Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Hey, 5 jaar terug heeft iemand mij (met opzet) drugs verkocht waar iets niets pluis aan was. Ik ben in het ziekenhuis belandt en was een week ziek. De dag nadien ik opgenomen was werd ik wakker en zag ik vlekjes voor mijn ogen, vooral op een witte muur is het erg. De vlekjes zijn defuus dus overal, en het lijkt alsof ze beetje bewegen. Bijv een krant lezen is voor mij erg moeilijk, de lettertjes lopen door mekaar. Mijn studies heb ik moeten opgeven ook hierdoor. Nu, die vlekjes zijn nooit meer weggegaan en k heb er tot de dag van vandaag grote last van (doodswens etc). Het ergste van al is dat ik nooit bij de politie ben gegaan en die kerel geen enkele straf heeft gekregen. Maar 1 ding is zeker , als ik vertrek naar betere oorden neem ik hem met mij mee. Ontopic: Zijn het bij jou ook van die "vlekjes" ?"
"Coke basen is zalig, enorm zalig voor zo'n 10 seconden. Daarna klotegevoel dat verdwijnt als je weer gebruikt. Duivelsdrug : ja, maar die 10 sec zijn hemels"
"Hier in de buurt is coke dikwijls moeilijk te vinden. Ik heb es horen zeggen dat je bijv in de Antwerpse Stationsbuurt makkelijk aan coke kan geraken. Maar hoe weet je nu of iemand verkoopt. Die mannen rijden daar wat rondjes en voor je het weet kunnen ze c kopen bij totaal onbekenden. Ik heb ook gehoord dat ze met hun aansteker zitten te spelen en als ze dat zien dat ze naar je toe komen. Maar of dit klopt weet ik nie. Hoe moet ik dit aanpakken? Ik zie mij nog niet 's nachts op een groep marokkanen afstappen om te vragen of zij drugs verkopen."
"Ok thx"
"Ik heb zelf capsules met 40mg efedrine en 400mg caffeine. Die zijn eig wel zeer lekker, beetje zoals een lijn speed maar dan zonder de vervelende bijwerkingen, je kan gewoon slapen als je thuiskomt. Grtz"
"Speed + wiskey cola Speed + Coke + wiskeycola"
"Was ooit es zo scheef van de speed, dat ik dacht dat ik in mijn broek gepist had. Wat dus niet waar was, en ik om de 5 min naar t toilet, en al die mensen raar kijken. Lol"
"K wil in mijn leve alles es probere... gewoon om het gevoel te kennen. Elke week of elke maand drugs gebruiken doe ik nooit. Enkel paar x per jaar Nu heb ik alles al van drugs geprobeerd. Wat ik tot nu toe het leukste vind is een goeie xtc. Dit vind ik zelf beter dan coke. Coke vond ik niets bijzonder, is wel lekker voor miss 5 min en daarna zenuwachtig gevoel. Crap! en veel te duur. Nu zou ik graag eens hero probere, ik ken de gevare zeker en de kans op verslaving. Ik sta redelijk vast in mijn schoenen dus dat zou geen probleem mogen zijn. Ik heb gehoord dat er in Antwerpen wel iets te vinden is, maar hier in de buurt heeft vrijwel niemand hero. Ook de cokedealers niet Iemand tips hoe ik er kan vinden? :P Morphine wil ik ook es probere, mja da's nog moeilijker te vinde denk ik."
"Deranged zei: Ik heb nog wel wat in de schuur liggen. Klik om te vergroten... grapjas"
"Sommige van jullie zullen miss herinneren van mijn post dat ik heroine eens wou proberen. Velen hebben mij (terecht) dit proberen af te raden. Maar mijn nieuwsgierigheid was te groot. Is het echt zo zalig, hoe zou het voelen... Ik leef maar 1x en wil alles es proberen. Ik heb lang getwijfeld, aangezien de verhalen van 1x gebruiken en onmiddellijk verslaafd. Ik heb lang regelmatig coke gebased, heb dan beseft dat ik een probleem had en doe het nu nog zelden. Hier in de stad is er een marokkaan, die zelf verslaafd is en mensen kent die het verkopen. Via via kwam ik met hem in contact. Hij was eerst erg wantrouwig , maar het ging dan toch door. Toen hij instapte zag hij lijkbleek, trillend .... hij was aan et afkicken en was blij dat hij vervoer had om er achter te gaan. Jezus dacht ik bij mezelf... Wil ik zo worden? Zonder werk, zonder geld.. elke dag wanhopig zoeken naar het spul, geen toekomst opbouwen... Op dat moment wou ik er mee stoppen, ik heb mij bedacht toen ik die kerel eens goed bekeek. Paar tanden verloren, lijkbleek. Ik probeerde hem af te wimpelen maar ik kon nietmeer terug. De grote tattoo in zijn nek keek mij angstaanjagend aan, en zijn toon beviel mij niet echt. Het is een erg zware jongen die je maar beter te vriend houdt. Toen vroeg/beveelde hij dat ik hem wat geld wou voorschieten want hij had niets. We waren dan al aangekomen bij die dealer. Het was een meisje die vroeger bij mij op school zat! Toen schrok ik nog meer. Dat was echt een mooi meisje... Nu, graat mager, bleek, en schijnt zelfs aids te hebben heb ik gehoord. Doet alles om haar bruin te hebben elke dag. Wat een milieu, dit was helemaal anders dan de mensen waar ik coke kocht. Deze mensen hadden een gezin, mooi auto, winstgevende zaak. Anyway, ik heb die gast geld meegegeven. 40E 1 voor hem en 1 voor mij. Toen ik thuis kwam zat ik naar het papiertje te kijken waar het inzat. Wil ik het wel dacht ik... Voor de weinige keren in mijn leven had ik echt schrik om de uitdaging aan te gaan. Nog altijd de beelden in mijn achterhoofd van die junkies. Mja dacht ik... Fuck it. Samen met een vriend heb ik het opgerookt. Omdat ik ook niet wist hoe het juist moest. Eenmaal bij hem aangekomen, stond er een grote emmer tussen ons beide. Ik vroeg wat daar de bedoelding van was. Hij zei, dat is voor als je moet overgeven. Nu begreep ik niet meer goed wat mensen hier nog fun aan vinden maar ik kon niet meer terug. Beetje angstig begon ik te roken... Ik voelde mij licht worden in mijn hoofd maar niet misselijk. Mijn maat had braakneigingen maar ik niet. Wel: Toen ik het rookte dacht ik: is this it? Ik dacht dat het nog veel harder en lekkerder zou aankomen dan coke basen maar dit is helemaal niet zo. Ik werd er duizelig en slaperig van. Ik werd er helemaal niet happy van. Het enige wat ik wou doen is in mijn bed gaan liggen. Na deze keer heb ik nog 4x achter geweest. Omdat op dat moment geen goede coke te vinden was. De laatste keer had ik witte heroine, wat wel harder aankwam maar is zeker niet te vergelijken met het roken van cocaine. Het is nu paar weken geleden dat ik bruin gekocht heb en zal het ook niet meer kopen. Ik snap niet wat mensen er zo tof aan vinden. Dus eind goed al goed"