Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsParadoxaal gedrag met een psychische ondertoon.

Paradoxaal gedrag met een psychische ondertoon.

16 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#1
Drugs:
±250 ug LSD.

Datum:

9 November 2007.

Locatie:
Bij iemand in de loods, een natuurgebied met vakantiehuisjes en bij iemand thuis.

Tijd van inname:
ongeveer 7 uur s’avonds.

Gemoedstoestand bij inname:
Gelukkig en kalm.

De lsd slaat in als een bom, als iedereen lichtelijk psychotisch voor zich uit begint te kijken. De hele kamer vervormt en beweegt mee op mijn lichaamshouding. Het voelt een beetje alsof ik mezelf door verschillende vibes heen laat bewegen.

Ik vroeg aan de jongen waarbij ik in de loods zat of zijn ouders nog thuis kwamen die zelfde avond, 11 uur was het antwoordt. Het was inmiddels ongeveer 10 uur, en ik begon erover te prakkiseren wat er zou gebeuren als z’n ouders thuis kwamen. Volgens mijn logica zou hij dan gestraft worden of aangesproken op z’n gedrag. Ik raakte lichtelijk in paniek en stelde voor om weg te gaan, om zodoende psychotische situaties te voorkomen. Ik begon op dat moment het menselijk gedrag te beschouwen als een soort systeem wat gemakkelijk te analyseren en te besturen is. Ik had een soort schema van aandachtsstroming in men hoofd dat er binnen (en ook buiten) de groep een positieve en negatieve stroming van aandacht rond ging, die te besturen was en op een bepaald persoon kon richten. Ik moest iedereen met mij mee hebben.

Toen we eenmaal buiten aan het lopen waren, werd iedereen een open boek voor mij. Ik had het gevoel dat iedereen precies volgens zijn diepste karakter- en persoonlijkheidtrekjes handelde. Alles wat ik zij ging in m’n geweten direct op de weegschaal. Als er een conversatie in een groep ging, leek alles volgens een punten systeem te gaan waarbij ik alles balans moest houden, zodoende de gemoedstoestand in de groep hoog te houden. Als er ook een diepgaande discussie was leek iedereen bang te worden voor de waarheid want lachen is makkelijker.

Eenmaal aangekomen in het natuurgebied werden de hallucinaties mooi een kleurrijk, en bewogen sierlijk mee op mijn snelwisselende emoties. Daarna leek het of alles in elkaar overliep, de hele omgeving bewoog visueel mee op mijn andere zintuiglijke indrukken zoals smaak en geur. Op te grond speelden zich patronen af die zichzelf oneindig aan het ontleden waren, en de lucht zag er uit alsof je door een regenboog heen keek. Ik liep met een kameraad over het strandje van het aanliggende meer, en er waren overal kuilen in het zand met blaadjes erin en dat vonden we raar want het was geen hallucinatie. We dachten dat het misschien en psychopaat was die ons zat te fucken.

Toen we een beetje uitgespaced op de omgeving waren, zijn we naar een vriendin haar huis gegaan om daar verder te genieten. En hebben zwaar op de film “the missing” zitten spacen. Over het hele beeld zag ik de hele tijd artistieke en symmetrische M.C. Escher- achtige partronen die af en toe zelf een geheel surrealistisch kunstwerk vormden. Na afloop van de film hebben onszelf nog even getrakteerd op een flinke portie vrije-associatie spraak. Waarbij iedereen zijn brein een brainstormende machine leek op elk onderwerp. Op den duur ging de tijd zo snel dat het al weer 5:30 was, toen hebben we haar nog even helpen opruimen, en is iedereen richting huis gegaan.

Yours Faithfully,
Kees Klapkaak
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#2
Dat paradoxaal gedrag had trouwens te maken met het telkens weer gevangen zitten in de zelfde scenario, maar ik ben even te stoned om het helemaal precies uit te leggen.
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#3
Pardoxaal gedrag tijden LSD(oneindige looping van emoties en uitingen daarvan)

Als iemand positief tegen je praat dan worden je zelf positiever, en praat je positief terug en word de andere ook positiever..

