Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsPALFIUM

PALFIUM

14 antwoorden
5 weergaven
18-5-2026
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#1
Hier ben ik zelf ook erg nieuwsgierig naar! Het leeft wat makkelijker als je zelf kan kiezen hoe en wanneer je dood wilt. Ik zie mezelf ook niet zo snel een kogel doorslikken. Heb je google al geprobeert?
j
joao123Lid
01-01-2024, 00:00
#2
Hallo,

Ik heb mijn hele leven gerookt en ben bang voor een pijnlijke dood door longkanker.

Ik wil dan ook zelf kunnen beslissen over mijn leven door middel van zelfdoding.

Ik heb gelezen dat PALFIUM bij inname van meerdere tabletten de dood zou kunnen veroorzaken.

Wie weet raad en waar is PALFIUM te koop

Alvast bedankt, Jan
I
IzxLid
01-01-2024, 00:00
#3
Ik zou zelf eerder denken aan morfine, geen problemen meer!

Henk.
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#4
Op de dag dat ik zelfmoord pleeg, doe ik dat onder invloed van viagra en ghb nadat ik dagen wakker ben gehouden door de speed in een kamer vol met kaarsen en metal muziek wat uit mijn boksen komt vloeien. Langzaam ga ik zitten op de rand van mijn bed en steek de loop van mijn shotgun in mijn mond en haal zo snel mogelijk de trekker over...
Als het goed is word ik dan gevonden met mijn kop eraf en mijn penis die overeind staat met daaraan mijn zelfmoord brief waarin ik spijt betuig aan de mensen die van mij houden. Zelf praat ik het goed dat het erg knap was door mijn instincten te negeren, wat je leert door te trippen, en dat ze eens respect moeten gaan tonen voor mijn stoere actie.
a
azgazaLid
01-01-2024, 00:00
#5
joao123 zei:
Hallo,

Ik heb mijn hele leven gerookt en ben bang voor een pijnlijke dood door longkanker.

Ik wil dan ook zelf kunnen beslissen over mijn leven door middel van zelfdoding.

Ik heb gelezen dat PALFIUM bij inname van meerdere tabletten de dood zou kunnen veroorzaken.

Wie weet raad en waar is PALFIUM te koop

Alvast bedankt, Jan
Klik om te vergroten...

Als je terminale longkanker hebt kan je ook euthenasie krijgen, en de vader van mijn opa heeft zijn hele leven gerookkt, en hij is 92 en kerngezond, dus trek niet te snel conclusies.
M
Marten!Lid
01-01-2024, 00:00
#6
joao123 zei:
Hallo,

Ik heb mijn hele leven gerookt en ben bang voor een pijnlijke dood door longkanker.

Ik wil dan ook zelf kunnen beslissen over mijn leven door middel van zelfdoding.

Ik heb gelezen dat PALFIUM bij inname van meerdere tabletten de dood zou kunnen veroorzaken.

Wie weet raad en waar is PALFIUM te koop

Alvast bedankt, Jan
Klik om te vergroten...
Jij hebt vast vandaag dat krantenbericht gelezen dat er 2000 van die pillen gejat zijn. Verwacht je ze hier tegen te komen? Ik denk dat je je wens om het leven te beïndigen d.m.v. van Palfium als je longkanker hebt moet laten varen. Er zijn trouwens genoeg andere manieren om jezelf van het leven te beroven.

Maar als je bang bent een pijnlijke dood te sterven aan longkanker is het misschien fijn om te weten dat euthanasie ook bespreekbaar is met de arts.
e
exactLid
01-01-2024, 00:00
#7
mijn bek valt gewoon open als ik zie dat er mensen serieus antwoorden op een topic over hoe je op de 'beste' manier jezelf van het leven kan beroven
:openmouth:
:openmouth:
:openmouth:
:openmouth:
:openmouth:
M
MayanLid
01-01-2024, 00:00
#8
euthanisie is dan ook geen taboe meer he

Hugo Cleas had alzheimer! Het was toch zijn keuze uit het leven te stappen met euthanisie?

