#1
Laatst (inderdaad Silverfish) op uitzendinggemist.nl een documentaire over Jimmy Rosenberg gezien.
Ik was erg onder de indruk, ondanks dat het feit dat de Gipsy-music niet direct geweldig vind! Maar een goed stukje gitaar, dat gaat er altijd wel in
Op zijn site is te lezen dat hij dankzij een Ibogaine-trip weer ''recht loopt''.
Ik vraag mij af of hij het nu écht vol kan houden zodat zijn talent door kan breken. Want dat is hij, hoe dan ook.
Groet,
De eend
Ik was erg onder de indruk, ondanks dat het feit dat de Gipsy-music niet direct geweldig vind! Maar een goed stukje gitaar, dat gaat er altijd wel in
Op zijn site is te lezen dat hij dankzij een Ibogaine-trip weer ''recht loopt''.
Ik vraag mij af of hij het nu écht vol kan houden zodat zijn talent door kan breken. Want dat is hij, hoe dan ook.
Groet,
De eend