Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Ziet er goed uit!! Maar er is je verteld dat het 50% is?? hoeveel ml heb je nodig voor een lekkere roes?"
"Je bent echt stom bezig als je onzuivere NaOH gebruikt... die van de kruidvat kan nog wel geloof ik, maar zou m het luiefst ook willen afraden. Is je GBL wel zuiver genoeg ook?? Succes, en laat m wel meteen testen bij de gg & gd !!! weet je tenminste wat er allemaal inzit.... succes en gezondheid"
"Mmmm toch raar vind ik.. een pilletje kan je er niet mee vergeliken, en ik vind het heerlijk om eerst een pil te slikken en danna een half uurtje wat GHB erbij. Neemt dat 'harde' van de pil weg.. Ik kan zo vreselijk lekker gaan op GHB.. echt heerlijk.. jammer dat jij daar niet zoveel van gemerkt hebt... Fijne avond iig!!"
"Ik zit ook een beetje met het verhaal waar jij mee zit. Mij is wel verteld dat je FOOD GRADE NaOH kan bestellen via internet. Deze NaOH wordt ook gebruikt in laboratoria, en is dus diegene zonder verontreinigingen... dit merk je ook in de prijs: Je betaald hier ook 40 euro voor een kilo voor ( iets in die orde van grootte) Ook ergens gelezen dat je die van de kruidvat ook kan gebruiken omdat er niet noemenswaarde vervuiling inzit. Je zou dit pas na jarenlang dagelijks gebruik merken... ( vuile junk)... Veel plezier met het maken van de G... ik ga dit weekeinde aan de slag!"
"GBL heeft geen meetbare ph indien het puur is. GBL moet je aanlengen met demi water om een pH te kunnen verkrijgen dmv pH papier of een electronische pH meter... Indien je GBL oplost in demi water, lees je een pH af van ongeveer 3... weet niet precies, maar dit verhaal stond me nog bij. succes ermee"
"laatse keren stop ik het in mijn mond. als de stenen wat groter zijn kauw ik ze eerst kapot en spoel ze dan meteen goed door met een drankje. Zijn MDMA kristallen echt zo slecht voor je gebit? dan moet ik ermee kappen om mijn mooie tanden te sparen"
"Frisian User zei: flexlexie zei: laatse keren stop ik het in mijn mond. als de stenen wat groter zijn kauw ik ze eerst kapot en spoel ze dan meteen goed door met een drankje. Zijn MDMA kristallen echt zo slecht voor je gebit? dan moet ik ermee kappen om mijn mooie tanden te sparen Klik om te vergroten... meen je niet ?! :| ziek man bij de smaak van MDMA ga ik geheid over m'n nek Klik om te vergroten... Ooit wel een GHB puur genomen? je leert het wel respecteren, net zoals je vroeger sterke drank vergif vond"
"Lijkt me dat je het gewoon eerst weegt ( I), dan het droogkookt, en nog een dag op de verwarming zet, dan dat spul ook weegt (II) Dan (I / II) * 100 Damn .. is toch niet zo moeilijk lijkt me"
"Precies... als het te zuur smaakt ( beetj GBL luchtje / smaakje eraan) dan zit er nog wat gbl dat niet gereageert heeft. Dit zorgt ervoor dat je ph te laag is ( iig onder de 7) meet de ph!!! Heb zelf laatst GHB gemaakt, en heb het gewoon uit de losse pols gedaan, had gen weegschaal.. haha.. maar had wel een digitale ph meter...."
"Ik bewaar het hier niet eens in de koelkast. Staat gewoon in de kast in de kamer. Heb nooit gehad dat de kwaliteit minder word.... Zal anders wel posten als de kwaliteit achteruit gaat. Naar mijn inziens kan je G gewoon sowieso een jaar in de fles laten op kamertemp. uit de zon......."