Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Shotten"
"Op een moment zitten sommigen zo ver dat, ze het nietmeer beseffen en dat die grens van: "naalden zijn niet goed" wegvalt. Het duurt even om het te bereiden maar dan heb je ook wat. Geen verspilling, wat je bij inhaleren van rook wel hebt. De optimale roes uit zo weinig mogelijk hero zal dan wel prioriteit zijn. Snuiven is natuurlijk ook een optie."
"Gvd needle toch, ik volg al lang je posts omdat ik ze geniaal vond. Kom op man, kappen met die shit. Ga fulltime werken en werk veel, verdien veel geld en geef het uit handen en spaar. Koop een huis en vooral probeer zo snel mogelijk clean te worden. Waarom bouw je je subutex zo snel af? Blijf dat gewoon gebruiken, er zijn zoveel heroine verslaafden die hierdoor een goed leven kunnen uitbouwen. Zie het als een medicijn, zolang je je niet goed voelt zonder subutex blijf je het gewoon gebruiken, desnoods lang, desnoods heel je leven.. Zoals speeseend al eens zei: " Een gelijkspel is soms de enige optie om niet te verliezen""
"Heb je geen oude schoolvrienden ofzo die clean zijn en waar je nog contact mee hebt? Kom lekker in w-vl wonen, hier heb ik nog nooit een hero junk gezien"
"Een miniscule luchtbel is dodelijk. Lucht in de aderen heeft altijd hartfalen als gevolg."
"Heb het 1x gesnoven, wel asia white heroine speciaal om te spuiten en snuiven. Het zakje rook erg naar azijn. Ik had er 1 lijntje van gedaan van 20mg, daarvan heb ik +-6u effect gehad! Ik kreeg een warm gevoel, overal jeuk en in vlagen het welbekende knikkebollen. Ik heb toen ook 5x moeten kotsen, telkens als ik iets dronk niet lang erna mocht ik terug de wc opzoeken. Verder was het effect niet onaangenaam, maar heb al leukere dingen gedaan denk ik. Die jeuk en het kotsen was echt wel minder. Het gevoel zelf was ook oftewel matig, ofwel teveel en toen zat ik te "bollen". Het was van een maat die 0,5gr gekocht heeft dat ik het getest heb. Die heeft het nu wel al 3d na elkaar gedaan, maar ziet er niet echt een probleem in"
"Volgens mij is het gevoel zo zalig, dat je alles wilt doen om het altijd te hebben."
"Mss zitten hier in België veel minder mensen die het nodig hebben? Aan de andere kant, jij wil stoppen en bent er klaar voor dan vind ik een wachtlijst behoorlijk onefficient!"
"Nog nieuws van fnea?"
"Debris zei: Worstenjongen zei: in griekeland lijkt het me heel moeilijk te kunnen krijgen of je moet gewoon het geluk hebben en de juiste tegenkomen... Klik om te vergroten... Wat weet jij daarvan? Klik om te vergroten... Commentaar op een ander? Dan weet je het zelf toch veel beter joh!? Maar wel raar dat we hier geen uitleg zien hoe die gast eraan kan komen?"