Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"mijn 2é keer xtc. ik had de hele nacht zitten kauwen op mijn kiezen/wangen/lippen. de volgende morgen zonder dat ik het wist , mijn hele mond onder het bloed. ik heb er nu nog littekens van in mijn wangen. maar ach , het is zo lekker dan , haha"
"bandicoot zei: 500 mg magnesium paar uur voor de pil ; normaal geen problemen meer Klik om te vergroten... zal het eens proberen."
"meestal rollen myn ogen gewoon alle kanten op. maar het is wel duidelijk te zien dan , haha."
"toeristen?"
"waar heb je in godsnaam die schoenen vandaan? de haan kraait , de kraai haant , de haai kraant , de kraant haai haal jy je neus maar niet door mijn zaken want dan komt het niet goed. aanrijding met dubbel D. ik lul uit me nek , me capuson zit vol met woorden. wil ali b zich melden by balie a. de kat kapt de ketamine van de kast tik de dag , pluk een eitje. uitspraken van my en wat kameraden. slaan volkomen nergens op"
"1.5 jaar geleden ongeveer. iemand van mijn oude school was gepakt met een hasj pijpje. hij had mij en een kameraad van me verlult dat wij ook wel eens wiet rookten. maar wij hebben het zo lang mogelijk volgehouden dat we niet gebruikten , maar wel eens gedaan hadden. die gast had toen nog aardig wat probleempjes , en wy hadden helemaal niks. sindsdien zijn er ook nog weinig mensen die die gast die ons verluld had nog mogen. © B."
"Malibu."
"nicotine/cafeine."
"nog een reactie erby he lysergine over de maya's. hardddddd. het was dan mischien m'n 1e keer, maar ik kreeg meer van de lsd dan ik zelf verwacht had. oftewel geslaagd."
"gedroogde paddo's zijn echt gigantisch smerig. net alsof je op zand kauwd. maar ach , het is zo voorbij , niet te moeilijk doen toch. © B."