Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsSpeed en afvallen

Speed en afvallen

19 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
M
MindlessMachineLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hier zullen vast topics over zijn, maar ik heb een paar specifieke vragen.

Eerst even wat info over de band tussen speed en mijzelf.

-Ik ben een redelijk ervaren gebruiker. Meerdere keren gebruikt (vaker dan 50 keer)

-Omdat mijn moeder speed heeft gebruikt tijdens haar zwangerschap heb ik geen problemen met verslaafd raken. Weet niet precies waarom dit zo is. Ik kan er zo lang afblijven als ik wil, maakt niet uit na hoe veel gebruik in hoeveel tijd.

-Kan redelijk grote dosis aan, maar moet dan wel blowen om rustig te blijven.

Nu heb ik een paar vragen.
Ik wil stoppen met speed als recreatieve drug gebruiken, en hier een afval middel van maken.
De speed die ik krijg is meestal rond de 70 tot 72% puur.
Mijn lichaamsgewicht is 63 / 64 kilo (daar tussen in)

1) Hoe veel mg per kilo, of wat voor dosis zou ik dagelijks kunnen gebruiken om af te vallen.

Als voorbeeld, in een werkweek, ontbijten, X mg speed nemen en dan naar school/stage/werk gaan.
Het liefst dus geen 'boost' krijgen.

Ik zoek dus naar een dosering voor ongeveer 64 kilo, bij 70-72% zuivere speed, waarbij ik nog aanspreekbaar ben op school en of werk.

Zelf dacht ik aan 30 mg per dag, verdeelt over 3 keer.


2) Hoe kan ik dit het beste innemen?

Ik hou persoonlijk niet zo van snuiven, en het zal waarschijnlijk opvallen dat ik de hele dag met een snotneus rond loop.

Is oraal een betere optie (ik ben slecht in dingen doorslikken, dus dit zal wennen zijn)
Of is misschien rectaal innemen nog beter? (Heb ervaring)


3) Zal weinig maar dagelijks gebruik invloed hebben op prestaties na de werking ervan?

Treed er nogsteeds vermoeidheid op, sterkere dwang naar roken, chagrijnig zijn etc.

Alvast bedankt ;D

MindlessMachine <3
M
MindlessMachineLid
01-01-2024, 00:00
#2
Nog een paar kleine dingen,

Ik weet dat jullie niet precies het antwoord zullen weten, maar ik hoop hier wat wijzer te worden.
Op internet valt er weinig te vinden over de dosis om af te vallen en word alleen maar geklaagd over hoe verslavend het wel niet is. (Hier heb ik dus niks aan)

Ik weet ook dat het slecht is, dat hoef ik dus niet te horen, maar dat is ook de reden waarom ik vragen stel over doseringen en bijwerkingen op lage dosering. Ik wil er namelijk veilig mee om gaan, want van eens in de 2 of 3 weken gebruiken tot dagelijks is opzich wel een grote stap, zelfs als ik maar 30 mg zou gebruiken.

En als iemand hier ervaring mee heeft, afvallen met speed, de echte gevaren kent, hoe goed en snel het werkt qua gewicht verlies, zou ik graag met deze persoon in contact willen blijven.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#3
Tja.....waarom toon je niet wat karakter en ga je niet proberen op een natuurlijke manier af te vallen. Van speed val je idd af, maar eens je stopt ermee kom je bij als een trein. Denk niet dat jij je hele leven speed wil nemen toch? En of je met speed alleen vet verbrand...???

Tips om af te vallen:
-Gezond eten
-4 kopjes groene thee/dag en water tussendoor, geen frisdrank of fruitsap (vers geperst kan natuurlijk wel maar dan is het nog beter dat de vezels erbij zitten)
-sport (hoeft zelfs niet persé) maar ga ook niet hele dagen op je bank hangen.
-geen snoep/chips/koekjes...
-vermijd kunstmatige suikers, haal je suiker uit fruit....
-geen frittent, al kan een fritje op z'n tijd niet zoveel kwaad eerder wat je erbij neemt (saus/?vlees?), probeer eens ketchup bij je fritje ipv mayo of pindasaus.

Maak aan het begin van de week een grote hoeveelheid koude groentensoep (lekker hoor)
bv: 4 rode paprika's, 3/4 tomaten (zonder pitten), 2 teentjes look, chilipeper, komkommer, kurkuma, curry, zwarte peper, wortelen, 1 of 2 rode uien, 2 sneetjes granenbrood zonder korst, basilicum...dan mixen maar tot het een smeuig geheel word (eventueel aanlengen met water) dat eet je dan ben geroosterd brood erbij. Verder eet je normaal warm eten (best 's middags).

