Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"ik ga binnenkort paar keer optreden. aangezien ik(zeker in het begin) zeer irritant ga shaken van de zenuwen, ga ik zeker iets ik overweeg of betablokkers (zorgt dat je hartslag omlaag gaat en dat je minder trilt) of speed (werkt juist weer andersom) iemand ervaring met deze of ander middelen op het podium? bij voorbaar dank ik u allen vanuit het diepst van mijn vermoeidheid xxx uw kapotte gramafoonplaat ps. ik ben zo geboren, wat is uw excuse?"
"is het handig om speed en cocaine tegelijk te gebruiken versterken ze elkaar of werken ze elkaar tegen? ik heb het wellis gedaan maar merkte er niet echt iets van ps. denk erom dat alles wat u doet grondig wordt genegeerd"
"bedankt jewcookie ik denk dat ik het hou bij een paar stevige borrels en een mespuntje speed."
"heb laatst mijn speed laten testen (32%) redelijk en verder geen andere troep echter werd me verteld dat er ook een grondstof for meth in zat geen idee welke, ook geen werkzame stof"
"uiteraard, ik gebruik het liefste slechts een mespuntje, indien ik wat te veel gedronken heb speed zonder drank maakt me nogal zenuwachtig.(ligt wellicht ook weer aan de kwaliteit) ps. zorg er voor dat je haar schoon is en geef ongedierte geen kans."
"tis voor iedereen anders drugs kunnen voor je werken en tegen je werken. hoe minder vaak hoe beter natuurlijk etc etc ps. pas op voor de nieuwe vuurwerkcampagne, ze menen een explosieve impuls te moeten geven pas zowiezo op voor al te explosieve campagnes"
"klappertanden heb ik niet zoveel last van wel een chronisch plezier of een rilling van geborgenheid en soms een wilde flits van inzicht een abrupte allesonthullende genialiteit. en voor de rest een hoop onbenullig gezucht van opluchting"
"dag kinders ik was even benieuwd wat jullie doen als je een klein beetje gezonde hollandse pep hebt gebruikt bij mijzelf zijn er meerder mogenlijkheiden zoals ,feesten, schrijven of tekenen, muziek maken, heel erg veel vrijen. schulden maken,romantiseren, dan ga ik praten als, we moeten per se in het ongelofeljke tijdsbestek van 3 minuten dit of datt, of een goed gesprek, ik bedoel geen flirtend gebabbel, maar een direct gesprek tot in elkaars ziel, want het leven is heilig en elk moment is kostbaar. ik omzeil onnodige gebaren ps. ik was altijd de enige uit mijn klas die niet bleef zitten nee zonder dollen, dugs kunnen heel erg te gek zijn, maar kunnen je ook kapot maken (o ja?), verstandig mee omgaan is moeilijk, vooral als je jonger bent. er is mij bevolen, gelukkig te zijn. voor de rest ben ik hier om wat geinige tekstjes hier en daar te kopieren, teneinde te verwerken in verhaaltjes etc dus u heeft het gewoon gekopierd? ik kan niet ontkennen dat ik geinspireerd was. volgt u mij nog?"
"even een vraagje Ik gebruik speed nu en dan, maar heb de laatste 2 keer het spul laten testen en dit was slecht 10 procent amfetamine. geen buizonder hoge kwaliteit. ik heb het dan ook weggegeooid. Ik vind het te gek om af en toe te gebruiken, wordt er ook lekker creatief van en zo maar ik ben niet zo blij met de kwaliteit die ik tegenwoordig vind. Is het zo dat tegenwoordig bijna alle speed van een zo dubieuze kwaliteit is. wellicht heb ik gewoon pech he awel aldus (gebaren omzeilend) uw dienstwillende dynamo"
"hoe gebruik je die vloeibare amf dan? spuiten? of kan je het zo bewerken dat je het snuift ps. denk erom dat alles wat u doet grondig wordt genegeerd"