Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Sorry, maar dit vind ik echt een dom idee. Zo'n effectief afvalmiddel is het nou ook weer niet, met zo'n lage dosis blijf ik gewoon net zoveel eten. Ga naar de sportschool en stap op een hometrainer, daar val je vanaf en krijg je ook een gezondere uitstraling van. Zeker dat laatste lijkt me wel zo belangrijk voor een foto, nietwaar?"
"MindlessMachine zei: Ik vind het jammer dat ik hier zo veel negatieve reacties op krijg. Alsof ik niet train en goed eet. Ik ben zelfs een beetje beledigd. Ik bedoel het meer als bij gebruik. Enige hulp is nog altijd welkom. Klik om te vergroten... Wat verwacht je dan? Het is ook geen geschikt middel om af te vallen. Je kan prima afvallen met speed, maar dan sta je wel de gehele tijd strak."
"~73% is maximaal in poedervorm. Je zou dit als '100% zuiver' kunnen zien, wellicht is dat het geval."
"Fake? Echt niet! Ik stond eens in een club waarbij ik de DJ achtereenvolgend in een hond zag veranderen en dan weer van een glijbaan zag glijden. Niet angstaanjagend, ik was er volledig door gefascineerd. Ook erg bijzonder was het noodverlichtingsbordje. Het witte mannetje wat hierin stond rende de hele tijd heen en weer en soms besloot het hele noodverlichtingsbordje weg te vliegen over de muur. Mijn vriendin had EXACT hetzelfde, eerst dachten wij nog dat het een visual was en dat een beamer het uitgangsbordje projecteerde . Betalen voor een drankje ging ook niet meer, al het muntgeld leek op 2 euro's. Ik moest aan de ribbeltjes aan de zijkant aftasten wat ik in mijn handen had! Echter toen ik buiten was, was het helemaal verdwenen. Hoe duisterder de club, hoe erger de hallucinaties bij mij. De setting is dus enorm bepalend volgens mij."
"Lees dit topic maar eens: viewtopic.php?f=4&t=36389 Dus laat je speed testen!!!"
"Ik kan het alleen maar afraden op zo'n jonge leeftijd. Ik heb drugs pas op latere leeftijd ontdekt (+20) en ik ben daar heel erg blij mee. Je hersenen zijn uitgegroeid en mede daardoor kan je ook betere en verstandigere beslissingen nemen. Je kan hoog en laag springen dat dat niet het geval is, maar wijsheid komt echt pas met de jaren (en dat zul jij ook kunnen zeggen als je ruim in de 20 bent)."
"Prima uitslag, lekker onversneden. Ik wil nu niet teveel over geld gaan zeuren, maar het is wel erg duur voor wat je krijgt (als het echt 40 euro voor 13ml is)."
"Ja, droge pep blijft droog."
"Openminded4fun zei: fdunk zei: Prima uitslag, lekker onversneden. Ik wil nu niet teveel over geld gaan zeuren, maar het is wel erg duur voor wat je krijgt (als het echt 40 euro voor 13ml is). Klik om te vergroten... Dat klopt, daar waren wij inmiddels ook achter, maar weten hier geen prijzen van. Volgende keer zijn we gewaarschuwd. Wat is gangbaar dan? Klik om te vergroten... Tja altijd wel lastig wat iets kost, sommige hebben geluk andere niet. 15 euro per gram puur en onversneden is tegenwoordig al heel erg netjes denk ik."
"Speed is lang houdbaar hoor, ik bewaar het in een klein glazen potje (sambal potje) op kamer temperatuur in een donkere kast. Volgens mij is het echt een fabeltje dat het niet lang houdbaar is, want het is chemisch gewoon stabiel. Ik denk dat de dealers vooral willen dat je denkt dat het niet zo lang houdbaar is, want dan koop je meer . Dus ik zeg dat het jaren houdbaar is als het gewoon netjes in een luchtdichte verpakking zit, maar ik denk dat dat niet eens uit maakt. Vriezer zou ook weinig tot geen effect hebben denk ik. Hetgeen wat verkleurd is de cafeïne in je speed die vocht onttrekt uit de lucht, daarvan gaat het verkleuren en weer opnieuw klontjes vormen. Niks ergs aan, meer een teken dat er iets van cafeïne in je speed zit. De sterke geur die eraan zit komt vooral van productiestoffen die er nog in zitten, maar doen de houdbaarheid naar mijn idee ook geen kwaad."