Zelf weeg ik nou 72kg en kom van rond de 85/90kg. Dus het heeft absoluut effect en dit in een 4maandjes tijd of zelfs minder (weet het niet precies).

Ik dieet niet ik heb echt me levensstijl duchtig veranderd en dit blijft zo, van vettig eten word ik zelfs misselijk. Me smaak is enorm veranderd ik eet dolgraag gezond en geniet ervan ook.

Je bent wat je eet, eet je vettig dan voel jij je vettig en sloom. Eet je gezond dan voel jij je helder/fris/gelukkig/gezond en je krijgt er een energieboost bovenop.

Wil nou ook niet de lifestyle coach gaan uithangen ik wil je maar een gezond alternatief geven ipv dat jij je lichaam/geest naar de klote gaat doen met speed.

Grts!
M
MindlessMachineLid
01-01-2024, 00:00
#4
Ik weet prima hoe ik moet afvallen. Normaal stel ik mijn eigen dieet samen, of ja, er zijn gewoon bepaalde dingen die ik niet eet of drink. Meer als een levensstijl. Ongeveer hetzelfde als in dat lijstje. Groentesoep, ketchup ipv mayo etc etc. Ik ben al 14 kilo kwijt hierdoor. (In 9 maanden, langzaam maar fijn)

Maar het gaat er nu meer om wat ik kan bereiken met steeds een kleine dosering speed.
De reden dat ik dit wil is omdat ik een fotoshoot heb (Geheel geregeld door een familielid van mij, internationaal model) en dus binnen 2 maanden nog ongeveer 8 kilo moet afvallen om de kleding te passen.

En persoonlijk heb ik zelf met geen enkel dieet of langdurig drugsgebruik met afvallen een jojo effect gehad, maar het zou me ook niet heel veel uitmaken als ik een deel er van weer aan kom.

Omdat dit meer een experiment word, afvallen met speed, vraag ik er juist zo veel informatie over. Wees gerust, ik ben gezond hoor. (En ik heb absoluut geen anorexia of boulimia)

Zou je me nu nog willen helpen?
f
fdunkLid
01-01-2024, 00:00
#5
Sorry, maar dit vind ik echt een dom idee. Zo'n effectief afvalmiddel is het nou ook weer niet, met zo'n lage dosis blijf ik gewoon net zoveel eten.

Ga naar de sportschool en stap op een hometrainer, daar val je vanaf en krijg je ook een gezondere uitstraling van. Zeker dat laatste lijkt me wel zo belangrijk voor een foto, nietwaar?
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#6
Het idee van speed en afvallen is dat wanneer je onder invloed bent van, je meer verbrand dan dat je binnen krijgt.
Je eetlust word immers onderdrukt, en je gaat meer bewegen ookal is de energie op.
Pas op dat moment zorgt de speed ervoor dat er spier- of vetmassa word aangesproken om energie te leveren.
Zolang jij niet echt dik bent, en dus een overall vet laagje hebt (vrouwen zeiken al snel dat ze dit hebben) gaat het afvallen onder speed dus vooral ten koste van je spierweefsel.

Je hebt nooit last van een jojo effect bij dieeten, en nooit last gehad van verslaving.
Je gebruikt wel regelmatig drugs, en je wilt speed langdurig elke dag gaan gebruiken. Vraag jezelf eens goed af of je daadwerkelijk ''ongevoelig'' bent voor verslaving.
Juist met een moeder die tijdens de zwangerschap heeft gebruikt. Statistisch gezien vergroot dit juist de kans op verslaving.

Annyhow, jouw denken van speed in lage dosis over heel de dag gaat dus gewoon niet helpen zoals jij dat wilt. Wellicht eet je de eerste 2/3 dagen wat minder met een dosis van 30mg/dag. Maar na je eerste week is je lichaam het zo gewend dat je net zo veel eet als normaal, en je dopamine is op dat moment op zo'n laag peil dat je ook gewoon normaal lijkt kwa bewegen.
Conclusie: Geen overmatige verbranding en dus niet afvallen.
Zelfs met een hoge (recreationele) dosis zou je na een week al een hoge gewenning vertonen.
Je lichaam gaat de negatieve effecten wat speed meebrengt compenseren, totdat je eigen op het point of no return bent gekomen en er na een x aantal weken elke dag speed uitziet als de stereotyp pep junk.

