Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"pbwebmaster zei: haha ^^ ik word 23 januari 17 hoeveel moet ik er dan nemen? advies gevraagd... Klik om te vergroten... 23 plus 17 is toch 40... domme vraag!"
"underworld zei: ik geef dit weinig kans om legaal te blijven.. Klik om te vergroten... ach, de wonderen zijn de wereld nog niet uit...en dan nog. We kunnen altijd nog een beroep doen op de gevaarlijkste, legale drug.. Alcohol."
"Hoi, de pf-tek, cakejes met bruin rijstmeel en vermiculiet, staat uitvoerig beschreven op het SMARTBOARDFORUM, ook op youtube goede filmpjes. Ik kweek al een tijdje op deze manier. Flushes groot genoeg voor mij en maar 1 keer een besmetting gehad. Rogge geeft misschien meer maar vond ik `moeilijker`."
"hoi teeuwen, hier heb ik ze wel eens besteld... http://www.maya-ethnobotanicals.com/"
"``Ik kon deze trip zeer goed sturen en deze trip heeft voor mij doen inzien dat me laatste sigaret is gerookt..niet voor nu..voor altijd! `` klasse! zo ben ik ook ooit gestopt en nooit weer begonnen. eneh, het blijft een mooi geschenk van de natuur hè groetjes en volhouden hè!!"
"Hoi Salvation, Ziet er goed uit; ik ben juist op zoek naar een weegschaal die mg nauwkeurig kan afwegen Prijs past mij ook wel. Laat ff weten hoe die in de praktijk is. Groetjes........"
"de nasleep van twee mitsu`s en een rood hartje??? paar beste joints"
"hoi, Ik heb ff een vraagje over de effecten en zal die aan het eind van dit verhaal stellen... Een tijdje terug voor het eerst salvia gedaan. Na inlezen hier leek het me verstandig om met 5x extract, 1 gram totaal, te beginnen. Ik heb het flesje van 1 gram leeggeschud en er 10 porties van gemaakt. 1ste keer 2 porties en voelde al snel effect. Wat ik me kan herinneren is een warm, vertrouwd gevoel en ik dacht/zei: oh, ben jij het. Het voelde echt alsof ik het eerder gedaan had en was misschien een beetje teleurgesteld...daarna snel weer helder en mijn nieuwsgierigheid bleek toch te zijn gewekt Half uurtje later: 3 porties en ik ging als een speer. voelde wel een vreemd trekkend gevoel maar was niet vervelend. na een uurtje wat wiet erachteraan en was heerlijk aan het spacen. Dag later: ik dacht ik neem de rest, halve gram, en zie waar het me brengt.. Heb ik geweten, ik had het gevoel alsof ik eerst onder een stoomwals kwam en toen als een platgewalst stuk kauwgom uit elkaar getrokken werd. Keer op keer. Het blowtje wat ik nadien tot me nam maakte het niet echt beter. Lang geleden dat ik zo hard ging en had het gevoel dat ik een grens bereikt had. en dit alles bij een 5x extract... vraag: hoort dit gevoel bij de Salvia of komt het alleen bij een bepaalde dosis voor. zou ik een volgende keer een hoger extract moeten nemen of juist terug naar de bladeren en wachten op die omgekeerde tolerantie? groetjes en alvast bedankt voor jullie reacties! Theo"
"Hoi puntnl, hier is ook nog wel info te vinden http://www.fsre.nl/"
"....."We waren ongeveer op de helft toen N ineens bedacht dat hij wel even kon gaan flauwvallen, ik denk dat jullie we weten wat ik bedoel. Een paar keer goed inademen terwijl je je hoofd tussen je knieën hebt, en dat hard op je onderarm blazen. Hij wist niet wat hem overkwam, hij had niet eens door dat hij was flauwgevallen...." ik vraag me af wat gevaarlijker is......... wel een leuk report!"