Iedereen heeft in mijn ogen het recht zichzelf van het leven te beroven als de pijn niet meer te verduren valt.
Zolang je er geen andere met meeneemt of hindert, vind ik dat "zelfmoord" kan!

Maar in een wereld van vandaag kan je zoiets aanvragen he.
Er moet natuurlijk wel een grondige reden zijn.
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#9
en wie gaat voor mij bepalen wat een grondige reden is dan? niemand anders dan ik toch .... my life my choice ..


:wave:
K
KetaboyLid
01-01-2024, 00:00
#10
ArieKanariE zei:
en wie gaat voor mij bepalen wat een grondige reden is dan? niemand anders dan ik toch .... my life my choice ..


:wave:
Klik om te vergroten...
:beer: hear hear
j
jcutterLid
01-01-2024, 00:00
#11
Kopen jullei dit boek maar: http://www.wozz.nl/
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#12
stervensbegeleiding leer je niet uit een boek :) je kunt er wel cursussen voor volgens, mits je al in die sector of in de medische sector hebt gewerkt. been there en mijn vak is het niet . heel veel respect voor de mensen die het wel kunnen :)

het begeleiden van anderen die zelfdoding willen leer je niet uit een boek, om welke reden dan ook .. en al helemaal het begeleiden van jezelf, mocht je dood willen, niet ..

let wel in Nederland is euthanasie LEGAAL onder voorwaarden, zelfdoding echter is verboden ... het lijkt krom, maar ergens is het o zo logisch ...


zoals de situatie nu is, is het vrij makkelijk om euthanasie te kunnen plegen .. het is alleen erg red tape achtig ... langdradig en geestdodend ( kun je alvast oefenen moet je maar denken) ..

de reden ervoor vind ik een hele goede ... je kan het namelijk ook van de andere kant bekijken .. om op een voor jou menswaardige manier dood te gaan, heb je hulp nodig .. hulp van minimaal 1 arts .. een arts die zelf ook nog eens faal baar is en dus gecontroleerd dient te worden .. hoppa .. heb je dus alweer twee artsen nodig. Twee artsen die positief tegenover euthanasie staan ( en heel raar, zoveel zijn dat er niet )

die arts is ook een mens en die wil geen moord op zijn geweten hebben. Dus die man die wil ten eerste zeker weten dat jouw lijden ondraaglijk is ( ja je hoeft niet eens een levens bedreigende ziekte te hebben .. het is al genoeg om ondraaglijk te lijden .. ook hier geldt weer .. wie kan oprecht beoordelen of een ander ondraaglijk lijdt .. bijna niemand dus ...

Dan wil zo'n arts ook nog eens zeker weten of jij geen spijt gaat krijgen van je daad .. bedenktijd en informatievoorziening dus ...

en dan wordt die arts en jij en alles wat jullie hebben besproken nog eens doorgelicht, door die tweede arts .. dan pas kan er een evt fiat worden gegeven voor euthanasie ...

zo ben jij er zeker van dat je niet nog meer hoeft te lijden tijdens je overgang .. en die artsen zijn er zeker van dat ze iemand hebben geholpen, in plaats van dat ze kunnen twijfelen over dat ze hebben meegeholpen aan het vermoorden van iemand ...

en ja je kunt ook voor de trein springen .. geen gezeik met artsen, hoeven ze niets voor je te doen .. en ach dat je het leven van een machinist voor zijn leven verwoest .. hadtie maar een vak moeten leren toch ? :confused:

zoals de regels nu zijn lijkt het misschien wel alsof het je onnodig moeilijk wordt gemaakt om legaal zelfmoord te plegen, maar denk ook eens vauit de andere kant ... het blijft het nemen van een leven, zelfs al is het je eigen leven.

