#1
Erg vreemd, \\/
Ik blow al een half jaar ongeveer. begon met zo'n eens in de 2 weken, toen in de vakantie echt weken van elke dag. en nu weer lekker rutig aan met 2~3 per week ofzo in het weekend.![:wink:]()
Nou dacht ik 4 weken terug ongveer na erg veel over salvia gehoort te hebben kom laat ik het eens kopen. Ik heb nog heel veel gehoord van de verkoper over zijn ervaringen en wat hij van het spulletje af wist.![:)]()
Dus ik ging dat spul een keer proberen met een maat er bij. Ik merkt eigenlijk niets de eerste keer. De eerste keer dat ik het goed voelde was na 3 keer proberen en toen de 4e keer eerst paddo's getene en toen van de stress gaan blowen. :|
Nou komt het.
Ik heb nou sinds toen die slavia ervaring 2 op de 3 keer dat ik blow dezelfde ervaring weer als ik met salvia had. ik rook dan gewoon sjag met beetje WW en wat Super Polm voor de smaak. :P
Mijn salvia ervaring kan je hier lezen: http://www.wietforum.nl/Mijn-Eerste-Sal ... 20030.html
Ik blow al een half jaar ongeveer. begon met zo'n eens in de 2 weken, toen in de vakantie echt weken van elke dag. en nu weer lekker rutig aan met 2~3 per week ofzo in het weekend.
Nou dacht ik 4 weken terug ongveer na erg veel over salvia gehoort te hebben kom laat ik het eens kopen. Ik heb nog heel veel gehoord van de verkoper over zijn ervaringen en wat hij van het spulletje af wist.
Dus ik ging dat spul een keer proberen met een maat er bij. Ik merkt eigenlijk niets de eerste keer. De eerste keer dat ik het goed voelde was na 3 keer proberen en toen de 4e keer eerst paddo's getene en toen van de stress gaan blowen. :|
Nou komt het.
Ik heb nou sinds toen die slavia ervaring 2 op de 3 keer dat ik blow dezelfde ervaring weer als ik met salvia had. ik rook dan gewoon sjag met beetje WW en wat Super Polm voor de smaak. :P
Mijn salvia ervaring kan je hier lezen: http://www.wietforum.nl/Mijn-Eerste-Sal ... 20030.html