Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsHoe leven met een heroineverslaving

Hoe leven met een heroineverslaving

9 antwoorden
3 weergaven
18-5-2026
k
kofnyLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hey, ik ben nu jammer genoeg al een aantal jaren verslaafd aan de bruin.
Zijn er hier nog mensen aanwezig die met hetzelfde probleem zitten, en mij willen mee delen hoe zij ermee omgaan in hun leven. Het leukste zou zijn iemand te ontmoeten waar ik af en toe eens mijn gedachten mee kan wisselen :wave:
p
peace frogLid
01-01-2024, 00:00
#2
zoek is een mooi kraakpandje op daar zeggen ze je wel de weg
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#3
peace frog zei:
zoek is een mooi kraakpandje op daar zeggen ze je wel de weg
Klik om te vergroten...


Narrowminded cliché.
Btw; gezien Uw onderschrift lijkt mij een cursus engels in Uw geval geen luxe.
M
Marten!Lid
01-01-2024, 00:00
#4
jaja zei:
peace frog zei:
zoek is een mooi kraakpandje op daar zeggen ze je wel de weg
Klik om te vergroten...


Narrowminded cliché.
Btw; gezien Uw onderschrift lijkt mij een cursus engels in Uw geval geen luxe.
Klik om te vergroten...
pwnd :grin:
p
peace frogLid
01-01-2024, 00:00
#5
jaja zei:
peace frog zei:
zoek is een mooi kraakpandje op daar zeggen ze je wel de weg
Klik om te vergroten...


Narrowminded cliché.
Btw; gezien Uw onderschrift lijkt mij een cursus engels in Uw geval geen luxe.
Klik om te vergroten...

nee echt was vroeger vaak in kraakpand naast me school, waren genoeg mensen met véél ervaring met drugs, kon er met mijn problemen terecht, denk dat ze tog wel paar mensjes kennen met ervaringen zoals in dit topic :)


Moet me wel betere uitdrukken zeker...
en dat van engels, is al 2 jaar geleden sinds me laatste les engels
K
KxtelLid
01-01-2024, 00:00
#6
Mischien is het in jouw geval handig om contact op te nemen met verslavingszorg belgie het VAD(vereniging voor alcohol en drugsverslaving) Bel dit nummer: 078151020(drugslijn Belgie) Deze personen kunnen je verder helpen.(mocht je van je verslaving af willen dan he, maar daar ga ik dan maar van uit :P )
e
exactLid
01-01-2024, 00:00
#7
sorry maar ummmm

MENSEN BLIJF TOCH EENS ONTOPIC
D
DreamWeaverLid
01-01-2024, 00:00
#8
Misery loves company...
e
eendLid
01-01-2024, 00:00
#9
kofny zei:
Hey, ik ben nu jammer genoeg al een aantal jaren verslaafd aan de bruin.
Zijn er hier nog mensen aanwezig die met hetzelfde probleem zitten, en mij willen mee delen hoe zij ermee omgaan in hun leven. Het leukste zou zijn iemand te ontmoeten waar ik af en toe eens mijn gedachten mee kan wisselen :wave:
Klik om te vergroten...


Wat is er nu leuk aan een jammerend verhaal?

Ik denk dat je inderdaad naar de hulpverlening bij jou in de buurt moet stappen, índien je het écht jammer vindt. Collega-Hero-Users zullen je niet verder helpen dan de zoekfunctie op dit forum.

DreamWeaver, beter valt dit topic niet te omschrijven.

@ de vredeskikker; Nederlands óf Engels, beide talen lijken wel jaren van u af te staan, no offense :wink:

Gr.,

De eend
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#10
Niks mis mee, om ervaringen uit te wisselen, indien je er een punt wilt achter zetten; de ervaringen van hen die je voor zijn gegaan kunnen van grote waarde zijn

Wil je je gebruik echter voortzetten dan helpt de kennis van lotgenoten je veelal enkel verder de stront in.

Anyway, succes!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."