Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"nicotine/cafeine/thc."
"nicotine/cafeine."
"nog een reactie erby he lysergine over de maya's. hardddddd. het was dan mischien m'n 1e keer, maar ik kreeg meer van de lsd dan ik zelf verwacht had. oftewel geslaagd."
"gewoon meenemen en in de koelkast ermee daar. deden wy ook. alleen hadden wy slechte paddo's en tripten we niet. veel plezier."
"mijn eerste echte trip , waren van paddo's. op het begin ben je best wel zenuwachtig , en dat hielt ik tot het begon. ik had al genoeg verhalen gehoord van kameraden over hallicuneren en dergelijke , dus ik wist wel zo ongeveer wat me te wachten stond. hele vette avond geworden."
"Flinter zei: Mijn ervaring met trippen is niet dat je het moet leren maar je moet er gevoel voor krijgen. Sommige mensen hebben dat gevoel niet en die gaan gewoon bad (dat of een te hoge dosis). Ik noem geen namen maar falinter weet het wel (boven op de bult iedereens kleren aan xD) egt wat een gast was dat :P. Klik om te vergroten... en nog had hij het koud."
"waarschijnlijk rook je takjes in je joint. haal die eruit , en probeer het nog eens."
"een joint roken met 2 á 3 man is chill. en als er meer mensen zijn draai je gewoon nog 1. ik rook m'n wiet byna nooit alleen , ik vind dat zo saai. altijd met een grote groep , harstikke gezellig."
"Frisko zei: falinter zei: een joint roken met 2 á 3 man is chill. en als er meer mensen zijn draai je gewoon nog 1. ik rook m'n wiet byna nooit alleen , ik vind dat zo saai. altijd met een grote groep , harstikke gezellig. Klik om te vergroten... tot je veel begint te blowen en het zelf moet betalen en het zeer veel geld kost... let maar op daar kom je nog van terug :P Klik om te vergroten... we hebben zeker mensen die meer betalen dan de anderen. maar dat is wel ongeveer in evenwicht. ik ga echt niet de persoon worden die altijd betaald. ben mischien gek , maar niet zo erg , haha"
"ziet er heftig uit !, zeker mooi met die foto's , die verduidelijken het wel beter. weer een mooie stonie."