#1
ik ga binnenkort paar keer optreden.
aangezien ik(zeker in het begin) zeer irritant ga shaken van de zenuwen, ga ik zeker iets
ik overweeg of betablokkers (zorgt dat je hartslag omlaag gaat en dat je minder trilt)
of speed (werkt juist weer andersom)
iemand ervaring met deze of ander middelen op het podium?
bij voorbaar dank ik u allen vanuit het diepst van mijn vermoeidheid
xxx uw kapotte gramafoonplaat
ps. ik ben zo geboren, wat is uw excuse?
aangezien ik(zeker in het begin) zeer irritant ga shaken van de zenuwen, ga ik zeker iets
ik overweeg of betablokkers (zorgt dat je hartslag omlaag gaat en dat je minder trilt)
of speed (werkt juist weer andersom)
iemand ervaring met deze of ander middelen op het podium?
bij voorbaar dank ik u allen vanuit het diepst van mijn vermoeidheid
xxx uw kapotte gramafoonplaat
ps. ik ben zo geboren, wat is uw excuse?