Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ach Drientje, ik moet bekennen: heb maar een halfje op dus ben ik niet 'zwaar' aan de LSD en heb ik zeker geen hulp nodig. dit topic kwam me gewoon het eerst voor de ogen... vergeef me deze zonde... ik wou gewoon laten weten dat OPERA RULES"
"hier kan je het op de vrt website bekijken: http://www.vrtnieuws.net/cm/vrtnieuws.n ... k/1.145919 verder vind ik het maar niets dat het op deze manier in de media komt. het is duidelijk dat ze paddo's willen demoniseren..."
"gisteren heb ik met iemand gepraat die sint janskruid aan het roken was. hij vertelde me: 'sint janskruid geeft een 'chill' gevoel. een beetje zoals cannabis maar zonder het lome gevoel dat je soms hebt bij cannabis.' zelf heb ik het toen niet geprobeerd. nu is mijn vraag of er hier mensen zijn die ervaring hebben met het roken van sint janskruid. en wat hun ervaringen daar mee zijn. het enige wat ik erover weet is dat het van de digitalis-familie komt en onder andere gebruikt wordt bij mensen met hartproblemen. en als je er te veel van neemt je hart gewoont stopt met functioneren."
"ik denk ook dat het placebo-effect hier van toepassing is. in pillen en thee heeft het idd wel een mild chill gevoel. maar ik betwijfel dat het nog werkt wanneer je het oprookt. de actieve stof gaat prolly verloren bij de verbranding. info van wikipedia: De plant bevat hypericine en hyperforine. Vooral deze laatste stof maakt dat Sint-janskruid wordt gebruikt bij klachten als somberheid, milde vormen van depressiviteit en melancholie. Ook wordt het gebruikt als middel tegen stress en slapeloosheid. Ook bevat de plant stoffen die in werking vergelijkbaar zijn met de SSRI's en heeft ook soortgelijke bijwerkingen. Het gebruik van Sint-janskruid kan de werking van de anticonceptiepil verminderen. Ook staat er op de verpakking of in de bijsluiter van Sint-janskruid-thee meestal een tekst waarin gewaarschuwd wordt voor de effecten op medicatie die de consument gebruikt."
"wij plannen voor dit: Total Solar Eclipse Festival, amami japan http://www.totalsolareclipsefestival.jp/index.html http://www.goatrance.de/goabase/party/details/24258 gecombineerd met een toch door japan natuurlijk"
"sisters of mercy - the damage done"
"Nina Simone - Backlash Blues"
"de nieuwe LP van einstürzende neubauten - alles wieder offen [/img]"
"persoonlijk vind ik K2 het beter gereif, lekker chill high, niet super stoned. is wel veel te lang geleden dat ik dat in mijn handen heb gehad. en als ik stoned wil worden wordt het white widow. (ooit eens op white widow een hele nacht liggen crashen op mijn kamer met het raam helemaal open terwijl het vroor buiten en ik had enkel een t-shirt aan. en ik voelde niets van de kou.) qua hasj vind ik ribizla wel te doen, das de enige hasj waar ik iets van voel"
"Wij hebben er een erg dubbel gevoel aan overgehouden. We hadden beide duidelijk een bodyload en daarna een erg vertwijfeld gevoel. We wisten beide niet welke richting het uit zou gaan; gaan we trippen of gaan we spacen? 2 uur na inname zijn we overgeschakeld op MDMA om onze 'trip' een spacende richting te geven. Onze conclusie is de volgende: Onze pillen waren duidelijk te licht om over een 2 CB-gevoel te praten. We hebben ook besloten om in de toekomst geen 2CB meer te doen, maar lekker te candyflippen in de plaats"