Negatief visa versa..

Bij nader inzien heeft het ook geen donder met paradoxen te maken, maar ik dacht tijdens mijn trip dat het een woord was voor oneindige loopings...

:P
f
falinterLid
01-01-2024, 00:00
#4
toffe report kees.


We dachten dat het misschien en psychopaat was die ons zat te fucken.

das echt wel vergezocht haha.


kan niet wachten het zelf te ervaren.
gr flinterrboy.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
Leuk report, de visuals klinken ontzettend herkenbaar, vooral patronen die maar verder en veder ontwikkelen op de grond. Doorzien van mensen ook herkenbaar. Gewoon heel herkenbaar.
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#6
azgaza zei:
Doorzien van mensen ook herkenbaar.
Klik om te vergroten...

Ik heb het gevoel dat sommige mensen met LSD op dat eng vinden, zijn ze dan gewoon ongeschikt voor LSD of hebben ze wat te verbergen..?

Of ben ik gewoon een paranoia-mentaal-beschadigde-idioot?!
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#7
Kees Klapkaak zei:
azgaza zei:
Doorzien van mensen ook herkenbaar.
Klik om te vergroten...

Ik heb het gevoel dat sommige mensen met LSD op dat eng vinden, zijn ze dan gewoon ongeschikt voor LSD of hebben ze wat te verbergen..?

Of ben ik gewoon een paranoia-mentaal-beschadigde-idioot?!
Klik om te vergroten...

Met LSD op doorzie ik mensen hun problemen, voel ik ze perfect aan en heb ik het gevoel dat mijn intuïtie keer 10 is, minstens. Veel andere mensen die ik ken krijgen hetzelfde.
Ik ken niemand die op LSD dat eng vind, maar wel mensen die mensen erg snel onprettig vinden en dus makkelijk in de paranoia vervallen.
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#8
azgaza zei:
Kees Klapkaak zei:
azgaza zei:
Doorzien van mensen ook herkenbaar.
Klik om te vergroten...

Ik heb het gevoel dat sommige mensen met LSD op dat eng vinden, zijn ze dan gewoon ongeschikt voor LSD of hebben ze wat te verbergen..?

Of ben ik gewoon een paranoia-mentaal-beschadigde-idioot?!
Klik om te vergroten...

Met LSD op doorzie ik mensen hun problemen, voel ik ze perfect aan en heb ik het gevoel dat mijn intuïtie keer 10 is, minstens. Veel andere mensen die ik ken krijgen hetzelfde.
Ik ken niemand die op LSD dat eng vind, maar wel mensen die mensen erg snel onprettig vinden en dus makkelijk in de paranoia vervallen.
Klik om te vergroten...

Ja want mensen schijnen dat door te hebben, dat je ze doorziet. En dan gaan ze zich belachelijk gedragen omdat ze zich niet op hun gemak voelen.

Dan trek ik heel stiekum de conclusie dat die mensen iets verbergen..
Of bang zijn dat je te persoonlijk word, maar zo ben ik niet..
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#9
Waanzinnig rapportje weer ......

Hoeveel personen totaal ?

Groet

Stonie
F
FlinterLid
01-01-2024, 00:00
#10
Haha was dat niet die vrijdag dat we de Huwhue hadden? :P.

Oh en klapkakie in vervolg moet je wel de grond stozuigen hea en niet over de tafel heen :P.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#11
Kees Klapkaak zei:
azgaza zei:
Kees Klapkaak zei:
azgaza zei:
Doorzien van mensen ook herkenbaar.
Klik om te vergroten...

Ik heb het gevoel dat sommige mensen met LSD op dat eng vinden, zijn ze dan gewoon ongeschikt voor LSD of hebben ze wat te verbergen..?

