Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsLSD tripreport

LSD tripreport

37 antwoorden
12 weergaven
18-5-2026
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#1
LSD

wie: ik
plaats: thuis.
hoeveelheid: 2,5 zegels .


...TRIPREPORT...

na 20 a 25 min begonnen de eerste lichte visuals, de muren beginnen te ademen, kleuren worden mooier, besef van tijd is lichtjes anders (effect high zijn).
Ik stapte rond die tijd op mijn fiets om nog even wat te gaan blowen met wat vrienden die niet zo ver van mij af wonen. Rustig aan fietsen, overal wat rond aan het kijken naar die mooie visuals en kleuren. Het was heel leuk fietsen, toen ik opeens heel in de verte een gast met een fel rood costuum aan zag lopen er was nog wel wat volk bij die persoon maar die verdwenen in de achtergrond. Steeds dichter en dichter gefietst was die persoon met het rode costuum? nee toch niet die?... jawel SINTERKLAAS en zijn deligatie zwarte pieten...natuurlijk.



Ik maar denken,... ben ik nu al zo hard aan het hallucineren of is dit echt de SINT. Steeds dichter en dichter kwam ik tot het besef dat het dus echt de sint was, ik reed er al wuifend voorbij en toen riepen die pieten van ''licht op zetten'' ik kon ze op dat moment moeilijk verstaan maar na 5 seconden werd dat me ook duidelijk. Eindelijk bij die vrienden aangekomen nog wat geblowd en gelachen.

Het gevoel begon steeds harder te komen dus ik vertrok naar huis want anders ging ik misschien niet meer thuis geraken. Ik was op weg om met de fiets naar huis te vertrekken, en had na enkele seconden( op dat moment duurden dat eeuwigheden) door dat dit gevaarlijk ging zijn. ik wist amper wat ik deed, mijn besef van tijd was helemaal weg. Ik was helemaal gedesorienteerd terwijl ik er vrij gekend was met de straten.
Toen maar langs de fiets naar huis gewandeld. eindelijk thuis aangekomen kon ik weer een pagina doorbladeren. Zo leek mij dat, je bent de hele tijd aan van alles en nog wat aan het denken en dan wil je terug even ''nuchter'' doen/zijn en dan krijg je weer zo'n rare tijdsbesef klik.


De deur openen van het huis leek een nieuwe wereld.
Ik ging rustig in de zetel zitten en ging steeds harder en harder alles wat ik deed/handeling leek al eeuwen voorbestemd te zijn.het leek ook alsof alles een eeuwigheid duurde, alles was in zoveel miljoenste seconden vertraagd. Als ik dan bv een glas pakte, dat glas pakken zelf leek al zoveel minuten te duren en ondertussen, dat je arm naar dat glas heen vertrok ,was ik weer aan van alles en nog wat aan het denken, en als je dan het glas hebt gepakt. Lijkt het alsof dat glas pakken 1 seconden duurde maar dat je dat beeld al een 100 keer hebt gezien. Dèjavu...



Ik ging naar buiten om een lekker sigaretje te roken. Eindelijk bij mijn chill stoel geraakt plofte ik neer. maar ik plofte zo'n 3 keer na elkaar neer precies alsof eerst je lichaam gaat zitten, dan 1 seconde later gaat je geweten zitten en dan pas je ziel. Ondertussen dat je dat meemaakt ben je weer over alles wat je voelt aan het denken en dan sta je precies ineens terug stil...

De visuals waren prachtig, kleuren zoo mooi, kleurrijk. ik was echt in een prachtige,cartoon achtig wereld tercht gekomen. Een fantasie wereld.
er stond zo'n klein, dik soort van plant/boom en op alle blaadjes schudden er van die rare gezichtjes samen op de muziek die ik afspeelde in mijn hoofd ( de muziek was van zo'n 2u geleden maar ik bleef dat liedje de hele tijd afspelen (in mijn hoofd) ).
In de tuin zag ik allemaal mooie, gekleurde patronen en lijnen. Het gras was heerlijk aan het golven. bomen bewogen, mooie kleuren in de lucht,prachtige regenbogen,...
Helemaal in mijn eigen , diep van binnen weggezonken in mijn gedachten begon ik op mijn mond te letten, ik kon het speeksel uit alle kleine kanaaltjes in mijn mond voelen stromen. Ik kon precies alle kleine spiertjes voelen in mijn mond. Ik voelde mijn bloed door mijn aderen stromen en ik was ondertussen ook nog eens nadenken over hetgeen waar ik over aan het nadenken was...Ik kreeg toegang tot de kleinere deeltjes van mijn lichaam.Die vaak het interresants zijn.


