Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGHB bewaren in de vriezer

GHB bewaren in de vriezer

10 antwoorden
7 weergaven
18-5-2026
f
flexlexieLid
01-01-2024, 00:00
#1
Ik bewaar mijn GHB altijd in mijn koelkast, maar heb nu weer een halve liter erin staan, en beetje in een 50ml container.

Nu wil ik die halve liter eigenlijk nog beter bewaren.

IS het bewaren in de vriezer iets?? heb er zelf geen ervaring mee, maar als ik het een half jaar wil bearen, is het dan iets om de vriezer hiervoor te gebruiken??

:confused:
E
El RetroLid
01-01-2024, 00:00
#2
Beste wat je bij GHB kan doen, bij alles eigenlijk. Dus vriezer is een goed idee.
f
flexlexieLid
01-01-2024, 00:00
#3
Heb het net in de vrieze rgegooit..

ben benieuwd of het bevriest, want het is in principe een zoutoplossing, en dat heeft een lager smeltpunt dan water.

ben benieuwd wat er vanavond mee gebeurd is
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#4
geldt dit eigelijk ook voor GBL? En na hoelang is het niet/minder goed dan?
2
200466Lid
01-01-2024, 00:00
#5
GBL kan je onbeperkt bewaren mits het de synthetische variant is en de fles goed afgesloten en donker staat.
A
AdrenochroomLid
01-01-2024, 00:00
#6
ok thx mate!
h
hendriekoekLid
01-01-2024, 00:00
#7
g is sneller op dan je lief is... volgens mij bevriest het niet eens?? kan dat kloppen? gewoon lekker in de koelkast zetten. Blijft ongetwijfeld goed.
2
200466Lid
01-01-2024, 00:00
#8
hendriekoek zei:
g is sneller op dan je lief is... volgens mij bevriest het niet eens?? kan dat kloppen? gewoon lekker in de koelkast zetten. Blijft ongetwijfeld goed.
Klik om te vergroten...

Ligt er aan hoe geconcentreerd ie is, maw. de hoeveelheid water die er nog in het eindprodukt aanwezig is...
f
flexlexieLid
01-01-2024, 00:00
#9
De GHB bevriest hier niet bij -18 graden celcius.
Wordt wel goed stroperig, maar kan niets van bevroren stukjes opmerken.

Wazige shit, best grappig eignlijk!! :wave:
R
RobdebobLid
01-01-2024, 00:00
#10
Ik zou geen G drinken van -18, dat is HEEL erg slecht voor je slokdarm :rolleyes: Maar wel rlxd dat je het gewoon in de vriezer kan bewaren :)
f
flexlexieLid
01-01-2024, 00:00
#11
Was ook niet van plan om het te drinken op die temperatuur... maar slechts om het te bewaren.

Lijkt me hoe kouder, des te stabieler het blijft.. en dus dat de kwaliteit het langst gewaarborgt blijft.

Haal elke keer een kleinere hoeveelheid uit de voorraad van de vriezer, en bewaar dat in de koelkast... simple as that

:) :beer:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."