Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Safire zei: Zeven jongeren van Noord-Afrikaanse afkomst hebben de twaalfjarige Robin De Clerck uit het Belgische Wemmel zwaar mishandeld. Klik om te vergroten... wou ik ff benadrukken. ik had het hier laatst nog met een vriend over. als je in Nederland iemand van Noord-Afrikaanse afkomst tegen het lijf loopt,zijn het over't algemeen heel sociale en vriendelijk mensen. Bij ons in België ligt dat net ietsje anders... voor ik opmerkingen krijg,ik ben geen racist ofzow,helemaal niet maar het valt me de laatse tijd gewoon enorm hard op dat ik in Nederland NOOIT last heb met Marrokanen en consoorten,en in België zo goed als altijd. er zit hier wel een generatiekloof is mij wel opgevallen. de meeste alochtone mensen in België van de zogenaamde "eerste generatie",diegenen die naar hier kwamen om werk te vinden met het oog op een betere toekomst,heb je gewoonlijk geen last van en zijn heel vriendelijke en gastvrije mensen. De latere generaties,maw het jonge grut dat in België geboren is en d'r nog steeds woont,dat is zo het soort volkje dat in het midden van de winkelstraat scheldwoorden en obsceen gedrag ten gehore brengt aan jou en in het speciefiek je vriendinnetje,kleine jongentjes aftuigd om hun zakgeld of gsm... er zijn uiteraard ook Belgische jongeren die dit doen,in iedere cultuur vind je dat soort volk...maar toch valt het me op dat die bepaalde Belgische jongeren gewoonlijk gekleed gaan en zich gedragen als een mislukte kopie van hun Marrokaanse tegenhangers... dan heb ik nog meer respect voor die Marrokaan dan voor die Belg,die is tenminste gewoon zichzelf dan vraagje aan de Nederlanders onder ons,valt die generatie-kloof bij jullie ook zo hard op,of niet echt? en nogmaals,ik heb niets tege buitenlanders hoor maar zou gewoon eens graag mijn vraag beantwoord zien"
"Lake zei: "boeehoeehoeee, er kijken mensen naar me." man the fuck up you pussy, denk ik dan. Klik om te vergroten... nee,dat bedoel ik dus niet,daar heb ik helemaal geen probleem mee. iedereen is welkom wat mij betreft,maar heb ook graag dat dat wederzijds word aangegeven. Saivy zei: "In mijn eigen land." Jouw eigen land zou niet eens goed functioneren zonder medewerking van andere landen, dus een beetje openstaan voor mensen van een andere cultuur kan geen kwaad. En het gaat niet eens daarom.. de manier waarop je het zegt, "die allochtonen", precies alsof ze vreemde buitenaardse wezens zijn, het zijn ook gewoon mensen weet je. Klik om te vergroten... daar ben ik mij terdegen van bewust ja,maar dat is praktis overal ter wereld zo dus wat maakt dat uit? en buitenaardse wezens zijn het niet volgens mij hoor, ik heb helemaal niks tegen die mensen maar ik krijg soms de indruk dat die mensen wel iets tegen mij hebben,en ik wil wel eens graag wete waarom :P da's al en mijn vraag was eigenlijk: is die "gedrags generatiekloof" bij jullie ook zo groot?"
"ik ben een 3tal jaar geleden eens opgepakt geweest omdat ik dronken achter het stuur zat...heeft anderhalf jaar geduurd eer ik uitspraak had,dik 500€ boete en 14 dagen zonder rijbewijs. dat was ook metteen de laatste keer dat ik dronken in m'n auto gekropen ben (op de bestuurders zetel toch ) blowen achter het stuur doe ik echter regelmatig (bijna dagelijks) en ik ondervind daar hoegenaamd geen last van, alhoewel ik zelf een sterk donkerbruin vermoeden heb dat dit door gewenning komt,ik blow nu namelijk al zo'n 10 jaar dagelijks (en vroeger had ik het er trouwens ook veel moeilijker mee) ik vind mezelf niet trager reageren als ik geblowd heb,en dat vond de instructeur van m'n laatste slipcursus trouwens ook niet (alhoewel die natuurlijk niet wist dat ik stoned was ) ik keur drugsgebruik tijdens het besturen van een voertuig in het verkeer (of elders) helemaal niet goed,op geen enkele manier en voor iemand mij hypocriet noemt,ja ik ben er mij van bewust dat ik het zelf doe,maar ik doe het ook met reden: ik ben een heel opvliegend persoontje als ik nuchter ben mijn vriendin heeft me al meerdere kere verteld dat ik,en ik citeer;niet te genieten ben als ik niet geblowd heb,en soms zelfs gevaarlijk/agressief ben of doe. ik blow om op een normale (lees:algemeen aanvaarde) manier te kunnen meedraaien in een samenleving die volgens mij over het algemeen op geen bal trekt,en niet zomaar iedereen die me op de zenuwen werkt op z'n muil te wille meppen. en voor ik hier een hoop geflame op m'n dak krijg :P als ik rijd rook ik UITERAARD lang zoveel niet dan waneer ik bv gwoon thuis op de bank zit 1 jointje per 100 km is de vuistregel just my 2 cents..."
"THC,nicotine,thebacon"
"DJ Shadow"
"momenteel drum & bass (liveset op BassDrive via iTunes radio)"
"mattskovic zei: lysergine25 zei: Adios amigos Klik om te vergroten... zoek pedro ook mooie plantjes btw Klik om te vergroten... zoek pedro rofl"
"van wiet is dat ongetwijfeld Amnesia (15€/gram) van hash word dat de Bubble-Hash (30€/gram) beiden afkomstig van de Purple Rain in Breda"
"voor mij is de ideale shop in belgië,hoef ik niet meer zo ver te rije"
"Nortussine klein flesje (125ml) bevat 200mg dxm Tusso Rhinatiol grote fles (200ml) bevat 0.133% dxm beiden vrij in de apo in belgië,prijs: tussen de 5 en de 15 € van zo'n flesje Nortussine ben ik een keer flink weg geweest"