Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"leipebaviaan zei: Ik heb nu in 3 dagen 3.5 uur kunnen slapen. Vanaf zaterdag 9u 's avonds tot 1 uur zondag middag gebruikt. Eerst zaterdag een indoor feest waar ik XTC en pep had gebruikt. Genoeg om een flinke kater te hebben in ieder geval. Deze zondag was echter Heerenveen - Cambuur, waardoor ik zondag gewoon m'n kater heb weggesnoven. Je moet natuurlijk wel scherp zijn tijdens zo'n wedstrijd. Na 3 á 4 nakken voelde ik me eigenlijk wel weer prima, daarna aan het bier gegaan en van tijd tot tijd een sleutelpunt. Gevolg: een verstevigde kater, enorm slaapgebrek, nu al 2 dagen lang niet kunnen eten, en dan heb ik zo ook nog een gesprek met m'n behandelaar. Ik heb om dit bericht te typen alleen al een kwartier nodig. Klik om te vergroten... Waar wordt je voor behandeld dan? Als dit niet te persoonlijk voor je is om te vertellen natuurlijk."
"TeSpaceForNames zei: Mijn record is 6nachten7dagen. Klik om te vergroten... Ik heb niets tegen een nachtje doorhalen. Maar dit kan toch nooit meer gezond zijn. En dit onder het genot van amfetamine?"
"SirErick zei: Whahaha, lol... Maar goed, het kan mij geen drol schelen als mensen mij zien snuiven. Met andere woorden: mij zul je niet naar de wc zien gaan als ik niet moet pissen of kakken. In mijn vrije tijd heb ik tot op heden serieus nog nooit de behoefte gehad om naar een club, discotheek, festival of iets dergelijks heen te gaan. Reden: ik ben extreem zuinig op mijn gehoor aangezien ik beroepsmatig met muziek werk en ik geen zin heb om gehoorschade te krijgen, maar los daarvan, ik zie de lol er niet van in om op die manier uit te gaan. Klik om te vergroten... Het is geen manier van uitgaan. Maar een manier om er niet uitgegooid te worden. Daarom snuiven op de toilet of in een donkere hoek. Grote feesten en festivals kun je rustig een puntje pakken. Nog nooit problemen mee gehad."
"Ten eerste drugs helpt echt niet om met moeilijke situated te dealen. Maakt het uiteindelijk alleen moeilijker wanneer je nuchter bent. Wat een goedzak die dealer. De meesten geven alleen om geld en niet om de persoon. Een duidelijk signal wanneer de dealer je al niets meer wilt geven. Dus wees verstandig. Ik ben nu 7maanden clean van de cocaïne. Nog steeds heb ik cravings. Alleen niet meer zo sterk ala de eerste maand. Het zwakt langzaam af. Praten over cocaïne maakt de craving sterker. Ik begin dan te zweten en krijg enorme trek. Daar kan ik gelukkig aardig goed mee omgaan. Een duidelijk antwoord op je vraag is lastig. Verschil ook per persoon."
"Lol....wat voor types Zullen dat zijn ? Nou ieder zijn ding"
"Zeker minimaal 10 bij goed spul. Ben er jaren aan verslaafd geweest maar heb nooit de neiging gehad om stoer 2 lijnen te leggen. Nee, zelfs niet na jaren van verslaving."
"anoniem93 zei: die film ken ik niet..... maargoed, weet nu nog niet hoe verdovend coke nou is. niet zo'n moeilijke vraag mensen, geef anders een cijfer tussen de 1 en de 10, kan ik ook wel wat mee. en welke verdovende middel bedoel je anders, die zo te halen zijn? Klik om te vergroten... Wat is de definitie van verdoofd? Dat is nogal persoonlijk en per persoon verschillend. Ieder persoon heeft andere grenzen. Dus het beste kun je coke gewoon zelf testen. En dan voor jezelf bepalen hoe verdovend het is. Mijn mening. Wanneer je puur voor het verdovend effect gaat. Scharrel dan ergens Lidocaïne op, tandarts verdoving. Kost ongeveer een knaak de gram en verdoofd beter dan cocaïne zelf. Scheelt ook weer bergen met geld. Vraag me ook sterk af wat nu je doel is cocaïne of ander verdovende drugs?"
"Mijn ervaring is dat shops die buiten het centrum liggen hebben vaak een betere kwaliteit/prijs verhouding. Je koopt daar gewoon betere wiet voor een gunstigere prijs. Centrum bevat veel "toeristen" shops. Ik blow al jaren niet meer. Dus kan je verder ook weinig actuele info geven."
"Zo! Een dealer bellen voor een halve gram pep? Wat voor dealert is dat? Minderjarig ofzo whahahaha Later heb je nog 4.5 gr liggen??????? Daarbij de kleur zegt niets over de kwaliteit. Geel/roze speed kan net zo goed een hoge testscore behalen. Maar meestal komt de gele kleur van veel caffeine. Of een andere stof die een exotherme reactie aangaat met een andere stof. Hierbij komt veel warmte vrij waardoor de amfetamine verbranden en gelig verkleurt. Word na het drogen de pep geel en begint hij te stinken en te orikken in de ogen en neus. Dan beginnen de restant stoffen productie te reageren met andere stoffen. Denk hierbij aan restant stoffen zuren als mierenzuur zwavelzuur(of andere sterke zuren) Is de pep pasta en geel van kleur. Dit kan komen door een verkeerde ph waarde tijdens een bepaalde stap in het proces. Welke is niet van belang."
"Ooit eens op methamfetamine 3 a 4 nachten doorgehaald zonder enige slaap. Kreeg wel ernstig last van hallucinaties en heb me nog nooit zo brak gevoeld. Man wat was dit heftig. Tegenwoordig haal ik maximaal 2 nachten door. En gebruik hiervoor gewone kwaliteits amfetamine. Langer dan dit lijkt me ook zeer ongezond. En heb tegenwoordig ook genoeg verplichtingen zoals werk."