Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"nja, de allereerste keer nam ik rond 12 snachts een vrij 'grote' lijn (voor me toen)... toen was ik de volgende nacht om 12u toch ook nog vrij wakker, viel dan uiteindelijk in slaap rond half 2"
"HarryNak zei: 1 bommetje op een feestje, volstaat om tot en met de volgende dag wakker te blijven, wel getest op 73%. Probeer het niet te veel doen om dat ik er altijd weer van baal als ik de volgende dag niet kan slapen.. Klik om te vergroten... dus twee nachten wakker van een bommetje? congrats, ik sliep vorige week al 5uurtjes na een lijntje, en het is niet dat het bagger kwaliteit was"
"obviously gaat een normale capsule onmiddelijk kapot in je maag, je hebt een maagzuurresistente capsule nodig (ze worden gebruikt voor medicatie die kapot gaat in de maag, zodat ze pas in het duodenum worden afgegeven), of je die gaat vinden is een andere zaak, vraag es aan je apotheker."
"MephBoy zei: Ik denk dat je het probleem verkeerd ziet, en het probleem heet brandend maagzuur. Net als ik, maar ik ben er op onderzocht, hebben we een afsluitklep op de maag naar de slokdarm die traag-slecht functioneert, waardoor als je iets eets wat flink kan zorgen voor hevig werkend maagzuur, bijv. zoetigheid, of veel vochtbevattend fruit, koffie drinken, en talloze dingen, waaronder zeker ook Speed. En omdat deze klep niet goed functioneerd komt het er langs omhoog en gaat het verschrikkelijk branden, en dat is het nare gevoel in die streek. Geloof mij, je capsuletje houd het wel tot aan je maag, Die trip is zo kort, en als je hem neemt Succes! Klik om te vergroten... het is niet de bedoeling dat dat capsuletje houdt tot in je maag, eens opgelost in je maag zit je gewoon weer met die overdaad aan maagzuur + de reflux daarvan naar je oesophagus. dus je moet niet maken dat de speed in je maag zit, maar in je darm, en daarvoor heb je die speciale maagsapresistente capsule nodig."
"Sublimo zei: engebelg zei: MephBoy zei: Ik denk dat je het probleem verkeerd ziet, en het probleem heet brandend maagzuur. Net als ik, maar ik ben er op onderzocht, hebben we een afsluitklep op de maag naar de slokdarm die traag-slecht functioneert, waardoor als je iets eets wat flink kan zorgen voor hevig werkend maagzuur, bijv. zoetigheid, of veel vochtbevattend fruit, koffie drinken, en talloze dingen, waaronder zeker ook Speed. En omdat deze klep niet goed functioneerd komt het er langs omhoog en gaat het verschrikkelijk branden, en dat is het nare gevoel in die streek. Geloof mij, je capsuletje houd het wel tot aan je maag, Die trip is zo kort, en als je hem neemt Succes! Klik om te vergroten... het is niet de bedoeling dat dat capsuletje houdt tot in je maag, eens opgelost in je maag zit je gewoon weer met die overdaad aan maagzuur + de reflux daarvan naar je oesophagus. dus je moet niet maken dat de speed in je maag zit, maar in je darm, en daarvoor heb je die speciale maagsapresistente capsule nodig. Klik om te vergroten... Daar heb je een punt. Maar is speed in de darmen dan zo goed ? En als je dan op die manier begint kun je na mijn idee net zo goed pluggen. Klik om te vergroten... precies, maar sommige mensen pluggen niet zo graag"
"Sublimo zei: engebelg zei: precies, maar sommige mensen pluggen niet zo graag Klik om te vergroten... Ja, omdat het toch lichtjes een taboe is. Eigenlijk stelt het niet veel voor, maar dat moet je je kunnen beseffen. Ik denk persoonlijk dat je minder last hebt van een stof in je endeldarm dan van een stof in je dikke of dunne darm. Uiteindelijk krijg je toch bij veelvuldig gebruik last van beide. Klik om te vergroten... uiteindelijk hoor je speed ook niet 'veelvuldig' te gebruiken..."
"JSKBFZOIGNF?SDQDHJFK NOG EEN WEEK EN 8UUR"
"sooow ik zat de laatste uren al af te tellen dus fuck it, here we gooooooo"
"knolselderij zei: ff uit stellen tot 4 december en dan maximaal 1 lijn Klik om te vergroten... wil je wakker blijven om de sint te betrappen dan?"
"clockcable zei: Nee. Mn neus is nog intact, ik hoef niet te nemen (ik ben nu een pauze van 5 dagen en het enige wat ik merk is dat ik 2 uur langer slaap) De enige permanente verandering is dat ik veel overtollig gewicht ben kwijt geraakt Klik om te vergroten... ik ben er niet zo zeker van dat dat enkel 'overtollig' gewicht was"