Zoals Mandragora al zegt, laat zien dat je karakter hebt.
Je zegt zelf dat je hier om informatie komt, en dat je het veilig wilt houden.
Maar tegelijk vertel je dat je niets wilt horen over hoe slecht het voor je is enz.
Echter, er zijn gewoon weinig mogelijkheden om dagelijks speedgebruik enigsinds veilig en verstandig te houden. Bijv. een zware ADHD'er die aan de dex zit is wel een goed voorbeeld.
Iemand die wilt afvallen voor een fotoshoot op speed is gewoon lui en geeft blijkbaar niet genoeg
om de foto's en zijn/haar eigen lichaam.
Op een foto vind ik het erg goed te zien of het model gezond slank is, of geforceerd afgevallen en er tamelijk ongezond uit zien ondanks maatje 34.
Je zegt dat je moet afvallen om over 2 maanden de kleding te moeten passen, terwijl je er al een maand of 8 mee bezig was? Dan vraag ik me af, waarom die kleding er dan al ligt en niet word aangepast op het model....

Maar goed, wil je toch echt afvallen d.m.v. drugsgebruik, dan zou ik misschien ephedra proberen. Eigenlijk precies hetzelfde verhaal als bij ampfetamines maar dan zijn de negatieve effecten iets lager en de factor: afvallen iets groter.
Word nog steeds gebruikt in landen waar het niet verboden is als stackers of andere afval of sportproducten. Dit betekend echter niet dat het gezond is uiteraard.

Beste oplossing om af te vallen is gewoon minder binnen krijgen als dat je verbruikt.
Het enige waar je op moet letten is dat je alle essentiele voedingsstoffen binnen krijgt, maar een hoop suiker, vet en andere koolhydraten kan buitensluiten.
Als je daarnaast ook 2 keer per week stevig gaat sporten (dus niet lullig beetje aan de apparaten hangen of een rondje door de straat joggen) dan vliegt het eraf.
Let er wel op dat je een sport kiest waarbij je langdurig middelmatige inspanning moet leveren.
Dus geen krachtsport, sprinten ed.
Een aantal km rennen (dus niet joggen/wandelen) zwemmen of een groot aantal km fietsen zorgen wel voor een hoge vetverbranding en zorgen dat er weinig roodspierweefsel word aangemaakt. Je wilt natuurlijk niet 1 kilo vet kwijtraken en er 3kg spieren voor terug krijgen.

Succes.
Werkt dit niet? Dan betekend dat gewoon dat er niets vanaf hoeft.
d
dainLid
01-01-2024, 00:00
#7
MindlessMachine zei:
-Omdat mijn moeder speed heeft gebruikt tijdens haar zwangerschap heb ik geen problemen met verslaafd raken. Weet niet precies waarom dit zo is. Ik kan er zo lang afblijven als ik wil, maakt niet uit na hoe veel gebruik in hoeveel tijd.
Klik om te vergroten...

:sunglasses:
M
MindlessMachineLid
01-01-2024, 00:00
#8
Ik vind het jammer dat ik hier zo veel negatieve reacties op krijg.

Alsof ik niet train en goed eet. Ik ben zelfs een beetje beledigd.
Ik bedoel het meer als bij gebruik.

Enige hulp is nog altijd welkom.
P
PepTalkLid
01-01-2024, 00:00
#9
Lees mijn post eens goed door.

Voel je erdoor beledigd of leer er wat van..

Zoals ik al zei, speed is absoluut geen goed afvalmiddel. Beter epfedra dan.

Die ondergoed shoot is toch al voorbij, waarom dan nog zo geforceerd af willen vallen?
Als je zoals je zelf zegt gezond eet en goed traint is dat niet nodig en doe je al dat goede eten en beweging teniet door speed te gaan nakken.
f
fdunkLid
01-01-2024, 00:00
#10
MindlessMachine zei:
Ik vind het jammer dat ik hier zo veel negatieve reacties op krijg.

Alsof ik niet train en goed eet. Ik ben zelfs een beetje beledigd.
Ik bedoel het meer als bij gebruik.

Enige hulp is nog altijd welkom.
Klik om te vergroten...

