Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Dr. Tommy zei: ik treed in herhaling maar t is weer THC en benzine Klik om te vergroten... Zal ik dan ook maar hetzelfde recept nemen als gisteren?! Die blauwe benzine is wel okay. Neem er dit keer ook nog een gele bij. En niet te vergeten de loodvrije Buprenorfine + Oxazepam"
"lysergine25 zei: rooibos thee Klik om te vergroten... Dát is pas genieten, die rooie bosthee!"
"Dr. Benzo zei: THC en slaaptroep Klik om te vergroten... Dat neem ik ook maar weer Oxazepam, Diazepam en voor het buzzen; Buprenorfine. Gr., de eend"
"Buprenorfine, Valium en een Spa groen met een Raider"
"Laatst (inderdaad Silverfish) op uitzendinggemist.nl een documentaire over Jimmy Rosenberg gezien. Ik was erg onder de indruk, ondanks dat het feit dat de Gipsy-music niet direct geweldig vind! Maar een goed stukje gitaar, dat gaat er altijd wel in Op zijn site is te lezen dat hij dankzij een Ibogaine-trip weer ''recht loopt''. Ik vraag mij af of hij het nu écht vol kan houden zodat zijn talent door kan breken. Want dat is hij, hoe dan ook. Groet, De eend"
"Welke benzo('s) gebruik je zoal? Groet, De eend"
"benzodiazepines - respiratory depression Psychisch zei: Het is zeker gevaarlijk, vooral omdat het je ademhaling zo ernstig kan remmen dat je in coma raakt. Neem je er 1tje na wat sos ofzo dan valt het allemaal wel mee. Met alcohol wordt het sedatieve effect versterkt, nu zal het niet zo snel fout gaan. Maar een ongeluk zit in een klein hoekje. Klik om te vergroten... Ondanks de belegen staat van dit topic wil ik hier toch graag even op reageren! Het gevaar zal 'm niet zozeer in een respiratory depression zitten, tenzij je een bepaalde overgevoeligheid hebt. Ik denk dat je eerder in je eigen kots of wat ook zal stikken, dan dat je een ademhalingsdepressie zal krijgen. Het lijkt mij in deze dat een ongeluk inderdaad in een klein hoekje zit. Gr., Eend, alias speeseend"
"Bepaalde, niet te noemen Headshops in Den Haag, verkochten caffeine, Mannitol, Lidocaine en dergelijke gewoon onder / achter de toonbank. Of Caffeine bij jullie in de apotheek ligt, dat vraag ik mij ook af. Gr., De eend"
"Hoe belangrijk een ralatie kan zijn voor een verslaafde die de verslaving de kop probeerd in te drukken, zo slopend kan het ook zijn. Helaas komt jouw vriendin ook uit het "milieu". Dit betekent een hoop herkenning maar ook dubbele zorgen van dezelfde aard. Wees egoïstisch, hoe hard dit ook klinkt. Jij bent op de goede weg, je vriendin kan jou om wat voor reden ook niet bijhouden. Ik zou een afstand creëren, voor je eigen bestwil. Het belangrijkste is dat er niet twee mensen (wederom) ten onder gaan, toch? Probeer er veel over te praten en ga aventueel naar een deskundige, die kan je misschien op andere gedachten brengen en misschien wel andere medicatie aanbieden. Je staat immers erg laag. Heel veel succes, Eend"
"Buprenorfine, even ééntje meer dan normaal, omdat het weekend is En ook blauwe benzine met een loodvrije Oxa erachter."