Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForums4CORE-FOORCORE-RADIUM ROMS SICKEST SQUAD IN ANTWERPEN

4CORE-FOORCORE-RADIUM ROMS SICKEST SQUAD IN ANTWERPEN

8 antwoorden
1 weergaven
18-5-2026
t
tek__Lid
01-01-2024, 00:00
#1
vet feestje !!! :grin:
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#2
Talenten zijn relatief.
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#3
Tijd
zaterdag 30 oktober om 22:00 - 31 oktober om 7:00

Locatie
zappa ✈ Antwerp ▪ Anvers


Meer informatie n2o productions proudly presents
!i!i!i!i!i!i!i!i!i!i! 4CORE !i!i!i!i!i!i!i!i!i!i!
hardtek✚frenchcore✚acidcore✚tekno event near Antwerp

----------------------------------------------------------
► LINE UP:

Radium (FR)
Audiogenic / Psychik Genocide
http://www.myspace.com/audiogenicrecords

The Sickest Squad Live (IT)
Audiogenic / r909 records
http://www.myspace.com/thesickestsquad

Roms | Harry Potar Live (FR)
Disjoncted / Bionik
http://www.myspace.com/harrypotarakaroms

KRTM Live (BE)
R2Z / GvC Industry / Digital Abuse
http://www.myspace.com/krtmhardcorelive

Sevenum Six Live (BE)
DCTek Soundsystem / Underground District
http://soundcloud.com/sevenumsix_live

Tymus & Oemkii (BE)
n2o residents

▐▐▐▐▐▐▐ Live visuals by beeldzondernaam▐▐▐▐▐▐▐
----------------------------------------------------------
► 10€ < 24H > 12€ ► capacity: 1000 ► doors: 22u ►

DOORSALE ONLY. So come fuckin' early
K
KoxBoxLid
01-01-2024, 00:00
#4
Gay. :smoke:
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#5
KoxBox zei:
Gay. :smoke:
Klik om te vergroten...

Wat gay? Hoe kun je de drie talenten verenigd op 1 feestje nu gay noemen. Barbaar!
B
BeanheadLid
01-01-2024, 00:00
#6
Yeah ik ging normaal ook maar geen zin in een kavka dopefeesje

Have fun though
N
NorthernLightBELid
01-01-2024, 00:00
#7
Het is gewoon je stijl niet dan?
D
DopezillaLid
01-01-2024, 00:00
#8
Godver, zou hier wel heen willen, eerlijk gezegd. Denk alleen niet dat het gaat werken, gezien mijn financiële situatie.

Bleh.

Edit: oh, 't is de 30e, dan vier ik waarschijnlijk Halloween op 'n ZMK feestje, mits ik een beetje vertrouwen heb in m'n tentamens.

Olle
f
fiesjeLid
01-01-2024, 00:00
#9
Aanwezig!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."