#1
hallo heb deze week maar rare dingen meegemaakt op speed,
Woensdagochtend zat er paar gr in mn brievenbus die ik had besteld,
Het was rond 11:30 dat ik eerst een lijntje deed van iets van de lengte van mn id kaart;
normaal neem ik alleen maar savonds maar kdacht ja waarom nie voor 1 keer,
eerste 2 uur voelde ik me goed, net zoals het bij speed zou moeten zijn, maar dan kwam ik er paranoia en klein beetje associaal van
tegen savonds rond 11uur hadden ik en wat vrienden elk ongeveer 4 a 5 van die lijntjes gedaan,
laatste was rond 10 uur, en sindsdien zijn we echt niet normaal beginnen trippen erop, zowizo niet kunnen slapen en de dag erna was ik ng aan het trippen maar minder extreem, ma echt wel compleet fucked up zijn, afgelopen dagen heb ik echt het kutste gevoel dat ik ooit heb gehad, ik begrijp het gewoon niet, normaal heb ik zoiets nooit bij speed,
tot 2 dagen erna, voelde ik me echt ontzetten duizelig, als ik neerzat en ik wou recht staan, begin ik heel te draaien en te panikeren, soms zijn sommige voorwerpen aan het veranderen van vorm als ik erna staar, kdacht eventjes dat ik gek was. Het is nu 3de dag en ik ben nog niet helemaal juist in mn hoofd,
iemand een idee wat de reden hiervoor is, in het begin voelt het echt aan als een zware speed, maar vanaf dat trippen enzo vraag ik me af of er andere stoffen fzo zou inzitten
Woensdagochtend zat er paar gr in mn brievenbus die ik had besteld,
Het was rond 11:30 dat ik eerst een lijntje deed van iets van de lengte van mn id kaart;
normaal neem ik alleen maar savonds maar kdacht ja waarom nie voor 1 keer,
eerste 2 uur voelde ik me goed, net zoals het bij speed zou moeten zijn, maar dan kwam ik er paranoia en klein beetje associaal van
tegen savonds rond 11uur hadden ik en wat vrienden elk ongeveer 4 a 5 van die lijntjes gedaan,
laatste was rond 10 uur, en sindsdien zijn we echt niet normaal beginnen trippen erop, zowizo niet kunnen slapen en de dag erna was ik ng aan het trippen maar minder extreem, ma echt wel compleet fucked up zijn, afgelopen dagen heb ik echt het kutste gevoel dat ik ooit heb gehad, ik begrijp het gewoon niet, normaal heb ik zoiets nooit bij speed,
tot 2 dagen erna, voelde ik me echt ontzetten duizelig, als ik neerzat en ik wou recht staan, begin ik heel te draaien en te panikeren, soms zijn sommige voorwerpen aan het veranderen van vorm als ik erna staar, kdacht eventjes dat ik gek was. Het is nu 3de dag en ik ben nog niet helemaal juist in mn hoofd,
iemand een idee wat de reden hiervoor is, in het begin voelt het echt aan als een zware speed, maar vanaf dat trippen enzo vraag ik me af of er andere stoffen fzo zou inzitten