Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"haze a5, white jack, jack herrer, buddha bliss en euhm kan blijven opnoemen mensen peace"
"goddamn heeft iemand er een foto van of uitleg.. op internet kan ik mer nix vinden... een roachclip is zoiet met een sticky vast te houdden maar hoe rolle ze die in amerika..die pure stickys? peace"
"waarom reageert niemand op deze topic"
"hmm jah dee reacties zijn eigenlijk nie zo hevig hier ow joh.. ik rook minstens 7-8 in de week en weekend euhm ja das meer zo een 20 per dag ofzo ..tis eigenlijk wel te mjah u gotta die from something.. peace"
"absoluut heaven in maastricht.. oftewel missippi is ook wel leuk (lekker chillig op het water) peace"
"de zogezegde 'afkick' hangt gewoon van persoon tot persoon af.. hoe deze persoon is opgesteld enzo.. iedere persoon is anders... sommige mensen hebben totaal geen last ervan en sommige wel.. maar neem maar eens het heel weekend door iedere dag paar pilletjes.. en let dan op de maandag ... dan heb je mss geen afkick maar ga dan naar dinsdag..zoals vandaag..ik kan het weten, geloof mij... kheb hele weekend mij goe gevoeld... no afkick nix.. gistre viel nog wel mee ma vandag damn......"
"how gek ga naar maastricht wandel door de straat met coffeeshops zoals fanta heaven cool runnings enzo... tegenover cool runnings ligt de vision en twee huize verder nog ene plus ene sirirus aan overkant van vision.. en als je verder doorloopt kom je er nog wel tegen. genoeg smart shops waar ze je paddo's verkope! en nee je moet geen pass afgeven daar.."
"begin dak begon wel 4-5 ze lol toen was het echt weinig tabak ma ook weinig weed dus dunne jointies.. nu is da zo 1 a 2 van ne grammeke.. peace"
"hmm als je deprressief bent ofzo zeker geen xtc nemen.. je word er alleen nog depressiever van de dagen erna of je gaat slechte ervaringen beleven maar dat mss nog niet als je graag flasht van drugs ofzo.. maar als je xtc neemt zorg dat je in een bekende omgeving bent en zeker niet het verkeer ingaat.. dat kan voor bijna doods-ervaringen zorgen, geloof mij... xtc kan wel leuk zijn ook als je niet op stap gaat ofzo gewoon om je op een higher level te begeve..en shit.. ya know.. ma xtc is gewoon bereeeeeeslecht voor je lichaam... dus je moet weten wat je doet..hou gewoon mate.. doe het zeker niet teveel.. harddrugs blijve bad ma fuck it peace"
"paddo's of truffels maakt niet uit hoe het smaakt.. wil je een fantastische trip beleven just eat it!! lol peace"