelics dus kijk uit. ( heb zelf 1 jaar vollop zitten sippen was geen pretje daarna).
- gemiddeld rekenen wij 50mg codeine voor beginners dosering maar je gaat al snel op de 80 en door naar de 120mg