Wat verwacht je dan? Het is ook geen geschikt middel om af te vallen. Je kan prima afvallen met speed, maar dan sta je wel de gehele tijd strak.
A
AlbinoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Met speed afvallen werkt niet, ben toen jaren geleden is 13 kilo kwijt geraakt in een kleine 2 maand, daarna gestopt en het kwam er net zo hard weer aan.. TIP: Sporten, cardio 50%, krachttraining 50% (minimaal 3x per week een uur per keer) en elke dag in iedergeval wat gezonds eten, fruit etc. Geloof me, dan val je echt wel af :wink:
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#12
Albino zei:
Met speed afvallen werkt niet, ben toen jaren geleden is 13 kilo kwijt geraakt in een kleine 2 maand, daarna gestopt en het kwam er net zo hard weer aan.. TIP: Sporten, cardio 50%, krachttraining 50% (minimaal 3x per week een uur per keer) en elke dag in iedergeval wat gezonds eten, fruit etc. Geloof me, dan val je echt wel af :wink:
Klik om te vergroten...

Gek he als je vervolgens 2 maanden lang ontbijt lunch avond eet bij snackbar :wave:
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#13
Conjo zei:
Gek he als je vervolgens 2 maanden lang ontbijt lunch avond eet bij snackbar :wave:
Klik om te vergroten...
Nee als je wilt afvallen met speed moet je het ook echt blijven gebruiken.. niet echt aan te raden :tongueout:

Edit; Man dit is 6 jaar oud.
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#14
Anunnaki zei:
Nee als je wilt afvallen met speed moet je het ook echt blijven gebruiken.. niet echt aan te raden :tongueout:
Klik om te vergroten...

Klopt ik wil het ook niet goed praten het ongezond en gevaarlijk! Maar als je al sportinstelling hebt en je bent tijdje uit running geweest en valt flink af is er wel meer motivatie... Sowieso slaap, (Droog eten) voeding is de basis 70% 30% trainen. Gelukkig heb je alternatief middelen zoals DMAA maar idd risco op speedverslaving is groot ja! Want als Bassie ze t-shirt uit trekt! Zegt je Bassie ik wil je!
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#15
Conjo zei:
Klopt ik wil het ook niet goed praten het ongezond en gevaarlijk! Maar als je al sportinstelling hebt en je bent tijdje uit running geweest en valt flink af is er wel meer motivatie... Sowieso slaap, (Droog eten) voeding is de basis 70% 30% trainen. Gelukkig heb je alternatief middelen zoals DMAA maar idd risco op speedverslaving is groot ja
Klik om te vergroten...
Groot? Speed gebruiken om af te vallen? Dan praten we niet meer over groot, dat gebeurd gewoon ;p

Maar goed dit is een oud topic dus ik ga hier niet meer op in
A
AnunnakiLid
01-01-2024, 00:00
#16
Conjo zei:
Nooit slecht idee om ouwe topics te openen anders blijft iedereen maar in de zelfde Topics hangen
Klik om te vergroten...
Ja of we openen gewoon nieuwe dat kan ook nog.
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#17
Anunnaki zei:
Groot? Speed gebruiken om af te vallen? Dan praten we niet meer over groot, dat gebeurd gewoon ;p

Maar goed dit is een oud topic dus ik ga hier niet meer op in
Klik om te vergroten...

Nooit slecht idee om ouwe topics te openen anders blijft iedereen maar in de zelfde Topics hangen
C
ConjoLid
01-01-2024, 00:00
#18
Anunnaki zei:
Ja of we openen gewoon nieuwe dat kan ook nog.
Klik om te vergroten...

Jij bent echt genius ! Je kunt ook gewoon bestaan Topics en nieuw leven inblazen? Ik wacht wel totdat jij er 1 hebt geopend ! Doe ik graag met je met de discussie!!!
R
Roze OlifantLid
01-01-2024, 00:00
#19
Conjo zei:
Jij bent echt genius ! Je kunt ook gewoon bestaan Topics en nieuw leven inblazen? Ik wacht wel totdat jij er 1 hebt geopend ! Doe ik graag met je met de discussie!!!
Klik om te vergroten...

Nee, het is niet de bedoeling om oude topics te openen. Kun je andere mensen een genius noemen, maar zo is de regel nu eenmaal op fora, het is zinloos en zorgt voor irritatie bij anderen. Graag stoppen dus daarmee.
m
mandragoraLid
01-01-2024, 00:00
#20
MindlessMachine zei:
Mijn lichaamsgewicht is 63 / 64 kilo (daar tussen in)
Klik om te vergroten...
En jij wil afvallen??? Hoe groot ben je dan?

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."