Uiteindelijk zou ieder mens daar zelf over moeten kunnen beschikken, maar hoeveel gekken kennen we niet die daar nogal lichtzinnig over doen .. zoals de TS imho ...

als je zo bang bent om te lijden .. stop dan gewoon met de dingen die dat lijden veroorzaken

owja trouwens .... mocht je aan palfium kunnen komen .. klein waarschuwinkje ... mocht je al aan de opiaten zitten, ga dan uit van ene dodelijke dosis van minimaal 3-5 pillen ipv twee pilletjes.. dan weet je zeker dat je dood gaat ipv bv in een rolstoel terecht komt ... zoals veel mensen die een opiaten OD hebben meegemaakt en die overleefden ...

en zorg dan ook gelijk dat je ook iets anders hebt om eerst al in een roes te komen ... doodgaan met spasmes ( door diezelfde palfium ) is niet zo fijn namelijk ... en je lijdt nu tenslotte ook al ondraaglijk, dus je dood moet tenminste wel fijn zijn toch? zooi valiumpjes en andere opiaten erbij zou wel aan te raden zijn dus ...

ik heb meerdere menselijke en dierlijke euthanasaties meegemaakt en bij geen van allen werden alleen maar palfium-achtige middelen gegeven ...

je kunt het vergelijken met het in laten slapen van je hond ... de dierenarts zorgt dan eerst dat het diertje in een droom loze roes komt, zodat het doodgaan op zich geen lichamelijke gevolgen meer oplevert, behalve het doodgaan op zich natuurlijk :wink:

zou dat diertje niet eerst in een roes worden gebracht .. dan heb je een stuipende en lijdende hond op je schoot ( of ben jij er zo eentje die zn hond achterlaat en zegt maak maar af :wink: )

zo werkt dat bij mensen ook .. die palfium is het moordmachientje, maar voor je dood gaat wil je eerst zorgen dat het lijden ophoudt, vandaar dus dat palfium alleen niet genoeg zal zijn ...

palfium is trouwens een merknaam en diezelfde stof zit in nog veel meer middelen, die de meesten van ons, gelukkig, nooit van dichtbij zullen zien :)




waarom niet zoeken naar een oplossing waarmee je kan leven ipv het zoeken naar een oplossing om ervoor te zorgen dat alles ophoudt ?



siempre viva
live forever
S
StylusLid
01-01-2024, 00:00
#13
volgens mij werkt een flinke laading slaapillen ook wel, maar dan heb je ook nog een middeltje nodig wat de kotsreactie tegengaat. slaapmiddelen komen tegenwoordig met een extra stofje wat een braakreactie opwekt als er te veel van binnen komt, IOW als je een slaapil binnenkrijg doet het 2e stofje niks, maar als je er te veel van eet (de hoeveelheid waar je van zou overleiden) krijf je zoon hoeveelheid van stofje nr.2 binnen dat je alles zou uitkotsen voordat het goed en wel opgenomen kan worden.

raad toch sterk af om zelfmoord te plegen voor je die longkanker dan ook echt hebt, en áls je dat dan hebt, probeer nog zo lang mogelijk te genieten, doe die laatste paar maandel alles wat je ooit nog had willen doen. ga naar een ver land, snuif je zelf de kenker kort om, maak zo veel mogelijk lol.
A
ArieKanariELid
01-01-2024, 00:00
#14
ik denk eigenlijk dat dat meer zal komen doordat hij al een ongelooflijk hoge tolerantiegrens had, toen hij die palfium spoot .. waarschijnlijk is dat ook de reden dat hij er niet aan overleden is, al heeft het geloof ik niet echt veel gescheeld.

:)
AkA
j
jajaLid
01-01-2024, 00:00
#15
En voor deze vraag registreer je je speciaal bij een drugsforum?

Vreemd.

Maar doe gvd geen gekke dingen!

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."