Of ben ik gewoon een paranoia-mentaal-beschadigde-idioot?!
Klik om te vergroten...

Met LSD op doorzie ik mensen hun problemen, voel ik ze perfect aan en heb ik het gevoel dat mijn intuïtie keer 10 is, minstens. Veel andere mensen die ik ken krijgen hetzelfde.
Ik ken niemand die op LSD dat eng vind, maar wel mensen die mensen erg snel onprettig vinden en dus makkelijk in de paranoia vervallen.
Klik om te vergroten...

Ja want mensen schijnen dat door te hebben, dat je ze doorziet. En dan gaan ze zich belachelijk gedragen omdat ze zich niet op hun gemak voelen.

Dan trek ik heel stiekum de conclusie dat die mensen iets verbergen..
Of bang zijn dat je te persoonlijk word, maar zo ben ik niet..
Klik om te vergroten...

Dat heb ik bij een persoon wel eens gemerkt. De meeste mensen met wie ik omga en dus tegenkom in een trip zijn juist heel open.
d
dirtbagLid
01-01-2024, 00:00
#12
ik heb dat ook altijd dat ik mensen heel goed kan doorzien en voorspellen, raar is dat altijd.
op een of andere manier kan ik dan gedachten lezen ofzo, zei een keer iets tegen een vriend omdat ik dacht dat hij wat vroeg, maar i kgaf antwoor dop een vraag die hij aan zichzelf in zijn hoofd stelde, heel raar was dat.
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#13
lysergine25 zei:
Waanzinnig rapportje weer ......

Hoeveel personen totaal ?

Groet

Stonie
Klik om te vergroten...

3 maten en 1 vriendin.

dirtbag zei:
ik heb dat ook altijd dat ik mensen heel goed kan doorzien en voorspellen, raar is dat altijd.
op een of andere manier kan ik dan gedachten lezen ofzo, zei een keer iets tegen een vriend omdat ik dacht dat hij wat vroeg, maar i kgaf antwoor dop een vraag die hij aan zichzelf in zijn hoofd stelde, heel raar was dat.
Klik om te vergroten...

Dat kan je normaal ook wel heb ik het gevoel. Alleen dan moet je een hoog EQ hebben een analystische kijk op menselijk gedrag, en jezelf (terzamen met de situatie) verplaatsen in een ander persoon.

Het is niet zo moeilijk.
De hele wereld is een psychologisch spel in mijn belevingwereld.
Alleen je moet zorgen dat je geweten, je niet in de steek laat.

PEACE :stoned:
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#14
en doe je ook iets met die vriendin ??

:hearteyes:
K
Kees KlapkaakLid
01-01-2024, 00:00
#15
lysergine25 zei:
en doe je ook iets met die vriendin ??

:hearteyes:
Klik om te vergroten...

Haha nee, het is niet mijn vriendin namelijk :)
f
falinterLid
01-01-2024, 00:00
#16
mensen doorzien kwam inderdaad bij mij ook erg aan bot, op een 1 of andere manier wist ik gewoon precies (zoals ik het dan ervaarde) wat die persoon dacht, hoe ie zich voelde enz enz.

er was 1 moment dat het me kameraad R even te druk werdt in zijn hoofd, vanaf het moment dat dat gebeurde zag ik het gewoon direct, duurde niet lang trouwens haha.


ik heb trouwens ook de hele tijd gehad, dat ik niet wist wat ik wou ?

licht aan.
licht uit.
liggen.
zitten.
tv kijken.
naar de muur kijken.
rechtop staan.
ondersteboven.
scheef lopen.
recht lopen.
kop tussen de bank. ik deed het allemaal, en het voelde allemaal zo grappig haha. :stoned:
L
Lid 6909Lid
01-01-2024, 00:00
#17
super report spek, vond dat plaats bij paulus?:grin:

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."