Terug binnen kwam ik na een paar eeuwen weer langs de mooie spiegel.

Ik bleef enkele minuten staan en zag mijn gezicht heel kleurrijk en wazig, vervormen in alle gezichts trekken die er waren; Blij,bang,boos,verbaasd,nieuwsgierig,heeel boos,...
Mijn T-shirt werd fluoricerend geel, en ik zag de warmte uit de lampen vloeien.
na enige eeuwen vertok ik terug op weg naar een andere wereld.
Ik zette me op de zetel voor de tv en voelde precies een beknepe keel, het gevoel niet te kunnen slikken of ademen. Dat beangstigde me op dat moment wel. Maar dat gevoel ging dan na zo'n 5 sec ook terug weg, mijn lichaam draaiden ook heel raar mee precies alsof je een robot bent, iedere beweging die je doet, moet de tientallen lichamelijke niveauvs omhoog of omlaag afleggen,.Je kon precies elk botje in je lichaam horen, en voelen draaien, ik begon steeds meer en meer in de war te geraken en ik wist na enige eeuwen niet meer wat ik juist moest doen in welke wereld, ik leek zoveel opties te hebben maar geen enkele die juist leek.

Na zo'n 4u a 5u na inbracht begon het effect steeds minder te worden en ik kwam stilletjes aan terug in de normale wereld terecht.Ik had nog eens goesting om een lekker lijntje te leggen.
SPEED
Ik deed dit dan ook gretig. De effecten van speed deden wonderen terwijl alice aan het afbouwen was. Maar dat duurt nog wel effe,...

Dit is mijn eerste tripreport en is op dit ogenblik nog altijd geschreven onder invloed van LSD.Het mooie van deze trip vond ik het enorm diep gaan, op zoek naar alle verborgen kamertjes in je lichaam.
op dit moment heb ik nog wel steeds lichte visuals maar ben terug goed bij mijn positieven.IK hoop dat jullie van mijn tripreportje hebben genoten,...
:wave:
:wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave: :wave:

Mijn excuses voor eventuele spellingsfouten.





Bedankt Alice...
l
lucifer in the skyLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: LSD tripreport (rectaal)

mooi reportje !
je had daar wel een dikke mindfuck :grin:
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#3
Re: LSD tripreport (rectaal)

pas na 25 minuuutjes begon de werking,, zal dan wel aan de capsule liggen die eerst moet oplossen,

de zon scheen niet op de wc ? dat is een sombere plaats om je lsd te pluggen ja.

je kan ook in de zon buiten op het gras een koprol achterover maken , en dan laat je de zegels zo zonder capsule in je kont vallen.
dan word de wereld om je heen erg gauw vloeibaar
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#4
Re: LSD tripreport (rectaal) .

o wauw dat is de mad hatter, die plaatje van die man met die hoed,
begrijpend lezen is ook een vak merk ik nu,, je bedoelde dat de zon nooit in je gat schijnt ?
v
vogelLid
01-01-2024, 00:00
#5
Re: LSD tripreport (rectaal) .

effecten van de speed deden wonderen?
het boek heet toch:
LSD-Mein sorgenkind, Die entdeckung einer Wunderdroge.

Wunderdroge = Wondermiddel

speed doet geen wonderen bij vogel,
speed sloopt me voor 3 weken lang,,,
de adrenergische werking van LSD duurt een week, ik kan daar helemaal één mee worden, dat voeld goed,, een hele week heb ik dan een fit en energiek helder gevoel,
met lichte visuals,maar meestal dan alleen als ik me concentreer,,
E
EchelonLid
01-01-2024, 00:00
#6
Re: LSD tripreport (rectaal) .

toffe report. klinkt absoluut als een geslaagde trip.
t werd me alleen niet helemaal duidelijk, of dit nu mooier is ten opzichte van oraal gebruik?
Ik ben een beetje huiverig om dingen in mijn rectum te stoppen, maar als je zegt dat het de moeite waard is... wie weet
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#7
Re: LSD tripreport (rectaal) .

