#1
awel,dit is de ketamine en soortverwanten forum,en DXM is een soortverwant van ketamine,sinds het ook een dissociative is.
Alhoewel had ik het toch maar beter in de pharmaceutische forum gepost,my bad.
Alhoewel had ik het toch maar beter in de pharmaceutische forum gepost,my bad.
