Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Koffffieeeeeeee en een sjekkie"
"Ja ik ga zaterdag paddo's eten maar ik weet niet of het schadelijk is als je er bij blowt of zuipt.. Kan je beter binnen of buiten paddo's gebruiken? *admin edit: probeer gewoon ABN te schrijven, geen 'breezer/msn' taal graag"
"woow dat is zeker wel lijp! maar idd wel wazig, ik heb 2 weken geleden nog een vette trip gehad, maar kan me ergens wel voorstellen dat je m helemaal uitflipt eerste x wist ik egt NIET wat ik moest doen tja mindfuck.."
"Re: Vreemde ervaring met blowen na roken van salvia extract [quote="Maar je kan er ook weer uit. Van de andere kant wil je er niet uit want het zit wel fijn en het voelt goed. Op het moment dat ik onder invloed was wist ik ook helemaal niet meer hoe het voelde om nuchter te zijn. Ik wist nog wel dat ik me normaal nooit zo voelde, maar wat was nuchter zijn ook al weer? "[/quote] Jo gast, ik had je trip report geleze op dat wietforum.. ik had dat ook.. toen ik paddo's op had van t weekend.. serieus,. ik hd echt het idee van WTF ik voel me echt vreemd. en k weet niet meer hoe het is als t straxweer voorbij is .. check ook ff mijn tripreport >< is niet zo lang maar misschien dat je dingen herkent ofzo.."
"raging_bull zei: Radeon915 zei: vet reportje! zo moet ik het ook maar eens proberen dan... en dan maar hopen dat daarna het salvia gevoel ook terug blijft komen :P Klik om te vergroten... Nou had ik vandaag mijn laatste beetje 10x extract op. Ik denk 0,3 gram ofzo. In 2x door de waterpijp. Nou merkte ik wel dat ik wazig werd. En ik betrapte mezelf een keer in een gedachte die ik wou gaan doen die ergens nergens op sloeg. Op de een of andere manier dacht ik dat er een verband tussen die 2 was. Heel raar, ik weet ook helemaal niet meer wat die 2 dingen waar ik aan dacht waren. Ik weet alleen dat ik iets wilde gaan vertellen wat eigenlijk helemaal niet bij elkaar hoorde. dit was maar heel kort, het voelde alsof het een minuut was ofzo, maar ik sta er niet van te kijken als het maar 10 seconde waren. Dus in zo verre komt salvia weer in werking, maar niet zo sterk als mijn eerste ervaring. Ik voelde me wel heel gaar een uur lang ongeveer. Klik om te vergroten... Ik had ook ongeveer zo veel gesmoked.. Klapt goed aan! http://drugsforum.nl/viewtopic.php?t=60 ... n+geslaagd"
"hja ik wist ook niet echt wat ik moest verwachten vond hjet best wel eng:P maar heb t toch geprobeert waren met genoeg man maar t verliep verder wel goed"
"omg ziet er zeker goed uit wij hadden laatst ook gewoon porties maar hadden we ook een super dikke.. die had ik zelf niet opgegeten :P"
"Jointje + zuip = ijsthee, biertje eten = chips drug = xtc"
"Hasj & wiet"
"slayer - angel of death"