Echelon zei:
toffe report. klinkt absoluut als een geslaagde trip.
t werd me alleen niet helemaal duidelijk, of dit nu mooier is ten opzichte van oraal gebruik?
Ik ben een beetje huiverig om dingen in mijn rectum te stoppen, maar als je zegt dat het de moeite waard is... wie weet
Klik om te vergroten...

jah ik had ook nooit gedacht dat ik iets in mijn achterste zou stoppen maar het zou een goede methode zijnn om je dosis te verdubbelen, en je moet alles is hebbe geprobeerd in het leven.
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#8
Re: LSD tripreport (rectaal) .

wie: ik en ellesdee
Klik om te vergroten...

ik weet van niks :openmouth:
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#9
Re: LSD tripreport (rectaal) .

Ellesdee zei:
wie: ik en ellesdee
Klik om te vergroten...

ik weet van niks :openmouth:
Klik om te vergroten...

Oei. Dan tripte je wel erg hard met hem mee.
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#10
Re: LSD tripreport (rectaal) .

hoeveelheid: 2 zegels van elk 100ug dus in totaal 400ug.
Klik om te vergroten...

Huh?
E
EllesdeeLid
01-01-2024, 00:00
#11
Re: LSD tripreport (rectaal) .

tomz0r zei:
Ellesdee zei:
wie: ik en ellesdee
Klik om te vergroten...

ik weet van niks :openmouth:
Klik om te vergroten...

Oei. Dan tripte je wel erg hard met hem mee.
Klik om te vergroten...
:openmouth: idd
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Re: LSD tripreport (rectaal) .

Goed gedaan ouwe !!!

papertrips en capsules moeten eerst oplossen, liquid lsd opgelost in water niet.

:hearteyes:

op naar je 3 zegels .....

:rockband:
J
JH5L7H7B356LKGLid
01-01-2024, 00:00
#13
Re: LSD tripreport (rectaal) .

Ik heb zeker van je tripreport genoten! :)
Het was zo beschreven dat het duidelijk genoeg was dat het leek alsof ik het zelf ervaarde.

In iedergeval ik kijk nu echt uit na mijn eerste LSD trip :grin:
e
enTHEOgeenLid
01-01-2024, 00:00
#14
Re: LSD tripreport (rectaal) .

gaaf tripreport. Ik krijg er zin in als ik het zo lees......
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#15
Re: LSD tripreport (rectaal) .

vogel zei:
o wauw dat is de mad hatter, die plaatje van die man met die hoed,
begrijpend lezen is ook een vak merk ik nu,, je bedoelde dat de zon nooit in je gat schijnt ?
Klik om te vergroten...

GOED ZO....
O
Oom KlaasLid
01-01-2024, 00:00
#16
Re: LSD tripreport (rectaal) .

't lijkt me nu steeds interesanter om het rectaal te doen...mag dan toch wel eens tijd worden!

Mooi report trouwens!
t
tomz0rLid
01-01-2024, 00:00
#17
Re: LSD tripreport (rectaal) .

Leuk :)
Merkte je qua effect nog een duidelijk verschil met oraal? Of dat niet?
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#18
Re: LSD tripreport (rectaal) .

tomz0r zei:
Leuk :)
Merkte je qua effect nog een duidelijk verschil met oraal? Of dat niet?
Klik om te vergroten...
het kwam sneller aan en harder
p
psych-outLid
01-01-2024, 00:00
#19
Re: LSD tripreport (rectaal) .

De Sjeik zei:
hoeveelheid: 2 zegels van elk 100ug dus in totaal 400ug.
Klik om te vergroten...

Huh?
Klik om te vergroten...

rectaal betekent in de kont. en in je kont ( endeldarm) word het bijna helemaal gebruikt zo'n
50 % meer dan oraal dus als je een zegel rectaal neemt heb je het dubbel effect dan als je het oraal neemt
tip: lees het handboek voor de newbie LSD tripper hier in staat de uitleg van rectaal
D
De SjeikLid
01-01-2024, 00:00
#20
Re: LSD tripreport (rectaal) .

LSDmathXtc zei:
De Sjeik zei:
hoeveelheid: 2 zegels van elk 100ug dus in totaal 400ug.
Klik om te vergroten...

Huh?
Klik om te vergroten...

rectaal betekent in de kont. en in je kont ( endeldarm) word het bijna helemaal gebruikt zo'n
50 % meer dan oraal dus als je een zegel rectaal neemt heb je het dubbel effect dan als je het oraal neemt
tip: lees het handboek voor de newbie LSD tripper hier in staat de uitleg van rectaal
Klik om te vergroten...

Meer zo van, 2x100 ug = 400 ug? Je bedoelt zeker 200 ug, ook al komt het rectaal sterker op, heb je niet opeens de dubbele dosis genomen..

Behalve dat mooi reportje hoor.

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
12
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."