Laden...
Geregistreerd lid
Nog geen onderwerpen gestart.
"Je hebt indd teveel pillen gepakt. Ik denk dat je serotoninevoorraad eerst weer bijgevuld moet worden en dat duur redelijk lang. De normale dosis is +/- 2 goede pillen in 3 maanden tijd."
"qinn zei: Mijn wazigste ervaring tijdens Xtc is, Dat we naar een bos waren gegaan om daar te gaan geniete op Xtc, en dat ik tijdens me trip overal huizen zag en auto's, terwijl we eigenlijk diep in het bos zaten mja het was wel een geweldige trip Klik om te vergroten... Ik was nog niet eens zo lang geleden ook in het bos gaan trippen , het leek wel dat er een nevel hangde en dat de wortels beweegde enzo. Echt heel vage ervaring was dat."
"DarkScope zei: El Retro zei: Darkscope wat een lompelompelomperik ben jij. Zit je hier al zo lang en durf je nog te zeggen dat het niet aan de serotonine ligt Klik om te vergroten... ja tuurlijk KAN het aan je serotonine liggen dat je geen love meer hebt, maar hij zegt dat hij geen een down gevoel had of afdraaier naderhand, dat is wel opmerkelijk he. Hoe vaker je het doet, hoe minder serotonine je overhoudt, hoe erger je je nadien voelt. Hij voelde zich prima, had ook geen love-feeling tijdens de trip. Gaat er dan geen belletje rinkelen, hij heeft ook 24 pillen gegooid om maar dat uber-gevoel te krijgen, had geen zin dus. Heb laatst hetzelfde meegemaakt met dezelfde pilletjes. Was iig geen MDMA I'm sure, laat ze testen dus results komen ng wel dan. Als hij van een of 2 lekker van de kaart was en zelfs al hallucinaties in vorkm van kleuren om lichten ofzo, dan zal het wel MDA zijn, hetgeen nioet of nauwelsijk love-feeling met zich meebrengt. Klik om te vergroten... Ik had een paar weken geleden ook kleine witte rolexjes. Deze pillen bevatte 129mg MDMA en 3mg MCPP (labtest)."
"DarkScope zei: hoezo ook? hij had kroontjes namelijk. Klik om te vergroten... Rolexjes zijn kroontjes, maar er is natuurlijk grote kans dat het andere waren ."
"Een van m'n raarste ervaringen: Ik fietste op een weg en zag ineens een hele wegblokkade van wouterbusjes en pionnen. Ze stonden allemaal te zwaaien, ik was meteen omgekeerd!!! Daarna keek ik terug en zag ik gewoon 3 blauwe lichten van een cafe branden.. Echt een MAFFE ervaring :P"
"Johannes de Tripper zei: Psycho_Chrono zei: 20 euro de grem Klik om te vergroten... Ik ook Klik om te vergroten..."
"In het begin kon ik niet zonder :P . Maar nu hoef het niet zo met XTC. Daarvoor gebruik ik wel alternatieven: het liefst alleen alcohol, maar als ik de verlangens naar speed niet meer kan verdragen leg ik een lijn neer . Als ik goed zat ben, neem ik wel liefst 'n pilletje. Dan voel ik me helemaal relax ."
"dallandra zei: Dzy zei: Maar ik hoor van iedereen dat ze superveel zin hebben om te knuffelen, verliefd zijn op alle mensen, mensen op wie ze boos waren vergeven.. daar heb ik geen last van. Als ik normaal een schijthekel heb aan iemand heb ik dat onder invloed van MDMA ook, maakt niet uit op wat voor dosis. Klik om te vergroten... als je een keer per mand xtc neemt,heb je dat gevoel ook niet..ik spreek uit ervaring je moet er denk ik dan meer tijd tussen laten Klik om te vergroten... Ik denk dat dit verschilt van persoon tot persoon. Ik heb ook wekelijks XTC gebruikt zonder dat het love gevoel minder werd. Maar toen ik 2 maanden was gestopt was het heel anders. Het love gevoel kwam niet meer terug. Maar ik ging meer strak staan, ook heel relax."
"needlefreak zei: Qocaïne zei: Maar wanneer iedereen in die status is van weggeven en samen delen, dan is het toch hartstikke mooi? Geven en Nemen... Delen... Peace Klik om te vergroten... In mijn dichte vriendenkring is het altijd zo. Iedereen helpt elkaar. Niet alleen onder invloed van xtc. Das een gewoonte. Als er iemand zonder geld/dope zit, dan mag die van mij meegebruiken. Als die persoon dan zelf iets heeft, komt hij het met mij delen. Das meestal onverwacht en das leuk. Zolang het van 2 kanten komt, blijft het duren. Klik om te vergroten... Helemaal mee eens!"
"GewoonVOL zei: DarkScope zei: GewoonVOL zei: XTC-Dance zei: halfje gemiddeld (nog maar 2 keer gedaan). en als ik lees hoeveel sommige hier gebruiken echt niet gezond hoor Klik om te vergroten... Een maat had er 16 100 mg's op op Defqon. dat is pas niet gezond. Klik om te vergroten... hoe van de kaart moet je dan wel niet zijn Klik om te vergroten... Helemaal vol. :P Klik om te vergroten... Vrienden van me die boven de 13 ofso komen, vinden het niet meer zo leuk :P . Ze zeggen dat ze dan een buikpijn krijgen en die de hele week aanhoud ."