Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik pak er 3 tegelijk"
"volgens mij is prodigy uniek"
"Trainspotting (1996) en Requiem for a Dream (2000) vind ik wel best leuk"
"Alles in een hier stond een URL"
"Basic Element - This Must Be A Dream.mp3"
"elgeoffio zei: Ik heb een paar g coke gekocht, en het valt me op dat het zo weinig is. Als ik 3 goede lijnen leg van ongeveer 8-10 cm dan is het op. Dus mijn g is na een paar uur al op Is een g echt zo weinig? Klik om te vergroten... een gram is echt zo weining, moet minstens een kilo hebben om weer aan te beginnen"
"schranziewanzie zei: mijn volgende keer xtc gaat echt via m'n kont! wil dat echt een keer proberen Klik om te vergroten... daar wil ich wel eeen tripreport van horen [/quote]"
"je kan het wel ook eens op de tafel proberen te leggen observeren, lijkt me het minder effectiever"
"veel drugs gebruiken is een zelfdoding daar ben ik dus verslaafd aan"