Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumsVreemde ervaring met blowen na roken van salvia extract 10x

Vreemde ervaring met blowen na roken van salvia extract 10x

7 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#1
Erg vreemd, \\/

Ik blow al een half jaar ongeveer. begon met zo'n eens in de 2 weken, toen in de vakantie echt weken van elke dag. en nu weer lekker rutig aan met 2~3 per week ofzo in het weekend. :wink:

Nou dacht ik 4 weken terug ongveer na erg veel over salvia gehoort te hebben kom laat ik het eens kopen. Ik heb nog heel veel gehoord van de verkoper over zijn ervaringen en wat hij van het spulletje af wist. :)

Dus ik ging dat spul een keer proberen met een maat er bij. Ik merkt eigenlijk niets de eerste keer. De eerste keer dat ik het goed voelde was na 3 keer proberen en toen de 4e keer eerst paddo's getene en toen van de stress gaan blowen. :|

Nou komt het.

Ik heb nou sinds toen die slavia ervaring 2 op de 3 keer dat ik blow dezelfde ervaring weer als ik met salvia had. ik rook dan gewoon sjag met beetje WW en wat Super Polm voor de smaak. :P

Mijn salvia ervaring kan je hier lezen: http://www.wietforum.nl/Mijn-Eerste-Sal ... 20030.html

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
d
dread_headLid
01-01-2024, 00:00
#2
Re: Vreemde ervaring met blowen na roken van salvia extract

[quote="Maar je kan er ook weer uit. Van de andere kant wil je er niet uit want het zit wel fijn en het voelt goed. Op het moment dat ik onder invloed was wist ik ook helemaal niet meer hoe het voelde om nuchter te zijn. Ik wist nog wel dat ik me normaal nooit zo voelde, maar wat was nuchter zijn ook al weer?
"[/quote]

Jo gast, ik had je trip report geleze op dat wietforum..
ik had dat ook.. toen ik paddo's op had van t weekend.. serieus,. ik hd echt het idee van WTF ik voel me echt vreemd. en k weet niet meer hoe het is als t straxweer voorbij is ..
check ook ff mijn tripreport ><
is niet zo lang maar misschien dat je dingen herkent ofzo..:)
R
Radeon915Lid
01-01-2024, 00:00
#3
vet reportje! zo moet ik het ook maar eens proberen dan...
en dan maar hopen dat daarna het salvia gevoel ook terug blijft komen :P
M
Mulholland DriveLid
01-01-2024, 00:00
#4
Nice report!

Salvia is vet interresant, maar ik ik vind het te eng :grin:
r
raging_bullLid
01-01-2024, 00:00
#5
Radeon915 zei:
vet reportje! zo moet ik het ook maar eens proberen dan...
en dan maar hopen dat daarna het salvia gevoel ook terug blijft komen :P
Klik om te vergroten...

Nou had ik vandaag mijn laatste beetje 10x extract op. Ik denk 0,3 gram ofzo. In 2x door de waterpijp. Nou merkte ik wel dat ik wazig werd. En ik betrapte mezelf een keer in een gedachte die ik wou gaan doen die ergens nergens op sloeg. Op de een of andere manier dacht ik dat er een verband tussen die 2 was.

Heel raar, ik weet ook helemaal niet meer wat die 2 dingen waar ik aan dacht waren. Ik weet alleen dat ik iets wilde gaan vertellen wat eigenlijk helemaal niet bij elkaar hoorde. dit was maar heel kort, het voelde alsof het een minuut was ofzo, maar ik sta er niet van te kijken als het maar 10 seconde waren.

Dus in zo verre komt salvia weer in werking, maar niet zo sterk als mijn eerste ervaring. Ik voelde me wel heel gaar een uur lang ongeveer.
d
dread_headLid
01-01-2024, 00:00
#6
raging_bull zei:
Radeon915 zei:
vet reportje! zo moet ik het ook maar eens proberen dan...
en dan maar hopen dat daarna het salvia gevoel ook terug blijft komen :P
Klik om te vergroten...

Nou had ik vandaag mijn laatste beetje 10x extract op. Ik denk 0,3 gram ofzo. In 2x door de waterpijp. Nou merkte ik wel dat ik wazig werd. En ik betrapte mezelf een keer in een gedachte die ik wou gaan doen die ergens nergens op sloeg. Op de een of andere manier dacht ik dat er een verband tussen die 2 was.

Heel raar, ik weet ook helemaal niet meer wat die 2 dingen waar ik aan dacht waren. Ik weet alleen dat ik iets wilde gaan vertellen wat eigenlijk helemaal niet bij elkaar hoorde. dit was maar heel kort, het voelde alsof het een minuut was ofzo, maar ik sta er niet van te kijken als het maar 10 seconde waren.

Dus in zo verre komt salvia weer in werking, maar niet zo sterk als mijn eerste ervaring. Ik voelde me wel heel gaar een uur lang ongeveer.
Klik om te vergroten...



Ik had ook ongeveer zo veel gesmoked.. Klapt goed aan!
http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=60 ... n+geslaagd
d
disasterLid
01-01-2024, 00:00
#7
Nice report :) .. Mijn ervaring met m'n 1e keer salvia was ook heel erg raar. M'n 2e keer zeiden vrienden dat ik controle over m'n lichaam verloor, dus het kan best een gevaarlijk spulletje zijn..
d
dread_headLid
01-01-2024, 00:00
#8
hja ik wist ook niet echt wat ik moest verwachten
vond hjet best wel eng:P maar heb t toch geprobeert
waren met genoeg man
maar t verliep verder wel goed:)
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."