Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsYes ! azurescens

Yes ! azurescens

12 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
s
sjaartrolLid
01-01-2024, 00:00
#1
malotet zei:
:openmouth: ik schaam me dood, het zijn zwavelkopjes.

Er moet van de zomer iets fout gegaan zijn.
Het mycellium van beide lijkt ook zo op elkaar.
Het blijft dus link, buiten kweken.
Klik om te vergroten...

huh???

heb je t mycelium uitgegrave erges dan of wat??? t is echt wel supermoeilijk om mycelium te herkennen...


Voor de veiligheid misschien een spawnbag kope op azarius, dan bent ge zeker dat ge de juiste hebt :)
m
malotetLid
01-01-2024, 00:00
#2
[quote="sjaartrol
huh???

heb je t mycelium uitgegrave erges dan of wat??? t is echt wel supermoeilijk om mycelium te herkennen...


Voor de veiligheid misschien een spawnbag kope op azarius, dan bent ge zeker dat ge de juiste hebt :)[/quote]

Ik heb ook een spawnbag van azarius gebruikt en gewoon de instructies opgevolgd. Er zal wel iets in de casing layer (bladeren) gezeten hebben.
Het andere bed heeft nog geen paddo's en is wel helemaal volgroeid. Misschien als het wat kouder wordt.
A
ArgulasLid
01-01-2024, 00:00
#3
Hier net hetzelfde, ook spawnbag van azarius, ook azurescens, Het bed is ook volgroeid, maar ook nog geen één paddenstoel. Nog eventjes geduld hoop ik. Heb al wat problemen gehad sinds een boom omgewaaid was net naast men eerste bed, en dan heb ik een nieuw bed moeten aanmaken ernaast.
Ik laat iets weten als ik paddenstoelen zie :wink: Laat je iets weten als jij er kunt oogsten? Ben wel benieuwd naar de resultaten van andere mensen met hetzelfde product.

Wanneer heb je thans het bedje aangemaakt ? lente, zomer ? ergens ertussen? Ik heb het eind lente gedaan, ietsje te laat dus. Ben benieuwd!

Greetz, Argulas
m
malotetLid
01-01-2024, 00:00
#4
Hallo iedereen,

Ik ben nieuw hier maar ik moest even de nieuwe oogst laten zien.
Zeker 1000 stuks, joepie!

groeten



[Mod: zo is het beter met le photo :)]
I
ImkeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Hehe mooi. :beer:
N
NorthawkeLid
01-01-2024, 00:00
#6
Ziet er goed uit. :wink:
d
dutch-lycanLid
01-01-2024, 00:00
#7
soso ziet er leuk uit

effe vraagje hoe pluk je die nou ? en kan je ze dan gelijk op eten of moet je er nog wat mee doen
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#8
Super zeg zoveel paddestoelen :)

@ dutch-lycan: je plukt ze gewoon voorzichtig aan de onderkant van de steel, met handschoen of schone handen. Je kunt ze zo opeten, joechei! Je kunt ze natuurlijk ook drogen en dan lange tijd bewaren (maar dat is wettelijk verboden).
d
dutch-lycanLid
01-01-2024, 00:00
#9
thnx voor reactie :)
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#10
Mooi

Heb je gewoon een spawnbag en wat houtsnippers gebruikt?
Hoe lang duurde het eer er wat tevoorschijn kwam?
m
malotetLid
01-01-2024, 00:00
#11
:openmouth: ik schaam me dood, het zijn zwavelkopjes.

Er moet van de zomer iets fout gegaan zijn.
Het mycellium van beide lijkt ook zo op elkaar.
Het blijft dus link, buiten kweken.

sorry allemaal
S
Sweet_ShadowLid
01-01-2024, 00:00
#12
Wat jammer. Gelukkig kwam je er op tijd achter, ik lees net dat zwavelkopjes giftig zijn.
t
teeboLid
01-01-2024, 00:00
#13
knudde...
ze zagen er zo mooi, zo talrijk en zo lekkeeeeer uit

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."