Spring naar hoofdinhoud
DRUGSFORUM.NLNext Generation
DRUGSFORUM.NL

Een onafhankelijk platform voor eerlijke informatie over psychoactieve middelen sinds 2002.

Navigatie

Partner

T
Trimbos Instituut
Samenwerking voor preventie
© 2002-2026 DrugsForum.nl - Gemaakt door de community, voor de community.
Home
Forums
Wiki
Trip Tracker
Leden
Zoeken
Over ons
Huisregels
Wiki
Trip Tracker
Privacy
Zoeken
InloggenRegistreren
HomeForumskwaliteit speed

kwaliteit speed

16 antwoorden
4 weergaven
18-5-2026
d
dosisLid
01-01-2024, 00:00
#1
even een vraagje
Ik gebruik speed nu en dan, maar heb de laatste 2 keer het spul laten testen en dit was slecht 10 procent amfetamine.
geen buizonder hoge kwaliteit.
ik heb het dan ook weggegeooid.
Ik vind het te gek om af en toe te gebruiken, wordt er ook lekker creatief van en zo maar ik ben niet zo blij met de kwaliteit die ik tegenwoordig vind.
Is het zo dat tegenwoordig bijna alle speed van een zo dubieuze kwaliteit is.
wellicht heb ik gewoon pech he
awel
aldus (gebaren omzeilend)
uw dienstwillende dynamo
T
TelefoonLid
01-01-2024, 00:00
#2
je hebt waarschijnlijk gewoon pech.
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#3
drugs weggooien, zeg dat nooit meer! Dat is vloeken in de kerk :angry: :P

Slechte kwaliteit ja, maar wat er rondgaat varieert enorm. De teller staat in NL gemiddeld op 35% , dus alles wat erboven zit is beter dan wat er binnenkomt bij de testservice. Nu is dat een vertekend beeld want lang niet iedereen laat testen, maar als je boven 50% zit kan je blij zijn!
S
SupervliegLid
01-01-2024, 00:00
#4
erwin krol zei:
drugs weggooien, zeg dat nooit meer! Dat is vloeken in de kerk :angry: :P
Klik om te vergroten...
Haha, ik zou dat niet over mijn hart kunnen verkrijgen. Heb er wel eens mee boven de wc gehangen, maar faalde dus alsnog :grin:

Maar als er heel veel rotzooi tussenzit is weggooien idd een optie, iets met verantwoord gebruiken enzo :rolleyes:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#5
Supervlieg zei:
erwin krol zei:
drugs weggooien, zeg dat nooit meer! Dat is vloeken in de kerk :angry: :P
Klik om te vergroten...
Haha, ik zou dat niet over mijn hart kunnen verkrijgen. Heb er wel eens mee boven de wc gehangen, maar faalde dus alsnog :grin:

Maar als er heel veel rotzooi tussenzit is weggooien idd een optie, iets met verantwoord gebruiken enzo :rolleyes:
Klik om te vergroten...

amen! ik zou het ook niet over mijn hart krijgen om dat zomaar weg te gooien...
e
erwin krolLid
01-01-2024, 00:00
#6
schoonmaken of ' bommetje!'
l
lysergine25Lid
01-01-2024, 00:00
#7
ok dus 46 % is nog niet zo beroerd ??

:hearteyes:
D
DoodkapjeLid
01-01-2024, 00:00
#8
lysergine25 zei:
ok dus 46 % is nog niet zo beroerd ??

:hearteyes:
Klik om te vergroten...

HELEMAAL NIET. zon wil ik ook nog wel eens hebben...benieuwd wat mijn nieuwe zal zijn.
P
PhreakingoutLid
01-01-2024, 00:00
#9
lysergine25 zei:
ok dus 46 % is nog niet zo beroerd ??

:hearteyes:
Klik om te vergroten...

ERG goed spul!!
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#10
ok dan weetk wat me te wachten staat als ik eens zelf speed maak (99% dan) zal dan maar met klein lijntje beginnen :grin:
F
FriskoLid
01-01-2024, 00:00
#11
Armani7 zei:
ok dan weetk wat me te wachten staat als ik eens zelf speed maak (99% dan) zal dan maar met klein lijntje beginnen :grin:
Klik om te vergroten...
dream on...
99% is vloeibare speed dan :wink:

rond de 80 is het meeste wat kan!! :)
A
Armani7Lid
01-01-2024, 00:00
#12
Frisko zei:
Armani7 zei:
ok dan weetk wat me te wachten staat als ik eens zelf speed maak (99% dan) zal dan maar met klein lijntje beginnen :grin:
Klik om te vergroten...
dream on...
99% is vloeibare speed dan :wink:

rond de 80 is het meeste wat kan!! :)
Klik om te vergroten...

99.8% is het meeste :wink:
D
DissonantLid
01-01-2024, 00:00
#13
110% is het meeste
M
MindTravelerLid
01-01-2024, 00:00
#14
Niemand heeft het helemaal juist. Was al die discussie's beu over pure amfetamine of dat nu een poeder is of vloeibaar. Dus gewoon effe opgezocht. De bewering dat 100% pure speed -C9H13N- vloeibaar is zit er dan toch het dichtst bij.
De verwarring is er omdat amfetamine-sulfaat -C9H13N)2.H2SO4- en amfetamine-fosfaat -C9H13N.H3PO4- in pure vorm wel poeders zijn.

OT: Kwaliteit hangt gewoon af van regio, hier heb ik in ieder geval niet te klagen; vloeibare amfeta 70/30 mengsel. (het maximum)
d
dosisLid
01-01-2024, 00:00
#15
hoe gebruik je die vloeibare amf dan?
spuiten?
of kan je het zo bewerken dat je het snuift
ps. denk erom dat alles wat u doet
grondig wordt genegeerd
9
982Lid
01-01-2024, 00:00
#16
Mn dealer heeft het ca 1,5 maand geleden laten testen, toen zat dat op 61,3% ..

Maar.. daarvoor had hij ook eens laten testen (andere partij) en dat zat op 34%
M
MindTravelerLid
01-01-2024, 00:00
#17
dosis zei:
hoe gebruik je die vloeibare amf dan?
spuiten?
of kan je het zo bewerken dat je het snuift
ps. denk erom dat alles wat u doet
grondig wordt genegeerd
Klik om te vergroten...
als je vloeibare amfetamine snuifbaar wilt maken moet je gewoon versnijdingsmiddelen halen (mannitol of inositol bijvoorbeeld, maar soms wordt caffeine ook gebruikt)

Een reactie plaatsen

Je moet ingelogd zijn om te kunnen reageren op dit onderwerp.

InloggenRegistreren
AI Samenvatting

"AI Samenvatting is momenteel niet beschikbaar (Service offline)."