#1
Wij wilden graag een keer speed gebruiken, nadat we nu sinds ongeveer 1,5 jaar wel eens xtc gebruiken bij het uitgaan. Op advies hebben wij een aantal ampullen van ongeveer 13ml gekocht, die € 40 p.st kosten. De eerste keer heb ik ( vrouw) de speed geprobeerd, te weten, 1 ml dmv een bijgeleverd insulinespuitje. Ik heb dit in een beetje cola opgedronken. Merkte eigenlijk nagenoeg niets, wilde misschien ook te graag. Daarom na een korte tijd nog 1ml bijgenomen. Voelde me wel wakker, maar vond het effect toch wel heel anders dan bij een xtc pil. Zijn er over naar bed gegaan en toen heb ik wel gemerkt dat speed wat deed. Heb de hele nacht wakker gelegen en mijn gedachten gingen alle kanten op. Je wordt er dus idd hyper van. De andere dag vond ik mezelf niet echt anders. Denk dus niet dat ik speed nog vaker ga proberen. Heb de speed inmiddels wel laten testen net als onze xtc pillen ( groene canadeesjes) en de uitslag is als volgt
Speed amfetamine 30mg/ml en caffeine 1mg/ml en de xtc pil mdma 127mg. Voor de xtc weet ik dat dit best een redelijke pil is, maar de uitslag van de speed zegt mij niet zo veel. Is dit een normale uitslag en is dit zgn goede speed of niet?
Graag zie ik reacties tegemoet.![:)]()
Speed amfetamine 30mg/ml en caffeine 1mg/ml en de xtc pil mdma 127mg. Voor de xtc weet ik dat dit best een redelijke pil is, maar de uitslag van de speed zegt mij niet zo veel. Is dit een normale uitslag en is dit zgn goede speed of niet?
Graag zie ik reacties tegemoet.
.