Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsGHB werkt bij een wel ander nie?

GHB werkt bij een wel ander nie?

12 antwoorden
6 weergaven
18-5-2026
M
MissDiorLid
01-01-2024, 00:00
#1
nou... ik ken mensen die dr gewoon zo goed als niets van voelen, van de G..
ECHT NIET!!! vreemd maar waar...
W
WimmelLid
01-01-2024, 00:00
#2
Meer gbl en naoh word hij zeker wel sterker, ik kan het ook anders zeggen misschien begrijpt "flipmeister" het dan wel.
DH2O bepaald de sterkte, dus als ik minder water gebruikt word hij sterker of meer gbl en naoh, tis maar net hoe je het ziet.
De ph waarde blijft gewoon goed.

Heb nu in de praktijk gezien dat er iemand van 4 ml in slaap valt en de ander pas iets begint te voelen na 6 ml van het zelfde spul.
Dus ik ben het met Missdoir eens, ik heb er ook geen verklaring voor, de een kan er blijkbaar beter tegen als de ander.

Gr Wimmel
E
EFXLid
01-01-2024, 00:00
#3
Er is niemand die niet niets voeld van Ghb alleen zoals
ik in mijn post heb gezegd de een heeft wat meer nodig als de ander.
Vrouwen reageren sneller op ghb als mannen.
En de ene ghb is de andere niet.
En ook al lijkt het simpel het komt echt aan op een juiste bereiding.
Net als met speed, coke etc.
Ik heb het menig maal meegemaakt dat ik iemand waarschuwde
voor de sterkte en dan " pff kan ik hebben ik ben wel wat gewent!!"
en dan..................................................
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#4
zet het gewoon een tijdje op een zacht vuurtje als je het sterker wil.. dan wordt ie gewoon lekker stroperig zonder dat je nog moet klooien met gbl en naoh
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
slunse zei:
zet het gewoon een tijdje op een zacht vuurtje als je het sterker wil.. dan wordt ie gewoon lekker stroperig zonder dat je nog moet klooien met gbl en naoh
Klik om te vergroten...

Weet je dit wel zeker :confused: :openmouth:
s
slunseLid
01-01-2024, 00:00
#6
ja hoor, water verdampt dus ie zal dikker en sterker worden. je houdt wel niet hetzelfde gewicht over natuurlijk
W
WartaalLid
01-01-2024, 00:00
#7
Ik zou het niet doen. Vaak word ie dan nog een beetje gelig wat dus duid op stofverandering.
F
FlugeltjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik heb wel eens gehad, dat ik een fles onderste boven hield en er kwam niks uit !!! Alles was gestolt. Eventjes in warm water gelegt en de ghb werd terug vloeibaar
W
WimmelLid
01-01-2024, 00:00
#9
Ik krijg de juist ph waarde van dit water altijd meteen goed en nog test ik het altijd of het wel de juiste werking heeft.
Zoals gewoonlijk was het wederom zeer sterk, mijn maat wilde het ook is testen en merkte er helemaal niks van.
Is dit mogelijk omdat hij bijvoorbeeld een andere drugs de dag ervoor heeft gebruikt of kan het andere redenen hebben?

Gr Wimmel
f
flexlexieLid
01-01-2024, 00:00
#10
Kan me niet voorstellen dat ie niets merkt omdat ie de dag ervoren iets anders heeft genuttigt.

Als je G goed is, dan is ie goed.

Vind het een raar verhaal... is de g gewoon niet te slap??
j
jasperLid
01-01-2024, 00:00
#11
idd je ghb is gewoon wat te slap en je kan er zelf niet goed tegen, iets anders zou ik niet kunnen bedenken
W
WimmelLid
01-01-2024, 00:00
#12
Dan ga ik hem proberen sterker temaken, hopelijk blijft de ph waarde goed als ik meer gbl gebruik
F
FlipMeisterLid
01-01-2024, 00:00
#13
Tuurlijk niet dan wordt ie te laag, je moet gewoon de reactie goed laten verlopen >< wat een verstand...

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."